Kas nendest ka kuskilt lugeda saab? Äkki viitsid siin ka näidata neid? Kui Mosse teemasse ei taha kirjutada, võid Siia ka kirjutada. Mul on ka üks ise ehitatud kastikas, kahjuks ei ole küll (täiesti) minu poolt ehitatud.MaxL kirjutas:Olen igapäevaseks kasutamiseks ehitanud kaks kastikat
IZ 412 1984 MaxL
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Re: IZ 412 1984 MaxL
Müts maha super töö mis on ikka ära tehtud! Seda teemat jälgin huviga.
Jõudu ja jaksu.
Jõudu ja jaksu.
Iž 2715
Kui sul on pukseerimiseks kolmnurka vaja siis küsi julgelt!
Kui sul on pukseerimiseks kolmnurka vaja siis küsi julgelt!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Tõeliselt väärt materjal, nagu õpikust! Hetkel tegelen ise auto põhjaga. Oma kere survepestes leidsin, et põhi on krunditud või fosfaaditud, mis iganes. Selle peale oli kantud nn. kivikaitse, mastiksid jne. ja lõpuks värvitud vähem läikiva kere tooni värviga. Nendel piltidel seda kihti polnud? Milline on õige? Originaalis oli vist midagi ka värvi all ja krundi vahel? Õpin alles seda auto marki tundma.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412 1984 MaxL
vaatasin uuesti pilte ja nägin värvimisel asju mida poleks küll sellise ehitamise juures lasknud teha... vigadena siis... ma oleks värvimise ajaks ikka kõik jupid maha keeranud... mitte ala stange kinnitused jne külge jätnud
Re: IZ 412 1984 MaxL
Stange kinnitused paigaldatakse ka tehases enne värvimist.
Põhja all on tehasest hall krunt, siis pigi taoline mastiks ja enamuses kohtades kerevärv. Minu autol on pigitaoline moodustis ära jäätud, et põhi oleks siledam ja kergemini puhastatav.
Põhja all on tehasest hall krunt, siis pigi taoline mastiks ja enamuses kohtades kerevärv. Minu autol on pigitaoline moodustis ära jäätud, et põhi oleks siledam ja kergemini puhastatav.
Re: IZ 412 1984 MaxL
412nel need C piilari plaadid ei käi ära? 2140nel igatahes on nende alt ka värvitud
Re: IZ 412 1984 MaxL
Mõtlesin ka siin igasuguseid mõtteid - plaane. Autot põhjaalt pestes tekkis kohe plaan, et seal peaks peale liivapritsi olema järgmised kihid: happekrunt, paks EPO krunt, igasugused praod jne. täita "poluuretaan kereliimiga", pea terve alus katta kivikaitsega vb. kahes järgus, paks EPO krunt, ja ikkagi läikiv kerevärv? Mastikseid ma ka teatud ilu põhjustel ei tahaks kasutada (Muhu pealt õpitud). Minule isiklikult meeldib täiesti pind, mis on kaetud kivikaitsmega, krunditud ja värvitud. Sõitma saades läbin Temaga kindlalt iga suvi mõni tuhat km. Iga kiht vähendab ka müra. Ma veel ei tea, aga sisse peaks paigaldama uued pigimatid, oleks ilus. Vanad rookisin välja, "olid nagu täkul - kõva, aga pehmed kohad sees".
Millised on plaani vead - head? Soovitage julgelt.
Millised on plaani vead - head? Soovitage julgelt.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Ilma naljata - müts maha sellise mehe ees kes sellist tööd teeb!
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: IZ 412 1984 MaxL
selline tunne tekib neid pilte vaadates, nagu keegi tehases teeb autost pilti , ei väga ilus asi on !
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412 1984 MaxL
irw? tehases?tanello2 kirjutas:selline tunne tekib neid pilte vaadates, nagu keegi tehases teeb autost pilti , ei väga ilus asi on !
tehasest küll nii hea kvaliteediga asju välja ei tulnud