
MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kui juba nii jõhkrat materjali kasutad siis sama hästi võid juba kandevkere alla täisraami ehitada 

MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Eks ta põhimõtteliselt ju raam tulebki . Mõte ongi selles,et saaks parem ja tugevam kui enne oli. 401-l originaalis esi-poolraam ju
vaid poltidega põhja küljes,ninaosa kipub seetõttu kergelt läbi vajuma.Tagaosas raam sama peenike nagu laste jalgrattal.Seetõttu
tahangi kogu alumise ringi veits tugevama teha. Tee aukude löögid peab vastu võtma korralik raam või karp,mitte aga kere plekid.
Täna sai ühelt KOMBI-doonorilt tehnika maha roogitud,kõik ülejäänud osad on varuosade fooromis soovijatele saadaval.

Auto ehituse areng aeglane,aga vahel tuleb tööl ka käia ja vahel tuleb garaazist tuppa ka jõuda.
Eile tundus ,et naine on minu auto ehituse peale kuidagi väga sõjakaks muutunud.Lähen õige tuppa.

vaid poltidega põhja küljes,ninaosa kipub seetõttu kergelt läbi vajuma.Tagaosas raam sama peenike nagu laste jalgrattal.Seetõttu
tahangi kogu alumise ringi veits tugevama teha. Tee aukude löögid peab vastu võtma korralik raam või karp,mitte aga kere plekid.
Täna sai ühelt KOMBI-doonorilt tehnika maha roogitud,kõik ülejäänud osad on varuosade fooromis soovijatele saadaval.

Auto ehituse areng aeglane,aga vahel tuleb tööl ka käia ja vahel tuleb garaazist tuppa ka jõuda.
Eile tundus ,et naine on minu auto ehituse peale kuidagi väga sõjakaks muutunud.Lähen õige tuppa.

Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 01:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kui veedad suurema osa oma ajast garaažis, siis pead ka diivanil magamisega arvestama... see käib asja juurde 

Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
ainult siis kui naine ei mõista asjafokser kirjutas:Kui veedad suurema osa oma ajast garaažis, siis pead ka diivanil magamisega arvestama... see käib asja juurde

Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tervitus kõigile! Pole kuu aega siia midagi susanud , aga ausõna autoromu on alles ja areneb tasapisi. Kuna külmad ilmad
tulemas ,sai veidi veel värvimistöödega tegeletud.Doonorauto alt sillad puhtaks löödud ja krunditud ja laupäeval saab ehk kõigile sillajuppidele värvi ka peale.


Ega seal auto tagaosas ka midagi rõõmustavat ei olnud , alusraam tuleb ikka kõik uus teha.Paras peavalu oli tagumises ukseaugus olev
rattakoopa osa, aga täna sai seegi lõpuks tehtud.



Homme tuleb esimesi aknaposte hakata uuendama, selgus,et needki õite õhuksed ja auklikud.
tulemas ,sai veidi veel värvimistöödega tegeletud.Doonorauto alt sillad puhtaks löödud ja krunditud ja laupäeval saab ehk kõigile sillajuppidele värvi ka peale.


Ega seal auto tagaosas ka midagi rõõmustavat ei olnud , alusraam tuleb ikka kõik uus teha.Paras peavalu oli tagumises ukseaugus olev
rattakoopa osa, aga täna sai seegi lõpuks tehtud.



Homme tuleb esimesi aknaposte hakata uuendama, selgus,et needki õite õhuksed ja auklikud.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 02:04, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tere õhtust kõigile.Täna auto ehitusest juttu ei tule,tuleb palju hullemast.Eesti riiki on ilmunud pika , musta ja karvase käega amet -
Eesti Liikluskindlustuse Fond. (LKF). Kui ehitate autot,olete ostnud auto,või lihtsalt ei kasuta autot ,vaadake,et viimsaest kindlustusest ei oleks möödas rohkem kui 12 kuud. Kui vahe läheb üle 12 kuu -,väänab LKF teile ise ca.10 korda suuruma kindlustusmakse.
Kõige lihtsam selliseid jamasid vältida on ARKI e-teenuste alt auto ajutiselt registrist peatada.Seda saab korraga kuni 24-ks kuuks,
sel juhul kindlustust tarvis ei ole.Ise ajutiselt arvele või arvelt maha võtmine ei maksa midagi.
Minuga siis siuke lugu. Augusti keskel õnnestus Viljandist osta üks päris kena mosse-400. Paar päeva hiljem sain auto ARKI-s arvele
ja paprid korda. Auto oli seisnud kasutamata garaazis ca. 20 a. Kuna präegu ehitan ühte 401-e,siis see isend jääb ootama oma õiget
aega nii paar ,kolm aastat. Arvasin,et kuna ülevaatust pole ja sõita ka ei kavatse ,pole ju ka kindlustust tarvis.Aga valesti arvasin.
01.10.2014. hakkas kehtima uus liikluskindlustus seadus.Arvasin,et ostetud ja arvele võetud auto võib ka 12 kuud niisama olla ilma
kindlustuseta. Aga ,nagu uus seadus ütleb-VIIMASEST KINDLUSTUSEST 12 KUUD,sellel autol aga ju kindlustus puudunud lausa 240 kuud.
Seega sain täie rauaga-oktoobri kuu eest-31eur-i (minu 66kw passati aasta kindlustus on 48 eur-i!!!!)
Ma ei saa aru miks on vaja kindlustust autole millel pole tehno ülevaatust ja mis pole ka liikumisvõimeline.Aga Äkki on mu auto kuutõbine ja
seikleb ööseti mööda teid ilma minuta? Kui ülevaatust pole -ei kavatse ma ju selle autoga sõita.
Kahju,et Eesti riigis peetakse sind juba siis liiklusrikkujaks kui sa pole meetritki veel sõitnud.Sama hästi peaks kõik mehed kinni panema,
sest neil on vägistamis riistad, ja naised samuti-neil on köögis pikad noad -tapariistad.
Samal ööl tegin kõikide massinate paprid e-teenuses korda.

Eesti Liikluskindlustuse Fond. (LKF). Kui ehitate autot,olete ostnud auto,või lihtsalt ei kasuta autot ,vaadake,et viimsaest kindlustusest ei oleks möödas rohkem kui 12 kuud. Kui vahe läheb üle 12 kuu -,väänab LKF teile ise ca.10 korda suuruma kindlustusmakse.
Kõige lihtsam selliseid jamasid vältida on ARKI e-teenuste alt auto ajutiselt registrist peatada.Seda saab korraga kuni 24-ks kuuks,
sel juhul kindlustust tarvis ei ole.Ise ajutiselt arvele või arvelt maha võtmine ei maksa midagi.
Minuga siis siuke lugu. Augusti keskel õnnestus Viljandist osta üks päris kena mosse-400. Paar päeva hiljem sain auto ARKI-s arvele
ja paprid korda. Auto oli seisnud kasutamata garaazis ca. 20 a. Kuna präegu ehitan ühte 401-e,siis see isend jääb ootama oma õiget
aega nii paar ,kolm aastat. Arvasin,et kuna ülevaatust pole ja sõita ka ei kavatse ,pole ju ka kindlustust tarvis.Aga valesti arvasin.
01.10.2014. hakkas kehtima uus liikluskindlustus seadus.Arvasin,et ostetud ja arvele võetud auto võib ka 12 kuud niisama olla ilma
kindlustuseta. Aga ,nagu uus seadus ütleb-VIIMASEST KINDLUSTUSEST 12 KUUD,sellel autol aga ju kindlustus puudunud lausa 240 kuud.
Seega sain täie rauaga-oktoobri kuu eest-31eur-i (minu 66kw passati aasta kindlustus on 48 eur-i!!!!)
Ma ei saa aru miks on vaja kindlustust autole millel pole tehno ülevaatust ja mis pole ka liikumisvõimeline.Aga Äkki on mu auto kuutõbine ja
seikleb ööseti mööda teid ilma minuta? Kui ülevaatust pole -ei kavatse ma ju selle autoga sõita.
Kahju,et Eesti riigis peetakse sind juba siis liiklusrikkujaks kui sa pole meetritki veel sõitnud.Sama hästi peaks kõik mehed kinni panema,
sest neil on vägistamis riistad, ja naised samuti-neil on köögis pikad noad -tapariistad.
Samal ööl tegin kõikide massinate paprid e-teenuses korda.


Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 02:11, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik

Sihuke see kuri kiri tuli.Tahad olla seadusekuulekas,aga riik arvab,etoled va seaduserikkuja.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 02:12, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
see on uus regulatsjoon, kui auto ei ole viimase kahe aasta jooksul ÜV läbinud, siis ta "kustutakse" registrist, muidu saadetakse just taoline kiri ehk siis rakendatakse sundkindlustust. Kui sa soovid oma vana ratsu uuesti teele saata, siis piisab sellest kui teed kindlustuse uuesti ja lähed ÜV. Siis sinu auto andmed "taastatakse" registris.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
ei ole ma ka täpselt nende värdjate tegevusplaanist aru saand. Kui auto kaks aastat sõitnud pole, siis nagu ei pea midagi tegema, kui ma esimesel kuupäeval tookord sinna helistasin. Aga kui suvel sõidan ja talvel ei sõida siis vaja hakkata seda lilladevahelist armastust tegema. Meie riigis kõik nüüd lubatud, pista kuhu tahad.
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Eks see seadus on vastu võetud selle jaoks et tänavapildist ära kaotada põhimõtteliselt maha jäetud masinad, näiteks kortermajade vahel parkimisruumi raiskavd autod, mida aastaid pole liigutatud. Meil, kes oma masinate eest hoolitsevad, ei ole ju raske see paar hiireklikki teha ja auto ajutiselt arvelt maha võtta.