9. leht 16-st
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 25 Dets 2013 03:40
Postitas viirusboy
Hoovad tõmbadki splintidest lahti. Reguleermutreid pole vaja näppida.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 25 Dets 2013 09:53
Postitas moskiito
käigukasti võlli vaja selleks et sidurikettast täpselt keskele saada, muidu jäädki käigukasti alla tagasi panema.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 25 Dets 2013 12:12
Postitas stern100
Ah õigus mul ju koja pealt starteri "paun" maha lõigatud. Kuna alt ära võtmist nii palju
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 25 Dets 2013 12:28
Postitas Seenior
Enne sidurikoja eemaldamist võtke lahti ka karburaatori ja kere vaheline gaasihoob ning summuti kummitripid,siis annab mootor rohkem liikuma.Eraldi sidurivõlli puudumisel saab ketta paika panna ka käigukastiga,tülikam muidugi on,aga täiesti teostatav.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 25 Dets 2013 13:00
Postitas 21406
Ma olen sidurivõlli asemel kasutanud harja vart vms paraja jämedusega toigast.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 25 Dets 2013 15:21
Postitas Lauri-L
Ise kasutasin mingisugust toru juppi et enamvähem paika saada, kasti paigaldamiseks keerasin kahele poldi augule keerme lati jupid sisse et lihtsamini paika läheks.
Hoovastiku splindid olid kõik kinni mädanenud, ühte ei saanud pärast torniga isegi välja kruustangide vahel, läks lihtsalt uus varras ja kõik.
Reguleerimis mutrite abil saab ka hoovastiku eemaldada kui splinte lahti ei saa.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 30 Dets 2013 09:15
Postitas Kevin68
Täna sai mossele seltsiline toodud
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 25 Apr 2014 18:03
Postitas Kevin68
Hei-hei, detsembrist saadik oli minu mosse talveunes, täna oli see päev kus sai ta ellu äratatud, piisas kütte ülesse pumpamisest ning käima ta läkski.
Igastahes sai ta välja aetud ning viidud Nõmme autosse, kuna hetkel on endal ajaga üsna kitsas ning ise tegeleda ei jõua, seal siis vahetatakse sidur ning summuti püksid ära ning nipet-näpet ehk veel, siis ülevaatusele ja suvele vastu.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 03 Juul 2014 17:52
Postitas Kevin68
Tere, pole siia ammu kirjutanud ja väga pole ka midagi kirjutada. Igastahes, sai ta mingi aeg viidud töökotta kus selgus et see auto on ikka liiga läbi et teda praegu lishalt tehniliselt korralikult sõitvaks teha, fakt on see et ainuüksi mosse tehnika ilma kereta ei sõida. Seisis ta seal üsna kaua kuniks täna otsustasin ta ajutiselt koju tuua, sai siis 5 liitrit kütet ostetud, bensiin ülesse pumbatud, aku peale pandud ja süüdet antud ja masin käivitus poolest pöördest.
Mootor on sellel mossel tõesti hea, sai siis 2-3 km koju vuratud Mossega ja rehvid täis pumbatud. Vahepeal sai käidud ka ühte teist 412 vaatamas ning oli üsna kindel plaan see ära tuua kuid nüüd on mõtted muutunud, kui mosse siis see mosse ja laiali ma teda ei lammuta. Kere on üsna kõvasti mäda ja pole väga plekki mis keevitust ei taha kuid teenustööna seda ka teha ei kannataks seega võtsin vastu otsuse, et ostan endale lähitulevikus keevituse ja hakkan ise kuskilt otsast pihta, keevitada iseenesest oskan, eelmine suvi töötasin auto remonditöökojas kus sai palju keevitatud ja olen varasemalt ka keevitamist õppinud.
igastahes töökojas ta oli ja tõstuki peal ta käis ja sealt ta veel alla ei sadanud.
täna peale koju toomist sõbrad kohtusid taas üle pika aja
ja nüüd mõned kurvemad pildid kere üldisest seisukorrast..
Minu väga suureks imestuseks leidsin täna aga esimest korda kohad mida on reaalselt keevitatud mitte neet-pleki või puiduga parandatud, nimelt jalge alt on põhi korralik ja ära tehtud, ülejäänud aga.. noh eks igaksüks teeb omad järeldused.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Postitatud: 03 Juul 2014 20:21
Postitas stern100
Külma närvi taastamisel. Loodame et siis tõesti saab korda