86. leht 243-st
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 16 Aug 2011 22:53
Postitas SanderV
pildil kommenteeri nupp ei tööta
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 17 Aug 2011 10:24
Postitas stern100
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 18 Aug 2011 20:01
Postitas stern100
Eile oli siis väike külasprint, kus sõitsin oma värvilisega. Ühe katse ajal hakkas jamama ja suri välja. Käis ainult siis kui starter järgi oli. Täpselt sellised nähud et variaator läbi, sildasin siis variaatori ära. Anti uus katse. Sama palju sai sõita suri jälle ära...selge see et probleem küttega. Täna vahetasin välja kõik bensuvoolikud, bensufiltri, igaks juhuks ka süütepooli koos variaatoriga ja puhastasin karbussi ära. Natuke maad saab sõita, sureb ära, vaikse gaasiga saab palju rohkem sõita. Filter koguaeg kuiv, täpselt selline tunne et pump ei tooda enam nii palju ette kui vaja läheb. Kui mahti saan, proovin teist pumpa, eks näha siis mis teeb.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 18 Aug 2011 20:30
Postitas partnermosse
Kiireks sõitmiseks on tehtud mossede ujukisse auk sisse, et valada sulatina õiges koguses sisse,et hoiaks ujukit allpool,et kütus jõuaks ujukikambrisse rohkem tulla kuna kiirelt ja palju läheb teda sealt ära
Samas originaal ujukiga tuleb bensiini nivoo sättida nii,et seda oleks 20mm +/- 2mm põhjast kui kaane maha võtad.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 18 Aug 2011 20:41
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:Kireks sõitmiseks on tehtud mossede ujukisse auk sisse, et valada sulatina õiges koguses sisse,et hoiaks ujukit allpool,et kütus jõuaks ujukikambrisse rohkem tulla kuna kiirelt ja palju läheb teda sealt ära
Samas originaal ujukiga tuleb bensiini nivoo sättida nii,et seda oleks 20mm +/- 2mm põhjast kui kaane maha võtad.
Taset karpas mõõtnud ei ole, kuna viimased pool aastat on see süsteem kõik väga hästi toimetanud. Kevadel küll natuke tõstsin ujuki taset ja sellega asi paranes. Eks homme siis vahetan pumba välja ja mõõdan bensiini taseme üle.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 19 Aug 2011 09:56
Postitas stern100
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 19 Aug 2011 15:29
Postitas stern100
Täna astusin värvilisele ligi, panin peale oma 40ne mootorilt võetud bensupumba ja asi toimib. Järelikult tuleb minna poodi uute membraanide järgi. Bensiini tase kambris oli täpselt 20mm.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 20 Aug 2011 22:32
Postitas stern100
Just jõudsin koju järgmise mossega, kümnes mis minu käe alt läbi käib. Sedapuhku tegemist 21406-ga, mis veeres liinilt maha aastal 1978, kerenumbriks on 000684, millest teadjad võivad järeldada nii mõndagi. Pm üks esimesi omasuguseid, kuna auto on põllumajanduslik variant, on all tugevamad vedrud, ees trummelpidurid ning peal on deforss mootor. Seisma jäi 3 aastat tagasi kuna veepump jooksis kinni. Homme proovin hääled sisse ajada, kui keegi mulle head pakkumist ei tee, arvan et auto läheb varuosadeks, kuna mulle anti ultimaatum see kiiresti ümber kirjutada või maha kanda.
Rohkem pilte saate homme...
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 21 Aug 2011 15:02
Postitas stern100
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 26 Aug 2011 16:26
Postitas stern100
Täna sai siis kollasele 4.55 ülekandega differ alla poogitud. Need kurvid, kus vanasti läksin teisega, saab põhimõtteliselt nüüd täpse kontra ja kolmandaga võtta. Ulub ka rohkem kui tavaline differ.
Aga eks näis kui palju tast siis tolku on.