10. leht 36-st

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 07 Nov 2011 08:55
Postitas moskiito
Minu masinal mosse originaal termostraat ja on alati hästi enda ülesannet tätinud ;)

Aga nüüd tööd mis oleks vaja talve jooksul ära teha:
-tagumise parempoolse pooltelje simmerling ära vahetada
-Vasakul pool piduri klots ära vahetada
-käigukasti simmerilingid ära vahetada
-kardaani ristide vahetus ette võtta.

üks huvitav probleem on tekkinud käigukastiga. Nimelt õli on hakkanud lekkima ka käiguhoovastiku harkide juurest. Varem sealt ei lekkinud. nüüd pärast seismist on hakkanud lekkima. Kuidas seda seal pidama saada? kas seal on mingid "O rõngad"? Pole kunagi lahti kiskunud seda kohta, siis ei tea ka arvata midagi.

ah jaa, nädalavahetusel sai ka maha sõidetud ligemale 900km millest 670km haagisega. kaks paagitäit penssu läks nagu naksti minema. aga vähemalt kulus teist vähem kui kartsin :D

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 07 Nov 2011 10:47
Postitas Mossematk
Käiguvahetushoovastiku harkide juurest õli lekkimist esineb enamusel Mossedest. Kummimantsett kaotab aja jooksul oma elastsuse. Mingeid O-rõngaid seal pole. Lihtsaim moodus vea kõrvaldamiseks on mässida paar ringi pehmet vasktraati ümber selle kummilutu ja keerata näpitsatega kerge pinge alla. Olen seda ise kasutanud ja toimib vägagi efektiivselt.. :)

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 07 Nov 2011 12:31
Postitas partnermosse
Väike OT, sorry. Kas Mossematka tiim on soetanud kena kollase mosse lisaks?

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 07 Nov 2011 14:36
Postitas Mossematk
partnermosse kirjutas:Väike OT, sorry. Kas Mossematka tiim on soetanud kena kollase mosse lisaks?
Jah, soetasime kollase IZ-412 juba aasta tagasi ja naudime teda põhiliselt talvel... :) Eks kirjutan pikemalt millalgi oma teema all.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 08 Nov 2011 20:39
Postitas moskiito
ahjuga on natuke edasiminekut olnud ja testid on läinud edukalt, nüüd ainult tuleb asi hermeetiliseks teha ja salongi paigutada.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 08 Nov 2011 21:27
Postitas Manks
moskiito kirjutas:ahjuga on natuke edasiminekut olnud ja testid on läinud edukalt, nüüd ainult tuleb asi hermeetiliseks teha ja salongi paigutada.
Ma eelmine nädal võrdlesin oma varudes olevaid ahjusid ja soojendussüsteeme jaapani tehnika ahjudega. tundub, et kõige suurem tüüpviga mossel on ahju ribide otstes olevad avad, kus õhk takistamatult kiiremini liikuma saab. Lääne ja jaapani ahjudel selliseid tuulutusvahesid pole.

Ise ehitasin ventilatsiooni toyota turbiinile, kasutades toyota takisteid. Kui vendi mootori otse ühendasin, siis on vent väga lärmakas ja intensiivne. Talveralliks panen mossele ilmselt nissani ahju ja püüan tekitada võimalust tagaistujate soojendamiseks. Ahi on küll kolmandiku võrra väiksema pindalaga, kuid selles ei tohiks probleeme olla, õhu liikumine jääb ilmselt natuke aeglasemks. Toyota vent sai väga lihtsalt paigaldatud, panin soojendussüsteemi mootoripoolse kaane treipinki ja treisin vendi järgi ava sobivaks.
Pilt

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 09 Nov 2011 07:23
Postitas moskiito
njaa, nissani toode pole ka aastatega muutunud. samasugune vent nagu see mille mina peale paigutasin.

ah jaa, ja kuidas sa mõtled et tööle hakkab? selline vent tahab saada eraldi "kambrit" kuhu õhk suunata. muidu hakkab õhk seal sees ringirattast käima või tagurpidi puhkuma.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 09 Nov 2011 08:46
Postitas Manks
moskiito kirjutas:njaa, nissani toode pole ka aastatega muutunud. samasugune vent nagu see mille mina peale paigutasin.

ah jaa, ja kuidas sa mõtled et tööle hakkab? selline vent tahab saada eraldi "kambrit" kuhu õhk suunata. muidu hakkab õhk seal sees ringirattast käima või tagurpidi puhkuma.
Mina mingit kambrit eraldi ei teinud ja puhub väga hästi (turbiini ja salongiradika vahele jääb umbes 1 cm ja turbiin imeb õhu läbi radika ja surub õhu külgedele). Ilma takistita isegi liiga hästi, silmad võtab vett jooksma. See turbiin mahub ilusti sinna kambrisse ära. Aga ahju vahetan pigem sellepärast ära, et talveralliks masinat veel soojemaks saada. Takisti abil panin mossele 1 ja 3 asendi, kusjuures kasutan esimest asendit ja seda mootori töötades kuulda ei ole.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 09 Nov 2011 11:00
Postitas moskiito
veider, minu katsetus näitas et vent hakkab enamus õhust tagasi puhkuma radikasse kui eraldi kambrit ei tee. aga noh jah, elame näeme, vabalt võivad ka mõlemad süsteemid hästi töötada.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 09 Nov 2011 12:10
Postitas Manks
moskiito kirjutas:veider, minu katsetus näitas et vent hakkab enamus õhust tagasi puhkuma radikasse kui eraldi kambrit ei tee. aga noh jah, elame näeme, vabalt võivad ka mõlemad süsteemid hästi töötada.
Mootor käib äkki vastupidi?