9. leht 16-st
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 06 Apr 2009 21:50
Postitas Niki88
Lisan mõned pildid siia!
Tagumise rattakoopa sisu:
Kas seda asja mis sumpsi toru ja rattakoopa vahele jääb nimetatakse tagumiseks poolraamiks??
Mismoodi üldse trumli maha saab?kuidagi seda keskmist detaili kruttides?
Siksil on hea lihtne,paar polti..
Rohkem pilte:
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/ ... e=1&seek=3
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 06 Apr 2009 21:53
Postitas Jossu
trummel ongi sul juba lahti, anna vaid haamriga hagu...
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 06 Apr 2009 22:11
Postitas Varblane
Jah see ongi poolraam.
Mossel on kahe lapiku peaga polti mis tuleb trummli lahtisaamiseks maha keerata ja siis kang sinna punasega kohta vahele lükata ja ongi käes
Põhi on küll jubedalt roostes
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 06 Apr 2009 22:16
Postitas Jossu
kujutan ette mis põhjast alles jääb peale liivapritsi, suurem osa tuleb ilmselt lõppkokkuvõttes välja vahetada, kuid jaksu sulle selleks:)
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 07 Apr 2009 17:55
Postitas Niki88
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 07 Apr 2009 18:04
Postitas Kombimiis
Käigukast toetub ikka vist rohkem sellele talale. Tiivad eemaldad punktide läbipuurimise teel või relakaga.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 07 Apr 2009 18:06
Postitas Varblane
Kui selle käigukasti kinnituse maha võtad siis vajub mootor vastu tulemüüri. Vanad tagatiivad võetakse ära kas meisli või ketaslõikuriga.Spido tross tõesti nii kinni?Katsu kullinokkadega see lahti keerata.Millega mootori maha tõstad?
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 07 Apr 2009 18:10
Postitas Niki88
Trossile ei saa ligigi,see on seal nurga taga,eks paistab.
Mootori maha tõstmiseks ostan mingiaeg selle tõstuki mille riputad lakke ja siis väntad...
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 08 Apr 2009 21:00
Postitas mart
tegelikult on olemas spetsiaalne puur millega plekke eemaldatakse. kuna see tiib on kontakt keevitusega kinni lastud, siis see puur on selleks ideaalne. laseb ainult läbi esimese pleki, nii et tagumine plekk mis tiiba hoiab jääb terveks. kui kontakt läbi puuritud, siis lööd meisli kontakti äärest kahe pleki vahele. omal tegin nii ja kõik laabus sujuvalt!
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 11 Apr 2009 22:23
Postitas Niki88