kuna täna kiskus ilm ikka eriti koledaks,otsustasin veeta kvaliteetaega oma autoga.Niisiis eile hilja õhtul sain hääled sisse NOVA raadiosse,mängib kasette ja ka FM-i.Võtsin ette ja hakkasin Ural-Avto 2 demonteerimist auto pealt,selleks tuleb ennem maha keerata kindlalaegas,ning keskkõlar.Ennem kui saab minna Ural-Avto 2 kinnituste lahti kruvimiseni,tuleb seestpoolt sahtlit lahti keerata vasarlukk,see takistab edasist tööd.Ural-Avto 2 kinnitused on seespool armatuuri ning 2 mutrit on vasarluku poolel ja üks on kellaploki pool,kuhu juurepääs on selline n¤ss,et anna aru.Kui lõpuks on kruvid lahti saadud siis viimaseks jääb lihtsalt kõlari juures olnud jalga vähekene ülesse painutada ning siis peaks erivõtetega ural-avto 2
ümbrise saama nihutada kindlalaeka poole,see teekond on äärmiselt kitsas,kuid pärast pikka sakerdamist peaks ta välja tulema.
Igastahes miks üldse vahetada?
sest ural-avto 2 Fm peale tegemine maksaks 100eu,mis on liig.
ural-avto 2 ei mängi kasette.
ural-avto 2 ei mängi CD-sid.
ural-avto 2 ei saa ühendada telefoniga....
NOVA kasettmakk aga mängib kasette ja FM sagedust ilma mingisuguse probleemideta.
kuna see sööb kasette,siis saab tänu spetsiaalsele kasetile ühendada see raadio ka telefoniga,mis tähendab et makk mängib maha ka kõik telefonis olevad muusikapalad.Kui juba see spetskasett olemas on,siis saab ka CD pleieri taha ühendada....
ehk siis põhimõttelistel on ta igati hea asi,võrreldes tänapäeva makkidega.....samas jättes autole omaaja välimuse.
Nova sahtel aga paigaldub ülilihtsalt,lükkasin eest sisse ja keerasin tagant ühe mutikaga kinni,sest nii oli ta ka 1990 aa 412 sees olnud.nüüd on vähemalt autos muusikat,ning ajakohane tehnika.....
( - klemmi ) ühendasin kojamehe süsteemi (-) klemmiga,kuigi see kruvi ise on ka omakorda sellise vääraka koha peal,et suure häda ja vaevaga sain ta sinna pärast tagasi.