Kuna mul ammu helerohelisel alt üks lõdvik tilkus, mõtlesin et uurin täna mille probleem on. Nii kui lõdvikule vastu läksin, selgus et radika alumine väljund oli praoga. Seega vahetasin ära mootoriradika. 4 kuuga praegu sõidetud 7000km. Kontrollisin õli taset käigukastis ja tagasillas. Juurde lisama ei pidanud midagi. Küll aga panin mootorisse 300 grammi õli juurde. Leidsin ka ühed kroomkapslid ning panin need proovimise mõttes külge ning tegin proovisõidu, et näha kas uus radikas lekib.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
ABS kirjutas:Selline naljaksa küsimus et kui laiad veljed on ja mis mõõtudega rehvid on?Muidu näeb väga kobe välja
Helerohelisel velje laiuseks 5.5 tolli ja rehv seal peal on 175/70.
Väike OT: Kiirusel 100 km/h on tegelik kiirus selliste rehvidega 96,8 km/h
Parem alternatiiv on 185/70 eeldusel et veljed on ikka 13", siis on kiiruseks 99,2 km/h ehk teisisõnu spidokas valetab vähem.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
ABS kirjutas:Selline naljaksa küsimus et kui laiad veljed on ja mis mõõtudega rehvid on?Muidu näeb väga kobe välja
Helerohelisel velje laiuseks 5.5 tolli ja rehv seal peal on 175/70.
Väike OT: Kiirusel 100 km/h on tegelik kiirus selliste rehvidega 96,8 km/h
Parem alternatiiv on 185/70 eeldusel et veljed on ikka 13", siis on kiiruseks 99,2 km/h ehk teisisõnu spidokas valetab vähem.
Kui spidokas näitab 100, on tegelik kiirus 91 midagi. Kuna ma ei viitsind käimari vahetusega seda kasti küljes olevat tigu vahetada, hakkas spidokas nats rohkem valetama.
ja 185/70 koha pealt, need rehvid minule absull ei istu. Oleks ta 185/60 või 185/55, siis veel kasutaksin, sest mind see valetamine ei huvita, mulle loeb välimus
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
ABS kirjutas:Selline naljaksa küsimus et kui laiad veljed on ja mis mõõtudega rehvid on?Muidu näeb väga kobe välja
Helerohelisel velje laiuseks 5.5 tolli ja rehv seal peal on 175/70.
Väike OT: Kiirusel 100 km/h on tegelik kiirus selliste rehvidega 96,8 km/h
Parem alternatiiv on 185/70 eeldusel et veljed on ikka 13", siis on kiiruseks 99,2 km/h ehk teisisõnu spidokas valetab vähem.
Kui spidokas näitab 100, on tegelik kiirus 91 midagi. Kuna ma ei viitsind käimari vahetusega seda kasti küljes olevat tigu vahetada, hakkas spidokas nats rohkem valetama.
ja 185/70 koha pealt, need rehvid minule absull ei istu. Oleks ta 185/60 või 185/55, siis veel kasutaksin, sest mind see valetamine ei huvita, mulle loeb välimus
Arusaadav ! See oli väike OT lihtsalt teadmiseks
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Eile oli siis väike õhtune-öine külasprint Nigulas. Minu värvilisega sõitis peale minu veel 2 matsi. Auto teenis ausalt, kuid endiselt stardis kui teine käik panna, tõmbab korra karbussi kuivaks. Ometi olen ujuki taset juba 2x tõstnud...iga kord esines see probleem aint stardis kui korra pumpasid gaasiga, ülejäänud sõit kulges ilusti. Töölepingu lõpetas ainult sumbuti mis otsustas pooleks minna ja jeed teha. Samuti tuleb nüüd natuke keevitustööd teha, kuna alumiste õõtshoobade leevenduspukside löök-koht(sillatala küljes) on olematu ning tänu sellele on ka esimesed gaasiamordid otsakorral.
Kui mahti on, käin ja toon omale prooviks 302 mõõdus peadüüsi(originaal peaks vist 162vms olema 01 karpal?).
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.