90. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 24 Dets 2014 01:27
Postitas SanderV
jõulude ajal nüüd kodus ja mõtlesin proovin selle masina jooksma saada kevadeks... hetkel mootor maas ja laiali, 1 sõrm oli kuidagi kahtlane agamuidu teised kolm ideaalsed suht.. homme kisun 1 kasutatud mootori seest teise kepsu välja panen uue sõrmega kokkutagasi eks näis.. kui ikka teeb häält, siis proovin veel võtta 331 mootorist kolvijooksud ja panna sinna mootori.. kui ikka teeb siis panen samad uuesti 331 tagasi ja läheb sellega jälle ja loodame et seekord kestavad saaled rohkem kui 6000km.. jamamist palju aga plaan siiski saada parim kombo kokku niiet peab jamama.. 331 kohtaniipoalju et 8000km tagasi kap remonditud mootor, kolvidel isegi kollased markeeringud veel peal ja madalama kaalu kolvid, hetkel uues plokis ka kollased hülsid niiet peaks olema ideaalne fit, aga kuna tahan veidi lohvamat mootorit siispanen oma uute rohelistega kokku... idee poolest peaks need 331 kolvikomplektid ka suht head olema, aga eks näis kuangi, kui nende rohelistega asja ei saa..
homme tuleb siis uus keps teha, eelmistelt sai oma pea 100g vist maha käiatud või eksida ka
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 24 Dets 2014 15:58
Postitas SanderV
mõtisklemise ja uurimise tulemusena eihakka seda mootorit hetkel katsetama, panen vana 331 mootori uuesti uute saaltega kokku tagasi ja ehk kestab 10 000ära (peale kap remonti kestsid saaled 2000km siis panin uued jakestis 6000km, vänt sitane seest?) ega see ka nüüd kehva mootor polnud, hoonitud hülsid, kollased uued kolvid, rõngad ja saaled, vänt kergelt lihvitud. Lähen kindla peale ja loodan asja ilma tikusta käima saada korrakski. Kui masin jälle sõidab, siis on aega selle uue mootoriga eksperimenteerida küll..
otsustasin sp, et võtsin kasutatud mootorist kepsu välja proovisin seda, lõtk sõrmel 2x suurem kui praegusel ja häält ei teinud, niiet arvan et suht ebatõenäoline et see seal häält teeb,niiet läheb hetkel nii
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 24 Dets 2014 16:11
Postitas TALUPOEG TALUJA
Väntvõlli kanalite puhastamine on paras kannatus. Mul läks vast 1.5 tundi selle peale. Sai lükatud küll trossi kanalitesse,kui ka vanast jalgrattakodarast tehtud oradega sorgitud. Kompressoriga ka puhutud,naftaga ennem veel leotatud aga ega peale mehaanilise puhastamise muu ei aita. Ja ennem,kui panete uued saaled,no mõõtke mikromeetriga ikka ennem üle,sest kui kael ellipsis,ei aita ka uued saaled. Tuleb teha korralikult,midagi muud üle ei jää lihtsalt.
Häid pühi!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 24 Dets 2014 16:21
Postitas SanderV
no ei tahaks uskuda et vänt pees. olevat mingi elva meistrimehe poolt tehtud, ei taha uskuda, et kui hülsid hoonitud, uuedkolvid, saaled jne, et siis vänta ei kontrollitud.. vänt igatahes oli sile, (raamidel vändal kulumisranti polnud) ja uued saaled sees, originaalmõõdus vänt ka, et siis kas uus või üliõrnalt lihvitud vänt. (mõõdetud mikromeetriga ja andis suht täpselt originaali välja)
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 28 Dets 2014 19:45
Postitas SanderV
nii mootor peal, auto komplektne, kolinaid mootoris pole, aga no joptvaju mat eisaaseda õlirõhu teemat korda, sees korralik pump, vänt originaal mõõdus pmts (mikroga mõõdetud) uued raamsaaled, uued kepsusaaled, külmalt lööb üle 7 välja vabalt, aga soojalt on rõhk 0 pöördega tuleb 1.5 ära aga see ka suht max, vb 2 venitab välja max pöördegavms.. õli on maxi piiri peal... tõesti nukkvõll nii õhtal omadega et sealt tuleb õlirõhu kadu?
sõidukõlblik kamasin pole veel sest peale silla modimist on jooks vale ja suht kole sõita hetkel (proovitiir sai 1mm rehvidega ikkagi äratehtud
oli lõbus) aga jah, mingi kahtlane jõnks käib seest läbi... ootab kevadel uut silda
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 28 Dets 2014 20:17
Postitas TALUPOEG TALUJA
SanderV kirjutas:nii mootor peal, auto komplektne, kolinaid mootoris pole, aga no joptvaju mat eisaaseda õlirõhu teemat korda, sees korralik pump, vänt originaal mõõdus pmts (mikroga mõõdetud) uued raamsaaled, uued kepsusaaled, külmalt lööb üle 7 välja vabalt, aga soojalt on rõhk 0 pöördega tuleb 1.5 ära aga see ka suht max, vb 2 venitab välja max pöördegavms.. õli on maxi piiri peal... tõesti nukkvõll nii õhtal omadega et sealt tuleb õlirõhu kadu?
sõidukõlblik kamasin pole veel sest peale silla modimist on jooks vale ja suht kole sõita hetkel (proovitiir sai 1mm rehvidega ikkagi äratehtud
oli lõbus) aga jah, mingi kahtlane jõnks käib seest läbi... ootab kevadel uut silda
Tasuks õlirõhku vahest kontrollida tavalise mehaanilise manomeetriga. Igaks juhuks...
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 29 Dets 2014 12:02
Postitas SanderV
üks talvene pilt ka
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 14 Mär 2015 13:10
Postitas SanderV
ajasin ka masina välja, sai veidi ujukitaset näpitud (ujutas 2 kambrit üle) tosool sisse, akut tiba laetud, rehvid täis ja muu pahn.. tegin väikese tiiru ka aga soojalt maanteekiirusega ikkagi õlisurve 0.5.... sillavahetust tahab ka veel saada.. jätsin hetkel sõidu katki, kui silla ja õlisurve probleemi lahendatud kunagi saab siis saab edasi vaadata
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 14 Mär 2015 14:12
Postitas Mutionu
Vala aga mootorisse paksem öli sisse ja küll see öliröhk ka kasvab
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 14 Mär 2015 15:25
Postitas SanderV
no siis lasen juba külmalt mootori lõhki, näidujärgi külmalt 5-6-7-8 olenevalt pöördest
tühikäigul 0 ja pöördega soojalt 0.5... ja ega seal palju paksemaks poleminna ka enam eriti
korra 50w-ga proovisin nagu natuke paremaks läks aga ei jõudnud ikkagi normidesse...