84. leht 96-st

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 05 Aug 2014 20:36
Postitas MAZ
Wtf ehk kuidas moodi on rohkem ruumi? Originaal deforseeritul on küll põlemiskamber suurem kui 92 bensiinile mõeldud mootoril. Aga samas on kolvid kumerad võrreldes 92 bensiini mootoriga,millel on lamedad kolvid pealt. Mulle seletas elupõline mootori remondi mees,et 412 defoseeritud mootoril võib 95 bensiinile ringi tegemisel tekkida probleem sellega,et klappid hakkavad vastu kolbe käima. Eriti kui kaast on varem lihvitud või rängalt kõveraks lastud minna.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 05 Aug 2014 20:53
Postitas stern100
MAZ kirjutas:Wtf ehk kuidas moodi on rohkem ruumi? Originaal deforseeritul on küll põlemiskamber suurem kui 92 bensiinile mõeldud mootoril. Aga samas on kolvid kumerad võrreldes 92 bensiini mootoriga,millel on lamedad kolvid pealt. Mulle seletas elupõline mootori remondi mees,et 412 defoseeritud mootoril võib 95 bensiinile ringi tegemisel tekkida probleem sellega,et klappid hakkavad vastu kolbe käima. Eriti kui kaast on varem lihvitud või rängalt kõveraks lastud minna.
Kaaned on kõigil samad, erinevus on kolvis. Minu meelest, kahe erineva koodi või põlemiskambriga 412 kaant pole mina veel oma elus näinud(2141 mootoreid ei arvesta), kusjuures kaasi on mul käest läbi käinud juba 50 kanti kindlasti, nende hulgas ka deforsi pealt võetud kaasi.

Vasakul 92, paremal 76 oma.

Pilt

Deforsi kolb on lihtsalt madalam, et surveaste oleks madalam, seetõttu on ka klapile väheke rohkem ruumi. Aga kui keegit tahab veel vaielda, andke tulla, saan ka äkitse veel targemaks. :D

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 05 Aug 2014 23:30
Postitas Edel
stern100 kirjutas:
MAZ kirjutas:Deforseeritud mootori minek on ikka tükk maad uimasem,kui tavalise 412 mootori minek. Ise omal nahal kõik läbi kogenud. Lisaks ei saa deforseeritud mootori kaant väga madalaks lihvida,kuna siis hakkavad klapid vastu kolbe käima.
Vale vastus, deforsil on just rohkem ruumi klappidele, seda küll vähe, aga siiski rohkem kui tavalise kolviga ;)
Sel juhul võib mootorit julgemalt piirajasse ajada :D ? Pole niiväga vaja karta kolvi ja klapi kokkupõrget :D
Kuidas tegelikult on? On oht väiksem, kui tava 412 kolviga?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 05 Aug 2014 23:42
Postitas Urukoer
võid võid

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 06 Aug 2014 00:05
Postitas SanderV
pole tavakolvigagi seda probleemi....

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 06 Aug 2014 07:15
Postitas MAZ
Enne,kui ma hakkan siin edasi jahuma võtan ühendust ühe 412 mootori asjatundjaga. Töökogemus nendega alates 1975.a

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 06 Aug 2014 18:24
Postitas SanderV
ära mõtle kohe ütle kas sobib
Pilt
Pilt

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 06 Aug 2014 18:26
Postitas MAZ
Mulle meeldiks see konseptsioon aga whitwall koos M408 ilukilbiga oleks minu silmis kenam!

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 06 Aug 2014 18:36
Postitas SanderV
pildil ongi ju 408 kilbid...

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 06 Aug 2014 20:28
Postitas fokser
Mulle meeldib!