Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Mossest:
Täna ärkas Mosse talveunest! Käima läks masin poolest pöördest, kuigi viimati töötas mootor pea kuus kuud tagasi. Peale seda, kui linnas mõned suuremad ringid tegin, avanes kodus olles selline vaatepilt (pilt 1). Asusin paigaldama oma nn digitaalset CD-box`i. Kuna kõik vajalikud üleminekud ja pistikud olid antud karbiga kaasas, siis juhtmete ühendamine palju aega ei võtnud. Paar tundi kulus boxi ja maki omavahel "sidumisele". Kindlasti saanuks kiiremini, kui oleks kohe kasutusjuhendi läbi lugenud. Seda teen aga tavaliselt alles siis, kui enda pea enam ei võta...
Pildil 2 on näha, et CD plaadil number 3 mängib 98`s lugu Nüüd saan erinevat muusikat oksendamiseni kuulata, ning ühe loo leierdamise hirmu rohkem pole. CD-box`i peitsin armatuurlaua alla, kõrvalistuja jalgade juurde (pilt 3). Näha seda seal pole... kui just pead armatuurlaua alla ei topi. Lisaks sai edukalt testitud ka telefoniga rääkimine ja kõnedele vastamine. "Käed vabad" süsteemi tarbeks oli vaja paigaldada mikker, sellele leidsin suurepärase koha tahavaate peegli taga. Seal pole seda mitte mingi valemiga näha (pilt 4). Sellega sai siis tänase päeva Mosse tööd tehtud.
Täna ärkas Mosse talveunest! Käima läks masin poolest pöördest, kuigi viimati töötas mootor pea kuus kuud tagasi. Peale seda, kui linnas mõned suuremad ringid tegin, avanes kodus olles selline vaatepilt (pilt 1). Asusin paigaldama oma nn digitaalset CD-box`i. Kuna kõik vajalikud üleminekud ja pistikud olid antud karbiga kaasas, siis juhtmete ühendamine palju aega ei võtnud. Paar tundi kulus boxi ja maki omavahel "sidumisele". Kindlasti saanuks kiiremini, kui oleks kohe kasutusjuhendi läbi lugenud. Seda teen aga tavaliselt alles siis, kui enda pea enam ei võta...
Pildil 2 on näha, et CD plaadil number 3 mängib 98`s lugu Nüüd saan erinevat muusikat oksendamiseni kuulata, ning ühe loo leierdamise hirmu rohkem pole. CD-box`i peitsin armatuurlaua alla, kõrvalistuja jalgade juurde (pilt 3). Näha seda seal pole... kui just pead armatuurlaua alla ei topi. Lisaks sai edukalt testitud ka telefoniga rääkimine ja kõnedele vastamine. "Käed vabad" süsteemi tarbeks oli vaja paigaldada mikker, sellele leidsin suurepärase koha tahavaate peegli taga. Seal pole seda mitte mingi valemiga näha (pilt 4). Sellega sai siis tänase päeva Mosse tööd tehtud.
Viimati muutis fokser, 02 Veebr 2021 12:29, muudetud 2 korda kokku.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Mossest:
Kahjuks pole Mosse alal midagi uut vahepeal toimunud ja auto on seisnud eelmisest postitusest saadik. Juba pikemat aega on soov Mosse ajutisest garaažist koju ära tuua, ning seoses sellega läheb kogu vaba aeg uue garaaži ehitusele. Samuti olen suutnud mõned hobiautode hooaja avamis üritused maha magada.
Kuna aga kogu hooaega ei taha ehitusele kulutada, siis olen saanud ka mõnele üritusele ennast kirja panna. Esimene selline on "Vanasõidukite Väljanäitus," mis toimub 30.05.2015 Keilas. Eks veeren sinna kohale ja vaatan, mis see endast kujutab. Hetkel aga avaneb Mossest ainult selline pilt:
Kahjuks pole Mosse alal midagi uut vahepeal toimunud ja auto on seisnud eelmisest postitusest saadik. Juba pikemat aega on soov Mosse ajutisest garaažist koju ära tuua, ning seoses sellega läheb kogu vaba aeg uue garaaži ehitusele. Samuti olen suutnud mõned hobiautode hooaja avamis üritused maha magada.
Kuna aga kogu hooaega ei taha ehitusele kulutada, siis olen saanud ka mõnele üritusele ennast kirja panna. Esimene selline on "Vanasõidukite Väljanäitus," mis toimub 30.05.2015 Keilas. Eks veeren sinna kohale ja vaatan, mis see endast kujutab. Hetkel aga avaneb Mossest ainult selline pilt:
Viimati muutis fokser, 02 Veebr 2021 13:00, muudetud 4 korda kokku.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
sind hakitakse kirvestega ära kui sa selle autoga "vana" sõidukite väljanäitusele lähed
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Sellepärast ma igalt poolt üle küsingi, et kas sobib ikka tulla...SanderV kirjutas:sind hakitakse kirvestega ära kui sa selle autoga "vana" sõidukite väljanäitusele lähed
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Mossest:
Täna käisin Mossega Keila Päevade raames toimunud "Vanatehnika Wäljanäitus 2015." Väga mõnus üritus oli, kus sai lisaks laadalt vorsti ja singi ostmisele ka vanemaid masinaid ja motikaid vaadata. Praktiliselt kõik tsiklid olid vene päritolu. Nii mõnigi neist oli nii hästi taastatud, et seda võiski vaatama jääda. Sama oli ka autodega, enamus ikka vene päritolu, millele lisandus mõned usakad, paar rootslast ja üks inglane. Kahjuks ühtegi teist Moskvichi antud üritusel polnud. Suureks õnneks minu "vana" Mosset kirvestega ära ei hakitud. Ürituse lõpus toimus ka rahva lemmikute valimine, kus siis õnnestus autode seas tagasihoidlik esimene koht saavutada.
Mõned pildid:
Täna käisin Mossega Keila Päevade raames toimunud "Vanatehnika Wäljanäitus 2015." Väga mõnus üritus oli, kus sai lisaks laadalt vorsti ja singi ostmisele ka vanemaid masinaid ja motikaid vaadata. Praktiliselt kõik tsiklid olid vene päritolu. Nii mõnigi neist oli nii hästi taastatud, et seda võiski vaatama jääda. Sama oli ka autodega, enamus ikka vene päritolu, millele lisandus mõned usakad, paar rootslast ja üks inglane. Kahjuks ühtegi teist Moskvichi antud üritusel polnud. Suureks õnneks minu "vana" Mosset kirvestega ära ei hakitud. Ürituse lõpus toimus ka rahva lemmikute valimine, kus siis õnnestus autode seas tagasihoidlik esimene koht saavutada.
Mõned pildid:
Viimati muutis fokser, 02 Veebr 2021 12:50, muudetud 2 korda kokku.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Viimasest üritusest on "Keila Lehes" ka pisikene artikkel. Mosse nimi suudeti küll vähe ära surkida, aga see on andestatav... Ämeerika päraseid keerulisi termineid ei peagi kõik teadma
Lehekülg nr. 3:
http://www.keila.ee/documents/179240/58 ... 7c27111bc6
Lehekülg nr. 3:
http://www.keila.ee/documents/179240/58 ... 7c27111bc6
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Mossest:
Aasta alguses vahetasin Mosse pooltelge, kuna korralikul kiirendamisel kostus õrna raginat. On aga selgunud, et pooltelje vahetusega asi ei piirdu. Paistab, et Mosse ehitamise ajal, kui toimus "kere jäikuse kontroll" ja vanade rehvide nn "põletamine" ehk "burnout," sai kannatada ka tagasilla reduktor.
BMW esinduses maksab uus reduktor aga rohkem kui mõni auto. Seoses sellega olen autolammutustes veidi ringi vaadanud. Kuid paistab, et lammutuste omanikud soovivad oma leivale mitte ainult võid ja vorsti, vaid lausa kalamarja! Muidugi palju odavam kui esinduses, aga siiski. Kuid miks osta autolammutusest ainult reduktor, kui sellest poole hinnaga saab avariiliste sõidukite oksjonilt terve auto. Ostetud autol on juhipoolne nurk küll lapikuks sõidetud, kuid mootor täiesti töökorras. Peamine põhjus, miks antud romu ostetud sai, on aga töötav mootor ja automaatkäigukast. Ühesõnaga, kui peaks nüüd tekkima soov Mosse automaadiks ümber teha, siis on see täiesti kiiresti tehtav. Ja ka tagavara mootor kindlasti mööda külge maha ei jookse.
Kuna aga antud romu ei taha pikalt enda hoovis hoida, siis võtan selle peagi laiali. Seoses sellega, kui keegi soovib tasuta oma Mossele korralikke helehalle BMW istmeid, võtke ühendust!
Aasta alguses vahetasin Mosse pooltelge, kuna korralikul kiirendamisel kostus õrna raginat. On aga selgunud, et pooltelje vahetusega asi ei piirdu. Paistab, et Mosse ehitamise ajal, kui toimus "kere jäikuse kontroll" ja vanade rehvide nn "põletamine" ehk "burnout," sai kannatada ka tagasilla reduktor.
BMW esinduses maksab uus reduktor aga rohkem kui mõni auto. Seoses sellega olen autolammutustes veidi ringi vaadanud. Kuid paistab, et lammutuste omanikud soovivad oma leivale mitte ainult võid ja vorsti, vaid lausa kalamarja! Muidugi palju odavam kui esinduses, aga siiski. Kuid miks osta autolammutusest ainult reduktor, kui sellest poole hinnaga saab avariiliste sõidukite oksjonilt terve auto. Ostetud autol on juhipoolne nurk küll lapikuks sõidetud, kuid mootor täiesti töökorras. Peamine põhjus, miks antud romu ostetud sai, on aga töötav mootor ja automaatkäigukast. Ühesõnaga, kui peaks nüüd tekkima soov Mosse automaadiks ümber teha, siis on see täiesti kiiresti tehtav. Ja ka tagavara mootor kindlasti mööda külge maha ei jookse.
Kuna aga antud romu ei taha pikalt enda hoovis hoida, siis võtan selle peagi laiali. Seoses sellega, kui keegi soovib tasuta oma Mossele korralikke helehalle BMW istmeid, võtke ühendust!
Viimati muutis fokser, 02 Veebr 2021 13:19, muudetud 5 korda kokku.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Jään pilte ootama =)
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Mossest:
Täna läksin siis suure hurraaga garaaži, et Mossega sõitma minna. Elevus oli seda suurem, et juba kuu aega olen oodanud ilusamat ilma ja viimati sai Mossega sõidetud Keila üritusele. Nii ma siis rõõmsalt hopsti autosse, mootor käima, makist meelepärane lugu mängima, päikseprillid ninale ja... sidurit vajutades kadus selle pedaal ilma igasuguse takistuseta kuhugi põhja ära. Oi neid roppsõnu, mis tulema hakkas!
Mis siin ikka... päikseprillid nina pealt ära, makk kinni, mootor seisma ja autost tuima näoga välja. Esimese pilgu viskasin pedaalidele peale, ega seal mingit õliloiku vaiba peal pole. Ei olnud! Järgmisena pilk auto alla, kus avanes juba esimene vihje, mis juhtunud on. Käigukasti all suur õliloik. Samas märkasin, et õli on välja voolanud käigukasti siduri kambrist. Suure tõenäosusega põhjus üks... siduri töösilinder ütles töölepingu üles.
Arvutist võtsin välja antud varuosa koodi ja juba koos sellega kohe autokauplusesse, kus see kohe ka olemas oli. Siduri töösilindri vahetus võttis kõigest 5 minutit. Kuid siduri õhutamine 4 tundi, kuna varem pole kordagi seda tööd teinud. Abi sain ainult heast vanast youtube`st. Pedaaliga pumpamine ja õhutusnipli avamine/kinni keeramine ei aidanud. Pidin ostma õlikannu, korraliku kummist vooliku ja kaks klambrit. Ühesõnaga toimetasin nagu all väljatoodud videos.
Peale lõunat sain minna juba uuele edukale katsele ja Mossega linnapeale ringi sõitma
Õlikann:
Õpetus video:
Täna läksin siis suure hurraaga garaaži, et Mossega sõitma minna. Elevus oli seda suurem, et juba kuu aega olen oodanud ilusamat ilma ja viimati sai Mossega sõidetud Keila üritusele. Nii ma siis rõõmsalt hopsti autosse, mootor käima, makist meelepärane lugu mängima, päikseprillid ninale ja... sidurit vajutades kadus selle pedaal ilma igasuguse takistuseta kuhugi põhja ära. Oi neid roppsõnu, mis tulema hakkas!
Mis siin ikka... päikseprillid nina pealt ära, makk kinni, mootor seisma ja autost tuima näoga välja. Esimese pilgu viskasin pedaalidele peale, ega seal mingit õliloiku vaiba peal pole. Ei olnud! Järgmisena pilk auto alla, kus avanes juba esimene vihje, mis juhtunud on. Käigukasti all suur õliloik. Samas märkasin, et õli on välja voolanud käigukasti siduri kambrist. Suure tõenäosusega põhjus üks... siduri töösilinder ütles töölepingu üles.
Arvutist võtsin välja antud varuosa koodi ja juba koos sellega kohe autokauplusesse, kus see kohe ka olemas oli. Siduri töösilindri vahetus võttis kõigest 5 minutit. Kuid siduri õhutamine 4 tundi, kuna varem pole kordagi seda tööd teinud. Abi sain ainult heast vanast youtube`st. Pedaaliga pumpamine ja õhutusnipli avamine/kinni keeramine ei aidanud. Pidin ostma õlikannu, korraliku kummist vooliku ja kaks klambrit. Ühesõnaga toimetasin nagu all väljatoodud videos.
Peale lõunat sain minna juba uuele edukale katsele ja Mossega linnapeale ringi sõitma
Õlikann:
Õpetus video:
Viimati muutis fokser, 02 Veebr 2021 12:53, muudetud 2 korda kokku.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Täitsa pekkis. Mis nii viga õhutada. Volvo siduriga läks mul 2 päeva, et see üldse tööle hakkaks. Nendel mingisugune klapp vahel, et kui siduri peasilinder saba annab, siis piduripotsik sinna tühjaks ei jookseks.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.