10. leht 24-st
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 05 Veebr 2012 22:48
Postitas kOll
moskiito kirjutas:kOll kirjutas:...
moskiito kirjutas:...
kui sinu salongi ventika puhul on probleemiks mootor, võin sulle ühe anda, mul neid nüüd kaks tükki üleliia
Tänud pakkumast aga seekord veel ei lähe vaja. Mootor iseenesest enam-vähem korras, natuke karjub õli järele, hoopis voolu ei tule lülitisse. Kaitsmeid üle kontrollides avastasin kaitsmekarbi tagant ühed lahtised kaabliotsad. Seda häda praeguse külmaga enam kõrvaldama ei viitsinud hakata, nii et tänased lõburingid jäidki sõitmata.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 09 Veebr 2012 00:07
Postitas kOll
Õnnestus siis muude toimetuste vahelt jälle natuke ka pirukat näppida.
Kaitsmekarbist tulid lagedale oksüdeerunud, roostetanud ja ka murdunud klemmid-juhtmeotsad. Kaks klemmi olid isegi nii korras, et neist käis lausa elekter läbi
Päris palju nühkimist, painutamist, roppe sõnu ja kahtlaseid traatühendusi kujunes vajalikuks, et krempel jälle sihtotstarbeliselt tööle hakkaks. Ainult paar läbikärsanud kaitset hiljem ja ets kae imet, vool ventikal täitsa olemas!
Korpust otsustasin ka tuunida:
Aegsasti varutud universaaltihendi jupid sobitasin ventikakorpuse servadesse, et sealt kaudu üleliigset õhku ei põgeneks ja kõik ikka esiklaasile suunduks.
Kui lõpetasin, oli kell juba 21:30, seega ka täna ei jõudnud ma oma lõburinge tegema minna. Homme, raisk!!!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 09 Veebr 2012 07:48
Postitas moskiito
tõttöeldes ma ei usu et sul see tihend olukorda parandab aga proovima peab
minu moditud ahi puhub nüüd päris korralikult akent puhtaks, 5min ja esimene akken täiesti puhas. külgmistega peab midagi välja mõtlema, need krt ei taha endiselt kuidagi üles sulada.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 09 Veebr 2012 20:44
Postitas kOll
moskiito kirjutas:tõtt_öeldes ma ei usu
, et sul see tihend olukorda parandab aga proovima peab
No kui võtta aluseks see, et Lenini ordeniga premeeritud Moskvitch'i konstruktorid on originaalis paigaldanud sinna mingi kesise poroloonriba, siis minu tihend on vähemalt kommunistliku töö eesrindlase medalit väärt.
Ise olen rahul, ehk siis sai ikka palju parem kui varem
moskiito kirjutas: minu moditud ahi puhub nüüd päris korralikult akent puhtaks, 5min ja esimene akken täiesti puhas. külgmistega peab midagi välja mõtlema, need krt ei taha endiselt kuidagi üles sulada.
Õnneks on piruka salong tunduvalt väiksem kui kombil. Seega peaks sooja õhku ka vähem sinna mahtuma, mis omakorda soodustab kiiremini ka küljeakende puhastumist.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 10 Veebr 2012 20:43
Postitas kOll
Täna siis leidsin võimaluse, et lõpuks paar tiiru Pirossiga garaazide vahel teha. Oh seda jõusaali, et esirattad ikka õiges asendis püsiksid. Muidugi liiga kulunud tagarehvid ja kolakas kuut, igaljuhul külglibisemine on kerge üle minema taguots ees liikumiseks. Eks annab harjutada, vägagi sarnane nagu Chevy kastikaga driftimisele.
Aga muidu tundub, et ilmad hakkavad soojaks minema vist, Piross hakkas "nahka vahetama":
Igast huvitavaid värvitoone tuli päevavalgele.
Veel avastasin, et keegi kavalpea on kunagi tagasikäigu lüliti juhtmed omavahel kokku ühendanud. Ei saa aru, miks see vajalik on olnud...?
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 10 Veebr 2012 20:46
Postitas stern100
Saad siis kunagi mossele hea värvi valida
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 10 Veebr 2012 20:52
Postitas kOll
Kui kuskilt leiaks originaalvärvis ja sirge zubrjoonoki, siis värviks samasse tooni kui too.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 10 Veebr 2012 21:56
Postitas kOll
Heheh, naabrimees sai natuke mu rapsimist kaadrisse ka:
http://www.youtube.com/watch?v=mNUWs4pZ ... mw5av483k3
Kõlab, nagu üks pütt ei tahaks korralikult töödata. Peab küünalde vahetuseks ikka aja kinni panema
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 11 Veebr 2012 20:59
Postitas RaulK
Kus selline kaarhall tühjana seisab?
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 12 Veebr 2012 01:49
Postitas kOll
Ei ole tühjana seisev see angaar kahjuks, E-R 9-16 laudatarvikute äritegevus käib seal stabiilselt. Tohutus koguses klambreid, kilomeetrite kaupa piimavoolikut, jõusööta, traktorite starterid jne mudru on seal lademeis. Suurepärane kolhoosituuningu valik, kõik see kirutud, mida saab originaalosa puudumisel oma auto küljes asendada. Halli teippi aga ei maksa osta sealt, see ei jõudnud iseennastki seina küljes hoida...