häda selles ongi et "pressib" kui ta paeaks "voolama" nagu läänemasinatel. Olen mossega jäätunud akende pärast kaks korda kraavis käinud talvel ja sellest ka soov seda viga parandada, sellepärast täiustangi süsteemi et ahi ka aknaid korralikult lahti puhuks.SanderV kirjutas:mosse soendus töötab küll, selleks peab aga üks kraan koguaeg lahti olema. kas "külma õhu" klapp mis tuleb otse v2ljast kaane alt tuppa või siis see suletud ja väljast kaan avatud.. soovitan ise välisluugi avamist sest siis pressib sealt sõidu ajal päris hästi läbi.
IŽ 21251-010, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: IŽ 21251-010, moskiito
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii.....moskiito kirjutas:selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....

Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Kas radiaatori ribid kinni või papi tükk ees,et radikas ei jahtuks sõidu ajal ?TALUPOEG TALUJA kirjutas:Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii.....moskiito kirjutas:selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....![]()
Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Juba praegu võib pea poole radika jagu kinni katta. Kui üldse ei kata,ei lähegi kunagi soojaks. See termostaat ka ei aita,jahutab hirmsasti. Talvepoole jätan ainult 10 senti lahti. Pikema otsa puhul peab ikka jälgima,et keema ei läheks. 10 km. otsade puhul võib talvel papi täitsa ette panna.partnermosse kirjutas:Kas radiaatori ribid kinni või papi tükk ees,et radikas ei jahtuks sõidu ajal ?TALUPOEG TALUJA kirjutas:Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii.....moskiito kirjutas:selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....![]()
Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: IŽ 21251-010, moskiito
pole mul kunagi mingit asja radika ees olnud ja koguaeg ilusti soe
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Kui lühikesi otsasid sõita siis mina lõikasin kaks laba ventikal maha ja kergel papp ette,maanteesõidu puhul kindel abimees.Saavutab talvel kiiremini töötemperatuuri mille arvelt ka kütusekulu ju langeb.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Iž mossedel ja AZLK mossedel on see soojendus süsteem erinev. Minu Izh mosse läheb ka soojaks ainult,papp radika ette pannes. Kui mootor oleks veega sõitnud kahtlustaks katlakivi süsteemis aga enda auto puhul seda muret ei tohiks olla. Aga see,et missugust ringi pidi vedelik soojendus radiaatorit läbib on üsna oluline. AZLK 2140l ja 2140SL on see teistmoodi,kuna mõlemad kasutavad Zigulii tüüpi termostaati. Sealt tasuks põhjust juba otsida.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IŽ 21251-010, moskiito
MAZ kirjutas:Iž mossedel ja AZLK mossedel on see soojendus süsteem erinev. Minu Izh mosse läheb ka soojaks ainult,papp radika ette pannes. Kui mootor oleks veega sõitnud kahtlustaks katlakivi süsteemis aga enda auto puhul seda muret ei tohiks olla. Aga see,et missugust ringi pidi vedelik soojendus radiaatorit läbib on üsna oluline. AZLK 2140l ja 2140SL on see teistmoodi,kuna mõlemad kasutavad Zigulii tüüpi termostaati. Sealt tasuks põhjust juba otsida.
Igatahes Zigulli tüüpi termostaadiga varjant on efektiivsem

AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412