9. leht 36-st

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Okt 2011 07:17
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:mosse soendus töötab küll, selleks peab aga üks kraan koguaeg lahti olema. kas "külma õhu" klapp mis tuleb otse v2ljast kaane alt tuppa või siis see suletud ja väljast kaan avatud.. soovitan ise välisluugi avamist sest siis pressib sealt sõidu ajal päris hästi läbi.
häda selles ongi et "pressib" kui ta paeaks "voolama" nagu läänemasinatel. Olen mossega jäätunud akende pärast kaks korda kraavis käinud talvel ja sellest ka soov seda viga parandada, sellepärast täiustangi süsteemi et ahi ka aknaid korralikult lahti puhuks.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Okt 2011 09:21
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Okt 2011 10:05
Postitas moskiito
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Okt 2011 15:06
Postitas TALUPOEG TALUJA
moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.
Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii..... :beer

Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Okt 2011 16:23
Postitas partnermosse
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.
Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii..... :beer

Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..
Kas radiaatori ribid kinni või papi tükk ees,et radikas ei jahtuks sõidu ajal ?

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Okt 2011 17:19
Postitas TALUPOEG TALUJA
partnermosse kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mina lahendasin asja selliselt,et panin plokisoojenduse. Pool tundi ja kõik aurab...sõitma hakates soojendab kohe klaase. Kui külma autoga kohe sõitma hakata,siis võib tõesti kraavi põrutada.....
selles asi oligi et aknad läksid jäässe sõiduajal. Autoks oli 2140 88 aasta ja väljas paukus -28 kraadi. esimene akken oli kuikimuudu lahti aga küljeaknad olid parja jääkorra all.
Sellise ilmaga nagu 28 kraadi,istuvad korralikud mossemehed kodus pliidi ääres ja teevad ka nii..... :beer

Sellise külmaga olen ka ise sõitnud. Ausaltöeldes sõitsin 30 kraadiga ja teisi Mossesid ei kohanud.... Aga tunda oli sõiduaeg küll,et asi mäda ja iga hetk võib koolema hakata...... Salong oli külm ja lahti ainult esiklaas..
Kas radiaatori ribid kinni või papi tükk ees,et radikas ei jahtuks sõidu ajal ?
Juba praegu võib pea poole radika jagu kinni katta. Kui üldse ei kata,ei lähegi kunagi soojaks. See termostaat ka ei aita,jahutab hirmsasti. Talvepoole jätan ainult 10 senti lahti. Pikema otsa puhul peab ikka jälgima,et keema ei läheks. 10 km. otsade puhul võib talvel papi täitsa ette panna.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Okt 2011 19:23
Postitas SanderV
pole mul kunagi mingit asja radika ees olnud ja koguaeg ilusti soe

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 23 Okt 2011 19:32
Postitas marko
Kui lühikesi otsasid sõita siis mina lõikasin kaks laba ventikal maha ja kergel papp ette,maanteesõidu puhul kindel abimees.Saavutab talvel kiiremini töötemperatuuri mille arvelt ka kütusekulu ju langeb.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 23 Okt 2011 19:57
Postitas MAZ
Iž mossedel ja AZLK mossedel on see soojendus süsteem erinev. Minu Izh mosse läheb ka soojaks ainult,papp radika ette pannes. Kui mootor oleks veega sõitnud kahtlustaks katlakivi süsteemis aga enda auto puhul seda muret ei tohiks olla. Aga see,et missugust ringi pidi vedelik soojendus radiaatorit läbib on üsna oluline. AZLK 2140l ja 2140SL on see teistmoodi,kuna mõlemad kasutavad Zigulii tüüpi termostaati. Sealt tasuks põhjust juba otsida.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 23 Okt 2011 22:16
Postitas marko
MAZ kirjutas:Iž mossedel ja AZLK mossedel on see soojendus süsteem erinev. Minu Izh mosse läheb ka soojaks ainult,papp radika ette pannes. Kui mootor oleks veega sõitnud kahtlustaks katlakivi süsteemis aga enda auto puhul seda muret ei tohiks olla. Aga see,et missugust ringi pidi vedelik soojendus radiaatorit läbib on üsna oluline. AZLK 2140l ja 2140SL on see teistmoodi,kuna mõlemad kasutavad Zigulii tüüpi termostaati. Sealt tasuks põhjust juba otsida.


Igatahes Zigulli tüüpi termostaadiga varjant on efektiivsem :)