10. leht 36-st

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 27 Juun 2011 22:29
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:uksed samad, niipalju erinevat et SLil v2ljas liistuaugud sees (vist)
slil on kõik liistud ja sildid peale moskvich 1.5 liimitud. moskvich 1.5 silt on kinnitatud 3 klambriga.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 27 Juun 2011 22:32
Postitas randoA
Nii ta oli jah

Oskab keegi öelda mis valemiga pärast liistud ukse peale tagasi saada?

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 27 Juun 2011 22:40
Postitas viirusboy
randoA kirjutas:Nii ta oli jah

Oskab keegi öelda mis valemiga pärast liistud ukse peale tagasi saada?
Ostad poest, soovitavalt autokaupade poest kahepoolset teipi ja kleebid tagasi. Soovitav on kasutada ka kipsinuga või žiletti üleliigse teibi eemaldamiseks.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 27 Juun 2011 22:54
Postitas randoA
Need liistud tõmbasid end väga lainesse peale äravõtmist, huvitav miks?
annab neid tuunida ehk kuidagi?nt kuumapuhuriga?

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 27 Juun 2011 23:47
Postitas marko
Kereosa Sl-l ja tavalisel siiski sama ja üksühele vahetatav.Liistud liimitud.Liiste sirgena kätte saada jah raske ja veel raskem neid sinna tagasi panna,aga kõik on võimalik :) Paljudel mis mina olen näinud,on neid juba kruvidega nn tuunitud,et küljes püsiks.Kuidas neid sirgemaks saada raske öelda.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 27 Juun 2011 23:53
Postitas randoA
Okei, küll ma midagi välja mõtlen

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 17:58
Postitas SanderV
võin veel väita et SL esitiivad ja põll on teistsugesed kui tavalisel.. kinnituse osas siis.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 18:11
Postitas randoA
Seda midagi mõtlesin, et ennem siin teemas kirjutati et SLi asjad teistsugused.

Aga täna sai käidud ühe mossemehe juures, nii sisetunde järgi :D

sõber oli jaanipäeval näinud hoovis mingeid võssakasvad mossesid.Täna käisimegi kohal.lendasime hoovi, rääkisin et vot siin olla paar mosset seisnud et kas on ka tõsi, et mina olen mossehuviline jne

ühesõnaga, varsti nägimegi enda eest 4 läbimädand mosset, 3x2140 ja üks kuut, mis oli kahjuks läbimäda, muidu oleks ära toonud.
Igatahes, kõige komplektsem 2140, mis seal oli, sellepeale sain jutule et müüb mulle, moto olla korras, aga kere....
üübermäda, karbid lömmis ja olematud.Aga juppe on sealt võtta küll ja küll.leppisime hinnas kokku, lubasin helistada kui miskit selgub
Rääkisin seda isale, siis hakkas vingumine et paha paha, nagu romula juba jnejne
Ühesõnaga ei viitsind kuulata.Rääkisin naabrimehega, et viiks auto temajuurde tõmbaks laiali, viin jupid ära ja tema saab kere raha, mis emexist antakse, omale.
Ta oli nõus.
Vend lubas järgmine nädal ära aidata tuua mosu.


Hetkeks kõik

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 18:12
Postitas marko
SanderV kirjutas:võin veel väita et SL esitiivad ja põll on teistsugesed kui tavalisel.. kinnituse osas siis.
Sl-l ja tavalisel ei ole erinevad tiivad,üks tootmisliin.Mis kinnitusi sa mõtled?Sl-i prillidel suunatule augud ainult kinni ja ei midagi muud.Peale stangede pole seal mitte kui midagi erinevat :)

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 19:41
Postitas SanderV
on.. need labad mis on esitiiva all.. tavalisel need kere kyljed, SLlil on need tiiva kyljes.. esipõll kinnitub tavalisel 2 poldiga selle laba kylge SLil kinnitub mitme poldiga labade ja osad ka mootoriruumi esimese seina külge( pluss muidugi veel ylevalt 4 polti ja alt nurgad 4 polti