9. leht 22-st

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 13 Mai 2011 14:58
Postitas hannes24
pika mõtlemise peale sai siis ära otsustatud, et progeaju vaja ikka ära tellida, MS läks siis tellimusse, sisselaske kollektor hakkab ka vast valmima vaikselt. Kui kellegil peaks aju vastu huvi olema, siis Turboclub kasutaja kaak groupbuy-ga saab veel liituda.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 14 Mai 2011 08:10
Postitas Gun
Kui lihtne/keeruline see MS'i häälestamine üldse on?

Ja ega nendel seda ehitustööliste seas populaarse Saksa premiumbrändile omast tamagotchi- sündroomi pole, et iga X- tuhande kilomeetri tagant peab üle flashima, et kokku ei jookseks / kojuroomamisreziimi ei läheks?

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 18 Mai 2011 21:10
Postitas Jossu
kaugele jõudsid täna sisselaskega?

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 23 Mai 2011 09:07
Postitas hannes24
pole suurt midagi jõudnud, puhkus oli siin vahepeal :) See nädal tegutseb edasi.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 23 Mai 2011 09:09
Postitas hannes24
Gun kirjutas:Kui lihtne/keeruline see MS'i häälestamine üldse on?

Ja ega nendel seda ehitustööliste seas populaarse Saksa premiumbrändile omast tamagotchi- sündroomi pole, et iga X- tuhande kilomeetri tagant peab üle flashima, et kokku ei jookseks / kojuroomamisreziimi ei läheks?

veel ei tea, eks paistab, samas pole kuulnud, et hulle jamasid oleks olnud nendega.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 24 Mai 2011 09:07
Postitas hannes24
sisselase on hetkel selline

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 24 Mai 2011 09:39
Postitas mario
sul on need trompetid täpselt välja arvutatud või on miski targem öelnud?

niipalju, kui Ferrari mootorit kräunutasime laboris, siis keskmine pikkus on kõige parem, lühikese ja pikaga tekib võimsuskadu, mis isegi Ferru mootori puhul tähendas 20kW kadumist..
huvitav, kas keegi viitsiks 4 tsiklikarpat peale panna :P ..
Eks siis kunagi saab näha seda imelooma...

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 24 Mai 2011 09:43
Postitas hannes24
pikkused põhiliselt seepärast nii, et gaasiklapp ära mahuks. 114mm läbimõõduga toru tuleb otsa neile pleenumiks. Esialgne plaan oligi ühepikkused teha aga veepump jääb ühest otsast ette ja teisest pidurivõimendi, lisaks kuidagi peab seda asja paigaldama ka sinna. Mingit hullu täpisteadust esialgu taga ei aja, katsetamise küsimus rohkem.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 24 Mai 2011 10:50
Postitas mario
no MS annab piisavalt palju mänguruumi õnneks, et erinevate map'idega mängida. :)
eks selle ruumiga ole jah kitsas käes.. :D

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 24 Mai 2011 18:59
Postitas TiitS
mario kirjutas:sul on need trompetid täpselt välja arvutatud või on miski targem öelnud?

niipalju, kui Ferrari mootorit kräunutasime laboris, siis keskmine pikkus on kõige parem, lühikese ja pikaga tekib võimsuskadu, mis isegi Ferru mootori puhul tähendas 20kW kadumist..
huvitav, kas keegi viitsiks 4 tsiklikarpat peale panna :P ..
Eks siis kunagi saab näha seda imelooma...
Need pole ju miskid trompetid :). See ju alles osa sisselaskekollest, aga kindlasti mängib ka selle pikkus mootori töös tähtsat rolli. Trompeteid kasutatakse siis, kui igale silindrile on eraldi segusiiber. Pikem trompet annab rohkem jõudu madalal pöördel, lühike kõrgetel pöördel, ehk siis jah keskmine pikkus on kõige optimaalsem. Sai isegi seal laboris käidud, aga spetsialistid ei viitsinud trompeteid korralikult siibrite külge kinnitada ja need pudenesid mootori töötades küljest ära :D