azlk 21406 1990 -21406
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: azlk 21406 1990 -21406
vihjab liiga lahjale segule lahtise klapiga.. vaata mis düüsid sul karpas on... pane mingi töötab seade sisse... see väga ei toimi kui sul on mingi 107 kütus ja 190 õhk vms
Re: AZLK 21406 1990 & AZLK 2140 1984 -21406
Teema pealkiri on muutunud Lähipäevil täpsustan asja, vihjeks annan 167 ANN
Re: AZLK 21406 1990 & AZLK 2140 1984 -21406
Kas see 167ANN mitte mingi avariid üle ei elanud?21406 kirjutas:Teema pealkiri on muutunud Lähipäevil täpsustan asja, vihjeks annan 167 ANN
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: azlk 21406 1990 -21406
Mis võib mootori ees osas kolinat põhjustada, kas on võimalik, et see on purunenud ketitald vms?
Autost ka üle pika aja niipalju, et mootori/käiguosa tõimib ilusti, elektroonika osa pealt ei saa ma kuidagi neid suunatulesid leiutatud. Auto on viimasel ajal mul suvilas traktorina kasutusel olnud väheke, aga varsti viin jälle garaasi tagasi ja hakkan talveks ette valmistama, tahaks see talv ikka rohkem kui ühe jääraja sellega sõita
Lisaks sai varju alt välja aetud vanaisa vana AZLK 408, 1973 a masin. Oli teine seal juba viimased 8 aastat seisnud. Kui järgi läksime, siis pumpasin käsitsi kõik 4 rehvi täis. Siis tuli meelde, et köis millega pidime seda välja tõmbama hakkama oli maha jäänud, ma olin enam kui 100% kindel, et pidurid on kinni jäänud. Toetasin siis nii muuseas tagaotsa peale ja vahi imet, auto liikus veidi. Kohe panime autole käpad külge ja lükkasime välja, liikus väga kergelt. Enne treila peale ajamist vaatasin, et kas mootor ikka käib ringi, käis ja kontrollisime, ega sidur kinni pole jäänud. ei olnud. Kodu poole minnes käisime mündi pesulast läbi ja pesime selle jubeda tolmu kihi maha, mis sinna oli aastatega kogunenud.
Kodus valmistasin end ette, et tuleb pikk õhtu, et seda käima saada, sest niipalju kui mina mäletan on sellel koguaeg käivitumine jõle kehv olnud. Ostsin siis uuemat bensiini ja kallasin sinna seesolevale vanale peale, pumpasin kütte üles, tõstsin aku peale ja valmistusin proovima. Tõmbasin toore peale, pumpasin paar korda pedaali ja käivitasin, asi läks poolest pöördest, minu esimene reaktsioon oli, et MIDA NAGU? Jätsin suht kohe ka seisma, valasin vee sisse ja läksin proovisõidule, päris jube oli. Rehvid kõik kandilised, meeletu rooliloks ja karjuv tagasild.
Õhtul vahetasin ära parempoolse esitule, sest reflektor oli roostes. Häkkisin kuidagi kindlustuse peale ja järgmine päev läksime ülevaatust proovima nii huvipärast. Läks läbi nagu naksti, kiideti, et pidurid pidid olema paremad kui lääne masinatel ja gaasid ka täitsa timmis selle pool solk kütusega.
Praeguseks olen sellega juba päris palju sõitnud, ja asjad on ka nagu toimina hakanud paremini, rooliloks on pmst kadunud ja rehvidki juba sõidetavad. Käisin ka nostalgia päevadel sellega. Mingid pildikese üritan ka lisad lähiajal sellest.
Päikest kõigile
Autost ka üle pika aja niipalju, et mootori/käiguosa tõimib ilusti, elektroonika osa pealt ei saa ma kuidagi neid suunatulesid leiutatud. Auto on viimasel ajal mul suvilas traktorina kasutusel olnud väheke, aga varsti viin jälle garaasi tagasi ja hakkan talveks ette valmistama, tahaks see talv ikka rohkem kui ühe jääraja sellega sõita
Lisaks sai varju alt välja aetud vanaisa vana AZLK 408, 1973 a masin. Oli teine seal juba viimased 8 aastat seisnud. Kui järgi läksime, siis pumpasin käsitsi kõik 4 rehvi täis. Siis tuli meelde, et köis millega pidime seda välja tõmbama hakkama oli maha jäänud, ma olin enam kui 100% kindel, et pidurid on kinni jäänud. Toetasin siis nii muuseas tagaotsa peale ja vahi imet, auto liikus veidi. Kohe panime autole käpad külge ja lükkasime välja, liikus väga kergelt. Enne treila peale ajamist vaatasin, et kas mootor ikka käib ringi, käis ja kontrollisime, ega sidur kinni pole jäänud. ei olnud. Kodu poole minnes käisime mündi pesulast läbi ja pesime selle jubeda tolmu kihi maha, mis sinna oli aastatega kogunenud.
Kodus valmistasin end ette, et tuleb pikk õhtu, et seda käima saada, sest niipalju kui mina mäletan on sellel koguaeg käivitumine jõle kehv olnud. Ostsin siis uuemat bensiini ja kallasin sinna seesolevale vanale peale, pumpasin kütte üles, tõstsin aku peale ja valmistusin proovima. Tõmbasin toore peale, pumpasin paar korda pedaali ja käivitasin, asi läks poolest pöördest, minu esimene reaktsioon oli, et MIDA NAGU? Jätsin suht kohe ka seisma, valasin vee sisse ja läksin proovisõidule, päris jube oli. Rehvid kõik kandilised, meeletu rooliloks ja karjuv tagasild.
Õhtul vahetasin ära parempoolse esitule, sest reflektor oli roostes. Häkkisin kuidagi kindlustuse peale ja järgmine päev läksime ülevaatust proovima nii huvipärast. Läks läbi nagu naksti, kiideti, et pidurid pidid olema paremad kui lääne masinatel ja gaasid ka täitsa timmis selle pool solk kütusega.
Praeguseks olen sellega juba päris palju sõitnud, ja asjad on ka nagu toimina hakanud paremini, rooliloks on pmst kadunud ja rehvidki juba sõidetavad. Käisin ka nostalgia päevadel sellega. Mingid pildikese üritan ka lisad lähiajal sellest.
Päikest kõigile
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: azlk 21406 1990 -21406
8 aastat seisnud autol võiks enne sõitma minemist ka mootoris õli ära vahetada
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: azlk 21406 1990 -21406
Selle tegin kohe peale ülevaatust ära, filtri pean ka veel ostma kuskilt.