86. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 12 Apr 2020 18:11
Postitas sass
Sattusin viimast kahte uuendust lugema ja ei saa mainimata jätta: ärge ostke vene karbussi. Seda enam, et hind on võrdne uue Weberiga (DGV 32/36). Igal juhul võtke Weber ja saab pisut sõidumõnu vahelduseks remondile.
Küünlad NGK, juhtmed Härma tnv. Tesla kirjadega. Kontaktivaba asemel võin anda süütevõimendi, saab kondeka ära kaotada ja sädelus väheneb kontaktide vahel.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 12 Apr 2020 23:35
Postitas Edel
Weberil on mingi kood ka olemas? Mina tean vaid DAAZ-e Mossedel ja Ladadel. Sain selle karba ostast, tutikas, üle 100eur hinnaks. Esimene nädal käis ilusti, edasi hakkas alla käima...
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 13 Apr 2020 07:59
Postitas stern100
Ise kasutan helerohelisel dgv5a karbussi. Ostsin uuena ja panin peale, käib nagu siidi ja toorest eriti näha ei taha. Kütusekulu pole arvestanud aga ilmselt 9+ kandis ta on mu raske jalaga.
https://www.dellorto.co.uk/shop/weber-c ... rburettor/
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 13 Apr 2020 12:22
Postitas Muhulane
Edel kirjutas:Weberil on mingi kood ka olemas? Mina tean vaid DAAZ-e Mossedel ja Ladadel. Sain selle karba ostast, tutikas, üle 100eur hinnaks. Esimene nädal käis ilusti, edasi hakkas alla käima...
Mis sa selle koodiga teed? Toksi kuuglisse Weber 32/36 DGV ja muudkui kuku tellima. Hiinakat ära osta. Englandist ja USA-st olen tellinud ja õiged asjad tulnud. Englandist tellisin koos õhupuhasti adapteriga,saab mosu DAAZ-ile pealekäiva õhupuhasti lopsti peale panna.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 13 Apr 2020 21:15
Postitas Edel
Vat välismaalt tellides puuduvad minul kogemused ja võõrkeele oskus on ka puudulik, selleks otsin asju kodumaalt.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Apr 2020 06:24
Postitas Martin2140
Praegult pole väga mõtet midagi välismaalt tellida kah. Mul ühed jubinad tulevad juba oma kuu aega, ja liikunud max 100km.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 18 Apr 2020 23:57
Postitas Edel
Vahetasin küünlad NGK omade vastu. Tundub, et edasi tuleb karba kallale minna. Käivitamine on külmalt kuradi vilets kuid soojalt ok. Soojalt mõnda aega tühikäigul töötab, siis bensu tase tõuseb akna ülemise servani. On see pikemalt tühikäigul töödates normaalne? Muidu käsipumbaga karbat täis pumbates jääb tase umbes poolde aknasse.
Ajasin Mosse täna teele. Tegin ümbruskonnas 12km ringi. Kuigi soojalt on suht ok, siis kiirendamine jätab soovida. Väljalase ka kusagilt vähe lekib, ilmselt kusagilt eestpoolt, sest gaas põhjas kiirendades 4000 pöördest edasi tahab kõrvad lukku lüüa, kuigi muidu niisama sõites ei ole midagi kahtlast kuulda.
Eelmine kord prooviringi sõites põles läbi üks esitule pirnidest. Viimasel ajal on mõte esitule pirnid vahetada mõne tänapäevasema toote vastu. Milline on sobiv? Mina auto esitulede pirnimaailmaga eriti kursis ei ole. Tean olevad H4 ja H7 kuid kumbki Mosse 2140 tulesse ei sobi.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 19 Apr 2020 06:59
Postitas Martin2140
Pead umbes 1mm tihendi vahele panema. K126 karba selle poolest etem et näeb aknast bensutaset. Tegelikkuses on see 0.5mm tihendiga regull ja veel väga täpne värk. daazil ei saa nii täpseks regullida puuduva info tõttu. võib olla ka et nõelklapp pole täiesti tihe. mis ma olen tähele pannud et kui mootor rappub väga palju siis ka bensutase tõuseb 1mm kõürgemale. oot sa ütlesid aknaga variant? mis karbuss seal peal siis on? käsipumbaga tavaliselt ei uputagi üle. (ainult ühe mosse originaal pumbaga oli selline pull et mootor ei uputanud üle, aga käsipumbaga sai üle uputada). mis mõttes on käivitamine külmalt vilets? kui kiirenduspump korralikult pumpab siis k126 käivitub väga hästi (selle jaoks peab olema tunne sees kui mitu korda pumbata ennem käivitust). kui ta ei jää praeguste temperatuuridega teise korraga käima siis on ilmselt tühikäigu ja esimese kambri kanalid ja düüsid umbes.
peaks olema kas raf tuled mis on tänapäevase h4 jaoks (enda mossel on ees, isa kunagi ostis vist haapsalu agrovarust) aga mida saab nüüdsel ajal ainult vist venemaalt. mosse originaal tuledesse on r2 sokliga h4 olemas. ilmselt intereneti kauplusest veel leidub. otseselt keegi seda ei kontrolli aga kuna h4 märki originaal tuledel ees ei ole siis tegelikkuses ei tohiks h4 sees olla. alles läks enda tulel üks klaas katki ja tagavaraks uut h4 märgistusega klaasi oli üsna raske leida.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 19 Apr 2020 10:15
Postitas hard0
R2 sokkel on P45T tähistusega, selle järgi leiab õiged H4 pirnid mossele.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 19 Apr 2020 16:25
Postitas Muhulane
K tüüpi karpal on kahte sorti nõeklappe - pisikese o rõngaga nõelaots ja koonuses nõelaots. Viimast soovitan,see kordades töökindlam. Nõelklapp teeb vahel lolli nalja küll,kui bensutase ei taha paigal püsida. Taset hoia veidi üle poole akna,siis minekul ei jää nälga.
Mis bensuga sõidad? 95 või 98? Süüteteema kontrolli üle ning klappide regull on ka aeg ajalt mõistlik tegevus. Väljalase tee ka korda.