83. leht 243-st

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 08:05
Postitas stern100
Ega esimeselt teisele vahetades ntks gaasi maha ei lasta, kui teine käik läheb ilusti sisse. Samuti aitab mahapidurdusel juba 80ne pealt teinekäik sisse tõmmata, et näiteks kontrat sisse saada. Ja mina ka imestan, et nii kergelt laiali läks, oma 40ga olen kenad aastad sõitnud ja pole mitte midagi juhtunud.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 10:39
Postitas moskiito
pidurid on selleks et hoogu maha saada. mootoriga pidurdades tuleks ikka kasutada käiguvahetusi. isegi formelid WRC masinad kasutavad astmelist käiguga pidurdamist mitte raginal vajalik käik sisse kohe.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 17:42
Postitas stern100
moskiito kirjutas:pidurid on selleks et hoogu maha saada. mootoriga pidurdades tuleks ikka kasutada käiguvahetusi. isegi formelid WRC masinad kasutavad astmelist käiguga pidurdamist mitte raginal vajalik käik sisse kohe.
Ma ei viitsi sellel teemal pikalt jaurata. Kui sul on ikka kolmandaga 110 rauas, pidurdad järsku ja tõmbadki teise käigu sisse, korra tagarattad blokki ja saad kerge küljega edasi.

Mul juba 40nel kast alt ära jaa lähipäevil poogin selle kollasele alla.

Paar pilti siis veel sellest võistlusest...

Pilt

Pilt

ja mu 40ne juppe võite PS kaudu julgelt küsida.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 19:59
Postitas moskiito
ausalt ma ka ei viitsi sellel teemal jaurata :)
iga ühe enda asi kuidas sõidab, kas sõidab kiiresti ja targalt või kiiresti ja lollilt.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 20:21
Postitas stern100
moskiito kirjutas:ausalt ma ka ei viitsi sellel teemal jaurata :)
iga ühe enda asi kuidas sõidab, kas sõidab kiiresti ja targalt või kiiresti ja lollilt.
Põhiline on see, et ma vähemalt ei anna alla vaid teen ikka korda ja sõidan edasi :auto

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 22:40
Postitas tafi
Õige,ei tohi alla anda :) Aga tõesti,ka mina pole kastidest jagu saanud.On mootoreid olnud seinast-seina jõu poolest.Ehk on kuidagi jopanud,ei tea.Või on ehk sõidustiil teine..jälle ei tea.Või oleneb ka siduri reguleeritusest.On-off süsteem on veits ränk äkki.Ennem me selgust ei saa,kui praktikas pole ära proovinud ;)

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 22:45
Postitas raunts92
sul ikka ei lähe ikka üldse nende mossedega:D
aga vähemalt on viitsimist tegeleda :)

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 23:23
Postitas Seenior
On suur vahe,kas kruiisida-kulgeda kiirelt või sprintida! Edu mehele,kes jõuab-tahab-viitsib mõlema asjaga tegeleda!Kes teeb,sel ikka juhtub-laguneb.Edu!

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 31 Juul 2011 23:28
Postitas stern100
Kusjuures kollasel ei ole on-off süsteem hetkel. Värvilisega olen on-off siduriga juba aastakese sõitnud ja pole sel häda midagi. Vb on lihtsalt mõni nõrk kast juhtunud...Samas kollasel tagasild kisub ka nati hüppama, värvilisel seda muret ei ole.

Põhiline on praegu kast ära vahetada ja 13. augustil Läänemaa Rahvarallil stardis olla :auto

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 01 Aug 2011 14:05
Postitas stern100
Sai siis kauplusest Volga ostetud kollasele niva mootoripadjad (2tk 10 euri), käigukastipadi (3.20). Helerohelisele daaz karbussi nõelklapp (3.13) ja tagumised suunatulede klaasid (2tk 3 euri).