Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Ma olen mõelnud et kui käigukast puruks läheb, siis kardaan kukub ju vastu maad, et kas see suure kiiruse pealt tagasilda ja üldse tagaosa ära ei lõhu? Kuskilt lugesin et kõver kardaan võib auto katuse peale visata, mida siis selline kooslus teeks?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
k6ik on võimalik... aga kui m6elda et kardaanil pööre sees ja ots pole kuigi terav siis ehk l2heb õnneks et ei viska.. asfaldil vb mitte kruusateel ja mullasel teel kus maa sisse kergemini l2heb ei oska öelda
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Sellist "hävitustööd" näen küll esimest korda. Mõtlen siiani,kuidas see üldse juhtuda sai...
Ärge kardaanidega igaks juhuks "mängima" hakake, juhtuda võib kõike, kuni lõpetades rattad taevapoole, juht ise "teises ilmas"...
Ärge kardaanidega igaks juhuks "mängima" hakake, juhtuda võib kõike, kuni lõpetades rattad taevapoole, juht ise "teises ilmas"...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Sellepärast ongi tagavedrude esimesed kinnitused kere küljest lahti rebinud, et kardaan sõi ennast kenasti asfaltisse 100m järjest. Kardaan mahakandmisele, sild loodetavasti terve.viirusboy kirjutas: kardaan kukub ju vastu maad, et kas see suure kiiruse pealt tagasilda ja üldse tagaosa ära ei lõhu?
Moskiito, sa oled puhta hull ju kui veel kehvemat kere tegema hakkad. Isetegemise rõõm on küll ka midagi, aga lõpuks tuleb piir ette. Peab ikka kõve sentimentaalne väärtus su autol olema.
Praegu pole aega tegeleda niivõinaa, aga nagu ütlesin, palju raha ja vaeva juba sisse pandud - ei saa seda autot niisama maha kanda.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
minu autol ongi tegelt see sentimetaalne tähendus rohkem, sellest ka see pingutus et saaks raha kokku ning liiva pritsi saata teine. siis saab vb seda keretööd veelgi rohkem olemaSten kirjutas:Moskiito, sa oled puhta hull ju kui veel kehvemat kere tegema hakkad. Isetegemise rõõm on küll ka midagi, aga lõpuks tuleb piir ette. Peab ikka kõve sentimentaalne väärtus su autol olema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Mul oleks pakkuda kui huvi
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Nii...
TÜV täna edukalt läbitud!
Aga algusest peale, mis ma suve jooksul vaikselt teinud olen.
Esiteks keevitasin taguvedru kinnituse kinni.
Siis üritasin seda vana poolikut käigukasti kätte saada mootori küljest. Ei tulnud. Ikka väga hullusti oli kinni. Lõpuks läksid mängu suured haamrid, kangid, heeblid ja relakas. Saime kasti kätte, tuli välja, et käigukasti vedava võlli ots oli kuidagi eriti kõvasti hooratta laagri sees kinni, et ei saanudki kätte. Kõigepealt peksin kasti seest vedava võlli välja ja siis sai relakaga pooleks lõigata selle. Mootor nüüd katkisest kastist vaba ja keti otsas rippumas, pesin ta ära ka survepesuriga. Samuti puurisin õlivarda toru augu läbi ja panin uue õlivarda toru, sest vana oli kunagi katki läinud mul. Karteripõhja võtsin selle jaoks maha ja pesin survepesuriga ära. Veevärgi uhasin jooksva veega läbi. Uus õlifilter. Mootor kokku, sidur külge, mootor peale. Vahetusse läks ka parem mootoripadi. Õli sisse. Õlirõhu anduri vahetus. Siis hakkasin lõikama. Kunde jalgade alla panin põhjaplekile paigad. Juhiistme tagant keevitasin veidi. Kundeistme alt ja tagant ka. Selleks ajaks oli kopp suht ees ja juhi jalgade alt ei teinud midagi. Käigukangi ümbrust tuli ka veidi haamri ja keevituseda töödelda. Töödeldud kohad said krunditud. Tänud Markole, kelle käest sain kokkutulekul uue käigukangi plaadi koos kangiga. Teine käigukast alla, teine kardaan. Teise tagusilla pealt parempoolne pidurivoolik oma Mossele pandud. Pükste keevitus ja proovisõit. Kõik nagu töötas hästi ja tuju hea. Edasi siis käsipiduri trossid jms kronsteinid, mis õnnetuse tagajärjel purunesid. Veidi modisin ka - käsipiduri varras pikemaks ja varda ja trossi vahelisele kronsteinile puurisin uue augu umbes keskele. Tulemus - käsipiduri tarvitamiseks vaja rohkem jõudu, aga väiksem tõmbepikkus käsipiduri rakendamiseks. Käsipiduri värgid korras, reguleeritud mitte. Kerge uste reguleerimine. Järgmiseks vist tuled. Pidurituledel oli kaitsmega mingi jama ja tagurpidi käigu tulel lüliti jäi lühikseks. Relakaga käiasin lüliti ümbrust veidi maha, et lüliti kuul rohkem käigukangi poole ulatuks. Tuled korras. Karbuss ajas bensu välja. Karbuss maha, ujuki tase madalamaks. Praegu tundub, et aitas sellest. Signaal ei töötanud, vahetasin teise vastu. Kojameeste lülitil polnud massi ja aknapesuril samuti. Sai korda tehtud. Siis korralik pidurite õhutus täpselt Mosseraamatu järgi. Käsipidurid korralikult peale keeratud. Logarite ääred lasin ka kruvidega koopaäärte külge kinni - palju ilusam kui logarid ei ripu.
Veidi pilte ka, pange ise need jutu sisse õigesse kohta.
Ainult üks imelik hääl on. Ka kohapeal olles, vaba käiguga. Siduri alla vajutamine asja ei muuda. Kui käigukang täiesti paremale lükata, kaob hääl ära. Kui tungrauaga auto vasak külg üles tõsta nii, et esiratas napilt enam maad ei puuduta - kaob hääl ära. Vasakkurvis kaob hääl ära, paremkurvis läheb hääl hullemaks.
TÜV täna edukalt läbitud!
Aga algusest peale, mis ma suve jooksul vaikselt teinud olen.
Esiteks keevitasin taguvedru kinnituse kinni.
Siis üritasin seda vana poolikut käigukasti kätte saada mootori küljest. Ei tulnud. Ikka väga hullusti oli kinni. Lõpuks läksid mängu suured haamrid, kangid, heeblid ja relakas. Saime kasti kätte, tuli välja, et käigukasti vedava võlli ots oli kuidagi eriti kõvasti hooratta laagri sees kinni, et ei saanudki kätte. Kõigepealt peksin kasti seest vedava võlli välja ja siis sai relakaga pooleks lõigata selle. Mootor nüüd katkisest kastist vaba ja keti otsas rippumas, pesin ta ära ka survepesuriga. Samuti puurisin õlivarda toru augu läbi ja panin uue õlivarda toru, sest vana oli kunagi katki läinud mul. Karteripõhja võtsin selle jaoks maha ja pesin survepesuriga ära. Veevärgi uhasin jooksva veega läbi. Uus õlifilter. Mootor kokku, sidur külge, mootor peale. Vahetusse läks ka parem mootoripadi. Õli sisse. Õlirõhu anduri vahetus. Siis hakkasin lõikama. Kunde jalgade alla panin põhjaplekile paigad. Juhiistme tagant keevitasin veidi. Kundeistme alt ja tagant ka. Selleks ajaks oli kopp suht ees ja juhi jalgade alt ei teinud midagi. Käigukangi ümbrust tuli ka veidi haamri ja keevituseda töödelda. Töödeldud kohad said krunditud. Tänud Markole, kelle käest sain kokkutulekul uue käigukangi plaadi koos kangiga. Teine käigukast alla, teine kardaan. Teise tagusilla pealt parempoolne pidurivoolik oma Mossele pandud. Pükste keevitus ja proovisõit. Kõik nagu töötas hästi ja tuju hea. Edasi siis käsipiduri trossid jms kronsteinid, mis õnnetuse tagajärjel purunesid. Veidi modisin ka - käsipiduri varras pikemaks ja varda ja trossi vahelisele kronsteinile puurisin uue augu umbes keskele. Tulemus - käsipiduri tarvitamiseks vaja rohkem jõudu, aga väiksem tõmbepikkus käsipiduri rakendamiseks. Käsipiduri värgid korras, reguleeritud mitte. Kerge uste reguleerimine. Järgmiseks vist tuled. Pidurituledel oli kaitsmega mingi jama ja tagurpidi käigu tulel lüliti jäi lühikseks. Relakaga käiasin lüliti ümbrust veidi maha, et lüliti kuul rohkem käigukangi poole ulatuks. Tuled korras. Karbuss ajas bensu välja. Karbuss maha, ujuki tase madalamaks. Praegu tundub, et aitas sellest. Signaal ei töötanud, vahetasin teise vastu. Kojameeste lülitil polnud massi ja aknapesuril samuti. Sai korda tehtud. Siis korralik pidurite õhutus täpselt Mosseraamatu järgi. Käsipidurid korralikult peale keeratud. Logarite ääred lasin ka kruvidega koopaäärte külge kinni - palju ilusam kui logarid ei ripu.
Veidi pilte ka, pange ise need jutu sisse õigesse kohta.
Ainult üks imelik hääl on. Ka kohapeal olles, vaba käiguga. Siduri alla vajutamine asja ei muuda. Kui käigukang täiesti paremale lükata, kaob hääl ära. Kui tungrauaga auto vasak külg üles tõsta nii, et esiratas napilt enam maad ei puuduta - kaob hääl ära. Vasakkurvis kaob hääl ära, paremkurvis läheb hääl hullemaks.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Issver Sellist hävitustööd käigukasti mahavõtmisel näen küll esimest kordaSten kirjutas:Nii...
Ainult üks imelik hääl on. Ka kohapeal olles, vaba käiguga. Siduri alla vajutamine asja ei muuda. Kui käigukang täiesti paremale lükata, kaob hääl ära. Kui tungrauaga auto vasak külg üles tõsta nii, et esiratas napilt enam maad ei puuduta - kaob hääl ära. Vasakkurvis kaob hääl ära, paremkurvis läheb hääl hullemaks.
Viimatine probleem. Arvan,et käigukast annab vähe liikuda ja mingis asendis käib kergelt kusagile vastu keret.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
See imelik hääl vöib tekkida kasti põiktala padja juurest, kus poltide all on "seibiks" metallplaat, mis käib kuskile vastu. Omal oli nii.