kui just exprot ei olnud, siis tehti asju ikka 3x korda paremini kui koduturule.SanderV kirjutas:irw? tehases?tanello2 kirjutas:selline tunne tekib neid pilte vaadates, nagu keegi tehases teeb autost pilti , ei väga ilus asi on !
tehasest küll nii hea kvaliteediga asju välja ei tulnud
IZ 412 1984 MaxL
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Mosse lõplik valmimine on venima jäänud. Talvel tahtsin poolikud tõõd ära lõpetada aga elu läks natuke keeruliseks ja mosse ei tulnud mõnda aega meeldegi. Nüüd on jälle päike taevas ja põhjust asjaga tegelema hakata, suvel tahaks ju sõita.
Veebruari lõpus õnnestus täita oma ammune unistus ja Mosse sai endale väiksema venna. Esialgu nukras seisus aga loodetavasti saavad jaanipäeval juba koos päikselist ilma nautida.
Pilt on tehtud kohe peale ostmist. Praeguseks hetkeks on ta laiali võetud, tuleklaasid poleeritud, tsingitud detailid galvaanikas käinud ja väiksemad detailid liivapritsitud ja krunditud. Kere on lahti puuritud ja ootab liivapritsi, keevitamist ja värvi. Valmides peaks ta ta erinema originaalist ainult värvi poolest, tuleb minu suure mossega samades toonides. Kere punane, veljed hõbedased ja iste must.
Veebruari lõpus õnnestus täita oma ammune unistus ja Mosse sai endale väiksema venna. Esialgu nukras seisus aga loodetavasti saavad jaanipäeval juba koos päikselist ilma nautida.
Pilt on tehtud kohe peale ostmist. Praeguseks hetkeks on ta laiali võetud, tuleklaasid poleeritud, tsingitud detailid galvaanikas käinud ja väiksemad detailid liivapritsitud ja krunditud. Kere on lahti puuritud ja ootab liivapritsi, keevitamist ja värvi. Valmides peaks ta ta erinema originaalist ainult värvi poolest, tuleb minu suure mossega samades toonides. Kere punane, veljed hõbedased ja iste must.
Re: IZ 412 1984 MaxL
millest väiksele mosule rooli plaanid teha? Endal samasugune ootamas remonti
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: IZ 412 1984 MaxL
Jaanipäeval mõõdus viis aastat päevast, kui mosset tegema hakkasin. Nädal enne seda tähtpäeva tegin esimese sõidu ülevaatuspunkti. Nüüd olen temaga pühapäeviti ilusa ilmaga vahel liikunud. Kuigi auto paistab nagu uus on tegemist vajavate asjade nimekiti veel lehekülje pikkune ja tõenäoliselt jätkub sellise tempoga tegevust veel aatateks. Häirivamaks asjaks on hetkel puuduvad porikummid. Uued kummid on küll riiulis olemas aga kinnitusplekid on veel värvimatta. Sobivat akut ei ole ka veel suutnud leida, rohkem silma riivavaid asju ei tohiks olla. Miskipärast tahab mootor kuumaks minna, kuigi kõik voolikud ja radiaator on tulised ja õhk peaks ka ammu väljas olema.