9. leht 24-st
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 07:48
Postitas moskiito
minu loogika ütleb et sellel peaks, rõhk sõnal "peaks", tekkitama sisselaske kambrisse pöörise et rohkem õhku koos kütusega silindrise mahuks kui sisselaske klapp avatud. põhimõtteliselt sellepärast ka kasutatakse sissepritse mootoritel koonusfiltrit. aga kas see ka reaalselt funkab, raske öelda.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 11:10
Postitas SanderV
ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 13:03
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatud
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 13:25
Postitas marko
moskiito kirjutas:SanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatud
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Ega jah palju sellest kasu on seda tagumikuga ei tunneta nii,et mõtetu vidin.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 16:41
Postitas MAZ
Tegu pigem nostalgilise lisavidinaga, olen selle ka ise ära katsetanud ja tulemuslikkus on küsitav.
Teoorias peaksid need allapoole suunatud ogad,tekitama vorteksi(pöörise),mis tähendab,et küttesegu oleks ühtlasem. Aga praktikas kahjuks see ei toimi
Minema visata ei tasu,garaaži seina dekoreerimiseks sobib ideaalselt.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 20:14
Postitas SanderV
moskiito kirjutas:SanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatud
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
jah aga vaata kui kiiresti su klapid liiguvad.. pmts saab siiski öelda et peaaegu ühel ajal avatud
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 02 Veebr 2012 07:50
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:moskiito kirjutas:SanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatud
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
jah aga vaata kui kiiresti su klapid liiguvad.. pmts saab siiski öelda et peaaegu ühel ajal avatud
eks see segane värk ole kuid reaalselt täätab olenemata kiirusest täpselt samatmoodi nagu aegluubis. sry et natuke risustan ja teemast mööda läen aga, kunagi tegi kavasaki kõige võimsama ringraja tsikli, vähemalt näitude poolest, aga paraku see tsikkel kunagi pedjestaalile ei jõudnud, põhjuseks oli see et tal oli krdi palju käike (16 kui õieti mäletan) ja juhil kulus enamuse ajast käikude vahetamisele. Miks nii palju käike, aga sellepärast et teatud pöörete vahemikus tekkis moootori väljalaske kollektorisse kerge vaakum, mis läbi avatud klappide tõmbas rohkem kütust silindrisse. Selleks et seda pöörete vahemiku hoida, oligi nii palju käike tsiklile peale pandud. Tahan öelda sellega seda et kui asi toimib kiiresti, töötab ta täpselt samat moodi nagu aegluubis ehk kui klapp on kinni on ta kinni ja kui lahti siis lahti.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 02 Veebr 2012 09:13
Postitas SanderV
klapid jah... aga õhuvoolu liikumine on kiiruseti väga erinev.. usu mind.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 02 Veebr 2012 21:44
Postitas kOll
moskiito kirjutas:...ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Laenan. Dokumenteeritud katsetust oleks vägagi huvitav jälgida
Täna sai siis pirukas liikuma jälle üle mõne aja. Ai, et on jama sellise külmaga midagi paljaste kätega toimetada aga karbussi juures oleksin kinnastega täielik kobanäpp olnud. Tänud suurimatele sõpradele hetkel - termosele ja kuumale teele, õnnestus karpa korralikult paikka saada. Loomulikult järgnesid kohe prooviringid ja ka järgmised probleemid, nimelt ei taha II käik vahetevahel sisse minna ja III-ndale lükates kargab I-le. Ehk siis vaja hakata käiguhoovastikku regullima vist.
Aga lõbus oli siiski. Seda siis seniks, kuni aknad uduseks läksid. Salongiventikas ja korpus vaja ka veel tagasi külge panna, enne seda vaja muidugi ventikas korralikult pöörlema saada. Paar päeva nüüd jälle aega pole, võib-olla siis pühapäeval pääsen jälle piruka kallale ja ka hangede vahele paarutama
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 03 Veebr 2012 07:28
Postitas moskiito
kOll kirjutas:moskiito kirjutas:...ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Laenan. Dokumenteeritud katsetust oleks vägagi huvitav jälgida
Täna sai siis pirukas liikuma jälle üle mõne aja. Ai, et on jama sellise külmaga midagi paljaste kätega toimetada aga karbussi juures oleksin kinnastega täielik kobanäpp olnud. Tänud suurimatele sõpradele hetkel - termosele ja kuumale teele, õnnestus karpa korralikult paikka saada. Loomulikult järgnesid kohe prooviringid ja ka järgmised probleemid, nimelt ei taha II käik vahetevahel sisse minna ja III-ndale lükates kargab I-le. Ehk siis vaja hakata käiguhoovastikku regullima vist.
Aga lõbus oli siiski. Seda siis seniks, kuni aknad uduseks läksid. Salongiventikas ja korpus vaja ka veel tagasi külge panna, enne seda vaja muidugi ventikas korralikult pöörlema saada. Paar päeva nüüd jälle aega pole, võib-olla siis pühapäeval pääsen jälle piruka kallale ja ka hangede vahele paarutama
kui sinu salongi ventika puhul on probleemiks mootor, võin sulle ühe anda, mul neid nüüd kaks tükki üleliia