Re: IZ 27151 '91 Madys
Postitatud: 07 Apr 2013 21:49
Ta elab! :twisted:
Turboclubist hents99 käest kolle kätte saadud hakkasime asja kokku panema. Pritsepea sai endale koha, et saaks pilli vabalthingavana tööle. Pihustid ühendatud pritsepeale, Kütusesurve üles ja voila - pihustid pihustavad ilusti. Peale seda pihustid kollele külge, ja käiama. Aga mida pole on mootori töötav hääl.
Hakkasime viga otsima. Lõpuks tuli välja et süütepool ei anna sädet sest üks juhe oli kondeka küljest lahkunud. Säde olemas, natuke käiamist ja mosse tegi esimesed hääled, seda küll ainult mõneks hetkeks. Selle heaoluga, et korrakski käib läksime ära koju magama. Järgmisel päeval küsisime infot, miks mootoril tühikäik puudub. Kuna 1.3 mootor ei suuda tekitada sama vaakumit mis 2.3 Mersu mootor, keerasime KE klapivedru tugevamaks ja masin jäi käima.
Järgmiseks mõtlesime, et kui käib siis käib ja edasi tegeleme vaheduseks velgede laiendamisega.
Kolm tükki sai laiendatud ja neljas velg lendas vanarauda, sest oli kitsam ja igate pidi lopergune.
Veljed said tihedaks aetud ja siis rehvi proovitud. Peale saime ta lõpuks Brake cleaneri ja Leegiga. Täpsematest asjadest rääkima ei hakka, terve youtube õpetusi täis.
See mis sealt tuli, nägi ülbe välja. 175/55 R15
Korralik stretch.
Sama velge sai proovitud ette nii tava tiivaga, kui ka wide body-kitiga.
Täna sai ka oma koha lamda, aga mõõtmise ja seadistamisega kaugele ei jõudnud.
Turboclubist hents99 käest kolle kätte saadud hakkasime asja kokku panema. Pritsepea sai endale koha, et saaks pilli vabalthingavana tööle. Pihustid ühendatud pritsepeale, Kütusesurve üles ja voila - pihustid pihustavad ilusti. Peale seda pihustid kollele külge, ja käiama. Aga mida pole on mootori töötav hääl.
Hakkasime viga otsima. Lõpuks tuli välja et süütepool ei anna sädet sest üks juhe oli kondeka küljest lahkunud. Säde olemas, natuke käiamist ja mosse tegi esimesed hääled, seda küll ainult mõneks hetkeks. Selle heaoluga, et korrakski käib läksime ära koju magama. Järgmisel päeval küsisime infot, miks mootoril tühikäik puudub. Kuna 1.3 mootor ei suuda tekitada sama vaakumit mis 2.3 Mersu mootor, keerasime KE klapivedru tugevamaks ja masin jäi käima.
Järgmiseks mõtlesime, et kui käib siis käib ja edasi tegeleme vaheduseks velgede laiendamisega.
Kolm tükki sai laiendatud ja neljas velg lendas vanarauda, sest oli kitsam ja igate pidi lopergune.
Veljed said tihedaks aetud ja siis rehvi proovitud. Peale saime ta lõpuks Brake cleaneri ja Leegiga. Täpsematest asjadest rääkima ei hakka, terve youtube õpetusi täis.
See mis sealt tuli, nägi ülbe välja. 175/55 R15
Korralik stretch.
Sama velge sai proovitud ette nii tava tiivaga, kui ka wide body-kitiga.
Täna sai ka oma koha lamda, aga mõõtmise ja seadistamisega kaugele ei jõudnud.