Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Postitatud: 18 Mai 2015 09:41
Ma loodan,et roolikarp ei ole päris kuival või seest rauapuru täis Selle detaili vahetamine on päris nüri.
Just! Ja ainult sellepärast,et laisad mehed pole roolikarbis õlitaset kontrollinud..... Lekkiv roolikarp pole ka vabandus. Iga mats oskaks sinna kasvõi tavotti sisse lüüa,kui õli ei pea. Aga keegi ei tule selle peale lihtsalt.MAZ kirjutas:Ma loodan,et roolikarp ei ole päris kuival või seest rauapuru täis Selle detaili vahetamine on päris nüri.
Kaup juba peaaegu et koosmoskiito kirjutas:äri sternile maha
Kui suur on meeletu küttekulu? Piruka differ on 4,55, 2140 tavaliselt 4,1. Kes arvutaks välja kiiruse, kui mõõdupuuks võtaks ülekande 4,1 ja selle kiiruse 100km/h. Mitu ühikut väiksema kiiruse teeb 4,55? Sellist erilist hüppelist vahet nüüd ei tule, aga mõningal määral küll. Aga tasub proovida, kiiruslikud ja küttekulu numbrid peale diffrivahetust huvitaksid ennastki.MAZ kirjutas:Siiski on üks küsimus kerkinud päeva korda,mida teha selle pirukamosse reduktoriga? Kuna see jube aeglane ja sellega sõites neelab ka meeletult kütet.
Parandan. 4,22 ikkagi. Pöörete vahe on märgatav.Edel kirjutas:Kui suur on meeletu küttekulu? Piruka differ on 4,55, 2140 tavaliselt 4,1. Kes arvutaks välja kiiruse, kui võtaks 4,1 ülekandega 100km/h, mitu ühikut väiksema teeb 4,55? Sellist erilist hüppelist vahet nüüd ei tule, aga mõningal määral küll. Aga tasub proovida, kiiruslikud ja küttekulu numbrid peale diffrivahetust huvitaksid ennastki.MAZ kirjutas:Siiski on üks küsimus kerkinud päeva korda,mida teha selle pirukamosse reduktoriga? Kuna see jube aeglane ja sellega sõites neelab ka meeletult kütet.