84. leht 100-st

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 17 Juul 2015 11:42
Postitas SanderV
my bad jah veidi valed kalkulatsioonid, aga jah...

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 17 Juul 2015 12:39
Postitas fokser
Mutionu kirjutas:Teades, et 4000 pöörde peal on kiirus 100, on kiirus 165 1,65 korda kõrgematel pööretel - ca 6600 pöörde peal. Mõni vähe pädevam mootor vöib selle välja venitada isegi. 9000 pöörde peal oleks kiirus 225.

Et vastata sinu küsimusele, mis auto teeb 9000 pööret 165 km/h juures: iga auto, mis läheb 9000 pööret välja ja antud kiirusel vaba käiguga huugama lastakse. Või siis moskvich, millel selle kiiruse juurest kolmas või teine sisse raiutakse. Küll aga on vaatepilt siis sama, mis kasutaja Sass autol hiljuti näha võis.
Kas see jutt on mingi nali või? :D

Toon välja ühe kõigile arusaadava näite, miks see arvutus ei vasta tõele. Tuuletakistus... 100 km/h sõites on takistus ikka x Njuutonit (tähis N) ja kiirusel 165 hoopis midagi muud. Seega ei saa ka pöördeid nii arvutada.

Kui sa oma mossega juhuslikult vaakumis ei sõida! Teistest muutuvatest jõududest ei hakka isegi rääkima. Marss kooli tagasi!!! :lol

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 17 Juul 2015 14:41
Postitas TALUPOEG TALUJA
Fantaseerimine käib täie auruga. Lõpetage naljad!
Meil pole kohtagi,kus 165 km. h. hoo üles saaks. Vaevalt saad 90- sisse ja kohe pead pidurdama. :D

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 17 Juul 2015 14:45
Postitas MAZ
Lõppude lõpuks jääb reaalne kiirus ikkagi 120km/h kanti ja sellega olgu see arutelu lõpetatud!

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 17 Juul 2015 17:59
Postitas SanderV
fokser kirjutas:
Mutionu kirjutas:Teades, et 4000 pöörde peal on kiirus 100, on kiirus 165 1,65 korda kõrgematel pööretel - ca 6600 pöörde peal. Mõni vähe pädevam mootor vöib selle välja venitada isegi. 9000 pöörde peal oleks kiirus 225.

Et vastata sinu küsimusele, mis auto teeb 9000 pööret 165 km/h juures: iga auto, mis läheb 9000 pööret välja ja antud kiirusel vaba käiguga huugama lastakse. Või siis moskvich, millel selle kiiruse juurest kolmas või teine sisse raiutakse. Küll aga on vaatepilt siis sama, mis kasutaja Sass autol hiljuti näha võis.
Kas see jutt on mingi nali või? :D

Toon välja ühe kõigile arusaadava näite, miks see arvutus ei vasta tõele. Tuuletakistus... 100 km/h sõites on takistus ikka x Njuutonit (tähis N) ja kiirusel 165 hoopis midagi muud. Seega ei saa ka pöördeid nii arvutada.

Kui sa oma mossega juhuslikult vaakumis ei sõida! Teistest muutuvatest jõududest ei hakka isegi rääkima. Marss kooli tagasi!!! :lol
mm ma ei saa nüüd küll päris täpselt aru kuidas see täpselt peaks toimima see et jõudu läheb rohkem tarvis ei muuda ju mootori pöördeid, otsekäiguga on pöörded otseselt lineaarses võrded kiirusega

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 17 Juul 2015 19:09
Postitas stern100
Ma siin ennem lihtsalt ütlesin mida mosse suudab 4,55ga kui mootor pöördesse ka käib ja jõudu jagub, sander, sulle oli see jutt. Kui ei usu võta kassi pepust musu.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 17 Juul 2015 23:05
Postitas SanderV
no selle loogika järgi peaks su mosse 3.9 ülekandega 190+ välja jooksma, kui selle linti ka saad teen kasti õlle välja
mul 3.9 ülekandega oli max 138.4km/h ja siis hakkas midagi piirama, ei saanu aru kas kütust ei jagunud enam või jagaja piiras, igatahes lennukihäält hakkas tegema
pigem kütus sest muidu läks mootor rohkem pöördesse

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 18 Juul 2015 00:04
Postitas Edel
Need pöörded vs kiirus on teoreetilised numbrid ja need on õiged. Reaalselt ta muidugi nii suurt kiirust kätte ei saaks. Ja kui võtta Mosse mootori võimalikud saavutatavad max pöörded, mis jäävad originaalis sinna 7000 juurde, saaks saba õhku tõstes spidomeetri osuti piirajasse ja ehk enamgi. Spidomeetri piiraja teadupärast kusagil 175 peal. Nagu näha, pole tehase 140km/h kandis mootori pöörded 4. käiguga kaugeltki piiraja läheduses.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 18 Juul 2015 02:13
Postitas marko
Ma pole küll võrdlenud täpselt tahhomeetrit ja GPS aga ma olen kahest tehase mootorist GPS näitude järgi 160 ja natuke peale välja pigistanud ja seda 3.9 ülekandega,veidi aidatud mootoriga tuli ainult jõudlust juurde.Maks kiirus mis olen üldse saavutanud meelitamisega on 167 ja seda TomTom näitude järgi.Katseid on olnud igasuguseid,on ka üle 8000rpm neljanda käiguga saavutatud,aga ilma tõestusmaterjalita,võta või jäta ja usub kes tahab,aga selliseid kiiruseid mossega saavutada ei soovita.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 12 Aug 2015 08:34
Postitas MAZ
Suvi varsti läbi aga teha pole midagi saanud. Ok siiski olen midagi ettevõtma hakanud,sest nüüd on veidi vaba aega tekkinud.
Esmalt tuli palju jamada sellega,et teisele 30.a vanusele uunikum Audile saaks TÜV kätte. Probleem oli osadega,mis olid oma koostöö ammu minetanud ja mida vahetada oli küllaltki tülikas. Aga TÜV onud tunnistasid ta siiski täiesti tänavalegaalseks ja soovisid edu.
Pilt
Aga tulles Moskvitchi juurde siis esimese asjana vahetasin välja vene küünlad ja asendasin NGK omadega. Mõned tühjad augud siiski on töötamisel, kuid ilmselt tuleb karburaator maha võtta ja ära puhastada. Hea on see,et ving ja tossamine kadusid ära ennem oli see lausa hingemattev. Eks vähe haaval hakkan neid vigu likvideerima,mis siin muud üle jääb. Pean ka sügisel ära käima MNTs,et saaks auto oma nimele vormistada, ennem ei tasu temaga midagi ettevõtta.

Tegin n.ö teema sisustamiseks ka video,mis suurem asi pole,kuid ajab asja ära.