9. leht 16-st

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 06 Apr 2009 21:50
Postitas Niki88
Lisan mõned pildid siia!
Pilt
Tagumise rattakoopa sisu:
Pilt
Kas seda asja mis sumpsi toru ja rattakoopa vahele jääb nimetatakse tagumiseks poolraamiks??
Pilt
Pilt

Pilt
Mismoodi üldse trumli maha saab?kuidagi seda keskmist detaili kruttides?
Siksil on hea lihtne,paar polti..
Pilt
Pilt
Pilt

Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/ ... e=1&seek=3

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 06 Apr 2009 21:53
Postitas Jossu
trummel ongi sul juba lahti, anna vaid haamriga hagu...

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 06 Apr 2009 22:11
Postitas Varblane
Jah see ongi poolraam.

Mossel on kahe lapiku peaga polti mis tuleb trummli lahtisaamiseks maha keerata ja siis kang sinna punasega kohta vahele lükata ja ongi käes Pilt

Põhi on küll jubedalt roostes :(

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 06 Apr 2009 22:16
Postitas Jossu
kujutan ette mis põhjast alles jääb peale liivapritsi, suurem osa tuleb ilmselt lõppkokkuvõttes välja vahetada, kuid jaksu sulle selleks:)

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 07 Apr 2009 17:55
Postitas Niki88
Pilt
Täna võtsin kardaani ja sumpsi maha.Kardaani poldid olid imelikult kinni,õigemini polnudki kinni,oli ainult paar tiiru mutrid kinni keeratud,kõik 4 polti sai näpuga lahti keerata...
Pilt

Selle lati tahtsin lolli peaga maha keerata mida tung üleval hoiab,poldid murdusid kaa pooleks,tahtsin selle eest ära võtta et saaks kiirusmeeriku trossi lahti,kuid ei saanud.Terve käigukast ja mootor toetavad selle peale??
Pilt

Kuidas tagatiibu maha võetakse?
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 07 Apr 2009 18:04
Postitas Kombimiis
Käigukast toetub ikka vist rohkem sellele talale. Tiivad eemaldad punktide läbipuurimise teel või relakaga.

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 07 Apr 2009 18:06
Postitas Varblane
Kui selle käigukasti kinnituse maha võtad siis vajub mootor vastu tulemüüri. Vanad tagatiivad võetakse ära kas meisli või ketaslõikuriga.Spido tross tõesti nii kinni?Katsu kullinokkadega see lahti keerata.Millega mootori maha tõstad?

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 07 Apr 2009 18:10
Postitas Niki88
Trossile ei saa ligigi,see on seal nurga taga,eks paistab.
Mootori maha tõstmiseks ostan mingiaeg selle tõstuki mille riputad lakke ja siis väntad...

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 08 Apr 2009 21:00
Postitas mart
tegelikult on olemas spetsiaalne puur millega plekke eemaldatakse. kuna see tiib on kontakt keevitusega kinni lastud, siis see puur on selleks ideaalne. laseb ainult läbi esimese pleki, nii et tagumine plekk mis tiiba hoiab jääb terveks. kui kontakt läbi puuritud, siis lööd meisli kontakti äärest kahe pleki vahele. omal tegin nii ja kõik laabus sujuvalt!

Pilt

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 11 Apr 2009 22:23
Postitas Niki88
Täna lükkasin esimest korda peale toomist üldse masina garaasist välja,oli vaja teist pidi ajada,lükkasin ka masina korraks õue päiksekätte,et ta ei arvaks et surebki selle garaasis :lol :lol
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ning siis läks tööks:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Mingil põhjusel ma unustasin käigukastist õli välja lasta,ning seda tilkus kardaani august maha,
sain õnneks kaltsu alla.
Nüüd on autost alles vaid kere ja sillad+juhitool.
Keegi soovitab mõnda kohta kust saaks plekki osta?Vaja oleks mingisugust mis sobiks pagasniku põhjaks,küttepaagist vasakule ning paremale poole,sinna alla jääks siis veel poolraamid,tulevikus...