10. leht 10-st

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 01 Apr 2014 09:55
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:
tanello2 kirjutas:selline tunne tekib neid pilte vaadates, nagu keegi tehases teeb autost pilti , ei väga ilus asi on :) :rokib !
irw? tehases?

tehasest küll nii hea kvaliteediga asju välja ei tulnud :D
kui just exprot ei olnud, siis tehti asju ikka 3x korda paremini kui koduturule.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 01 Apr 2014 20:20
Postitas MaxL
Mosse lõplik valmimine on venima jäänud. Talvel tahtsin poolikud tõõd ära lõpetada aga elu läks natuke keeruliseks ja mosse ei tulnud mõnda aega meeldegi. Nüüd on jälle päike taevas ja põhjust asjaga tegelema hakata, suvel tahaks ju sõita.
Veebruari lõpus õnnestus täita oma ammune unistus ja Mosse sai endale väiksema venna. Esialgu nukras seisus aga loodetavasti saavad jaanipäeval juba koos päikselist ilma nautida.

Pilt

Pilt on tehtud kohe peale ostmist. Praeguseks hetkeks on ta laiali võetud, tuleklaasid poleeritud, tsingitud detailid galvaanikas käinud ja väiksemad detailid liivapritsitud ja krunditud. Kere on lahti puuritud ja ootab liivapritsi, keevitamist ja värvi. Valmides peaks ta ta erinema originaalist ainult värvi poolest, tuleb minu suure mossega samades toonides. Kere punane, veljed hõbedased ja iste must.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 02 Apr 2014 09:50
Postitas hannes24
millest väiksele mosule rooli plaanid teha? Endal samasugune ootamas remonti :)

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 12 Juul 2015 17:30
Postitas MaxL
Jaanipäeval mõõdus viis aastat päevast, kui mosset tegema hakkasin. Nädal enne seda tähtpäeva tegin esimese sõidu ülevaatuspunkti. Nüüd olen temaga pühapäeviti ilusa ilmaga vahel liikunud. Kuigi auto paistab nagu uus on tegemist vajavate asjade nimekiti veel lehekülje pikkune ja tõenäoliselt jätkub sellise tempoga tegevust veel aatateks. Häirivamaks asjaks on hetkel puuduvad porikummid. Uued kummid on küll riiulis olemas aga kinnitusplekid on veel värvimatta. Sobivat akut ei ole ka veel suutnud leida, rohkem silma riivavaid asju ei tohiks olla. Miskipärast tahab mootor kuumaks minna, kuigi kõik voolikud ja radiaator on tulised ja õhk peaks ka ammu väljas olema.

Pilt