IŽ 21251-010, moskiito

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:mosse soendus töötab küll, selleks peab aga üks kraan koguaeg lahti olema. kas "külma õhu" klapp mis tuleb otse v2ljast kaane alt tuppa või siis see suletud ja väljast kaan avatud.. soovitan ise välisluugi avamist sest siis pressib sealt sõidu ajal päris hästi läbi.
häda selles ongi et "pressib" kui ta paeaks "voolama" nagu läänemasinatel. Olen mossega jäätunud akende pärast kaks korda kraavis käinud talvel ja sellest ka soov seda viga parandada, sellepärast täiustangi süsteemi et ahi ka aknaid korralikult lahti puhuks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.
Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii..... :beer

Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas partnermosse »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.
Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii..... :beer

Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..
Kas radiaatori ribid kinni või papi tükk ees,et radikas ei jahtuks sõidu ajal ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

partnermosse kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.
Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii..... :beer

Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..
Kas radiaatori ribid kinni või papi tükk ees,et radikas ei jahtuks sõidu ajal ?
Juba praegu võib pea poole radika jagu kinni katta. Kui üldse ei kata,ei lähegi kunagi soojaks. See termostaat ka ei aita,jahutab hirmsasti. Talvepoole jätan ainult 10 senti lahti. Pikema otsa puhul peab ikka jälgima,et keema ei läheks. 10 km. otsade puhul võib talvel papi täitsa ette panna.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas SanderV »

pole mul kunagi mingit asja radika ees olnud ja koguaeg ilusti soe
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas marko »

Kui lühikesi otsasid sõita siis mina lõikasin kaks laba ventikal maha ja kergel papp ette,maanteesõidu puhul kindel abimees.Saavutab talvel kiiremini töötemperatuuri mille arvelt ka kütusekulu ju langeb.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas MAZ »

Iž mossedel ja AZLK mossedel on see soojendus süsteem erinev. Minu Izh mosse läheb ka soojaks ainult,papp radika ette pannes. Kui mootor oleks veega sõitnud kahtlustaks katlakivi süsteemis aga enda auto puhul seda muret ei tohiks olla. Aga see,et missugust ringi pidi vedelik soojendus radiaatorit läbib on üsna oluline. AZLK 2140l ja 2140SL on see teistmoodi,kuna mõlemad kasutavad Zigulii tüüpi termostaati. Sealt tasuks põhjust juba otsida.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas marko »

MAZ kirjutas:Iž mossedel ja AZLK mossedel on see soojendus süsteem erinev. Minu Izh mosse läheb ka soojaks ainult,papp radika ette pannes. Kui mootor oleks veega sõitnud kahtlustaks katlakivi süsteemis aga enda auto puhul seda muret ei tohiks olla. Aga see,et missugust ringi pidi vedelik soojendus radiaatorit läbib on üsna oluline. AZLK 2140l ja 2140SL on see teistmoodi,kuna mõlemad kasutavad Zigulii tüüpi termostaati. Sealt tasuks põhjust juba otsida.


Igatahes Zigulli tüüpi termostaadiga varjant on efektiivsem :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Vasta