9. leht 14-st

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 24 Jaan 2013 19:33
Postitas Lauri-L
Pidavat ka gaasi põletiga saama teha.

Hea et edeneb, nv hüppan läbi, ajab hääled sisse :D
Vaja minu moose keevitamist ka arutada nat.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 24 Jaan 2013 20:02
Postitas moskiito
401 kirjutas:
Urukoer kirjutas:kuidas ise tinaga teha on? Mismoodi see täpselt käib?

Pole see tegelikult mingi eriline kunst. Kõigepealt pind ideaalselt puhtaks, ss teen spetsiaalse jootepastaga üle, lasen suurejootekolviga pinna tuliseks ja hakkan vaikselt tina peale sulatama ja kuju voolima. Põhiline on ikka detaili peal tina vedelaks ajada et kinni jääks. Kasutan würthi spetsiaalset keretina. Ja kel huvi olen tänapäevagi poes näinud sellist kolbi müügil ja maksis mingi 60 euri.
Nii keeruliselt ka pole vaja teha. Tavaline gaasipõleti, jootevedeliku ja tina ning ongi kõik. Midagi voolimise tarvis samuti loomulikult

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 25 Jaan 2013 00:09
Postitas 401
moskiito kirjutas:
401 kirjutas:
Urukoer kirjutas:kuidas ise tinaga teha on? Mismoodi see täpselt käib?

Pole see tegelikult mingi eriline kunst. Kõigepealt pind ideaalselt puhtaks, ss teen spetsiaalse jootepastaga üle, lasen suurejootekolviga pinna tuliseks ja hakkan vaikselt tina peale sulatama ja kuju voolima. Põhiline on ikka detaili peal tina vedelaks ajada et kinni jääks. Kasutan würthi spetsiaalset keretina. Ja kel huvi olen tänapäevagi poes näinud sellist kolbi müügil ja maksis mingi 60 euri.
Nii keeruliselt ka pole vaja teha. Tavaline gaasipõleti, jootevedeliku ja tina ning ongi kõik. Midagi voolimise tarvis samuti loomulikult
Pole gaasipõletit, aga selle kolviga hea kerge siluda jne

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 28 Jaan 2013 22:42
Postitas 401
Avaldage oma arvamust, kas esimesi tiibu võiks ka laiendada?
Mangels alla tuleb ss on ratas rohkem koopast väljas.
Pilt
Pilt

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 29 Jaan 2013 00:26
Postitas SanderV
no mulle isiklikult laiem ei meeldi aga see on ka kole kui velg koopast väljas on

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 29 Jaan 2013 00:34
Postitas Urukoer
seadusesilma järgi ei tohi ratas koopast välja ulatuda.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 29 Jaan 2013 00:54
Postitas 401
Ei taha ise ka väga rõvedalt laiaks teha, aga mingi 3cm oleks vaja vähemalt vahele panna, et ratas koopas oleks. Kuigipalju tohib koopast väljas olla, aga just see häirib, et kui ratas ulatab koopast välja on auto 24/7 sitane jama ilmaga.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 29 Jaan 2013 00:59
Postitas Urukoer
minu teada mitte . Küll on "natuke " meil väga levinud :)
Vast selle 10 mm pärast teepeal veel kisaks ei lähe kuna paljudel nii.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 29 Jaan 2013 01:04
Postitas 401
20mm oli max vist mis tohib välja ulatuda, kui ma nüüd ei eksi

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 29 Jaan 2013 01:23
Postitas Urukoer
üldjuhul ei tohi rõhtpinnast väljaulatuda .Kuid erandkorras põhjendatult võib olla kuni 30 mm.
Sellisel juhul kui on tegu kinnituspoltidega jne peab olema peal vastavate raadiustega jne katted.