M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
tegelikult peaks ikka mootor optimaalsel segul töötama normaalselt, kui sinu mosse sooja mootoriga võtab rikast segu siis järelikult sul midagi paigast ära, süüde vms
Re: M 401, 1955, hallarvi
ma vapsee ei saa aru miks sellisesse autosse kogu seda jura majandust on vaja, saaks aru kui mingi vägev tehnika peal, aga ei ole ju...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: M 401, 1955, hallarvi
no see on igaühe enda asi mis ta teebJossu kirjutas:ma vapsee ei saa aru miks sellisesse autosse kogu seda jura majandust on vaja, saaks aru kui mingi vägev tehnika peal, aga ei ole ju...

Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: M 401, 1955, hallarvi
aga äkki on plaan panna mingi äge tehnika? muidu ma ei näe mõtet sellistel asjadel nagu boost gauge jne
my bad elektrooniline temp mõõtja hoopis
my bad elektrooniline temp mõõtja hoopis
Re: M 401, 1955, hallarvi
no mõttet on alati, kasvõi kogemuste saamise eesmärgil. Tuunimisel on ju kolm teed. kas tuunid ainult mootorit ja veermikut, ainult salongi ja välimust või siis mõlemaid korraga. See kui öeldakse et "ma tuunin enda masinat" ei tähenda alati seda et pannakse võimsam mootor ja salong tehakse "vingeks". Mõnele meeldib näiteks ainult välimine ilu ja see mis kapoti all tiksub, suurt vahet ei ole.SanderV kirjutas:aga äkki on plaan panna mingi äge tehnika? muidu ma ei näe mõtet sellistel asjadel nagu boost gauge jne
my bad elektrooniline temp mõõtja hoopis
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Aga nii huvipärast võrrelge ka ülevaatuse norme karpaga mootoril ja pritsega mootoril.SanderV kirjutas:tegelikult peaks ikka mootor optimaalsel segul töötama normaalselt, kui sinu mosse sooja mootoriga võtab rikast segu siis järelikult sul midagi paigast ära, süüde vms
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kas mõistlik ei oleks kõiki näidikuid juba uusi ja sama välimusega osta? Eriti kui veel üritad sellist autot teha kus väljanägemisel suur rõhk.
Re: M 401, 1955, hallarvi
mina sain vanakooli välimusega kellad www.bdsauto.ee leheltMartpoiss kirjutas:Kas mõistlik ei oleks kõiki näidikuid juba uusi ja sama välimusega osta? Eriti kui veel üritad sellist autot teha kus väljanägemisel suur rõhk.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: M 401, 1955, hallarvi
Nonii, siin siis väike selgitus ka, et milleks nii palju kellasid.
Kuna teadaolevalt vana tehnika pole kuigi töökindel, siis võimalikult erinevate süsteemide kontrollnäidud aitavad oluliselt lihtsama vaevaga viga leida- katsetamist ja kukla sügamist oluliselt vähem.
Eks te pärast näete veel igasuguseid andureid piltide peal.
Õlirõhule panin lisaks mehhaanilisele ka elektrilise anduri, mis surve puudumisel paneb armatuuris ledide ja summeritega varustatud infoallika tööle.
Samasuguse summeriga lambi panin radikast tagasitulevale veele, mille anduri panin lõdviku vahele peale el. ventilaatori lülituse andurit ja mis annab 100 kraadi juures valguse ja helisignaaliga teada, et vaja kontrollida jahutussüsteemi.
Ma leian, et ma ei viitsi vahtida näidikuid kogu aeg, selle töö jaoks on tänapäeval igasuguseid andureid olemas ja miks mitte neid siis kasutada.
Kuna teadaolevalt vana tehnika pole kuigi töökindel, siis võimalikult erinevate süsteemide kontrollnäidud aitavad oluliselt lihtsama vaevaga viga leida- katsetamist ja kukla sügamist oluliselt vähem.
Eks te pärast näete veel igasuguseid andureid piltide peal.
Õlirõhule panin lisaks mehhaanilisele ka elektrilise anduri, mis surve puudumisel paneb armatuuris ledide ja summeritega varustatud infoallika tööle.
Samasuguse summeriga lambi panin radikast tagasitulevale veele, mille anduri panin lõdviku vahele peale el. ventilaatori lülituse andurit ja mis annab 100 kraadi juures valguse ja helisignaaliga teada, et vaja kontrollida jahutussüsteemi.
Ma leian, et ma ei viitsi vahtida näidikuid kogu aeg, selle töö jaoks on tänapäeval igasuguseid andureid olemas ja miks mitte neid siis kasutada.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Nii, käisin kuuri all kriitikute rõõmuks pilte tegemas.
sai paigaldatud üks õhtu klapikambri kaane alt tuleva saasta jaoks koguja, mille filter küll esialgu vales kohas, polnud voolikut rohkem, edaspidi üritan filtri allapoole oluliselt lasta.

sellisesse karpi peab ära mahtuma keskluku aju, signa, kõik releed ja kaitsmed- ilmselt jääb ruumi väheks

kuna mootor jääb ainult välimuselt samaks, siis vaja ka lisaseadmeid- see siis paigaldatud huvi pärast mehhaanilise pumba surve kontrolliks- edaspidi siis elektriline pump

need siis ebayst tellitus summeriga led lambid vee temperatuuri ja õli surve kontrolliks

milleks siis vaakumi kell? selleks, et kui sisselaske tihend läbi, ei pea leiutama, et kus on viga, et mootori töö häiritud

ka tulevad erinevate süsteemide juhtimiseks sellised lülitid, kaasa arvatud süüte sisse lülitamine

siis ka starter nupust......

ja see siis õlianduri asemele, kus mehhaaniline kell ja elektriline summer koos tulega- teostus tuttav treial, kes teeb mida iganes, rääkimata koonuskeermetest

jään siis ootama kõiki arvamusi- nii positiivseid kui negatiivseid, sest rahulolematuses peitub edasiviiv jõud.
sai paigaldatud üks õhtu klapikambri kaane alt tuleva saasta jaoks koguja, mille filter küll esialgu vales kohas, polnud voolikut rohkem, edaspidi üritan filtri allapoole oluliselt lasta.

sellisesse karpi peab ära mahtuma keskluku aju, signa, kõik releed ja kaitsmed- ilmselt jääb ruumi väheks

kuna mootor jääb ainult välimuselt samaks, siis vaja ka lisaseadmeid- see siis paigaldatud huvi pärast mehhaanilise pumba surve kontrolliks- edaspidi siis elektriline pump

need siis ebayst tellitus summeriga led lambid vee temperatuuri ja õli surve kontrolliks

milleks siis vaakumi kell? selleks, et kui sisselaske tihend läbi, ei pea leiutama, et kus on viga, et mootori töö häiritud

ka tulevad erinevate süsteemide juhtimiseks sellised lülitid, kaasa arvatud süüte sisse lülitamine

siis ka starter nupust......

ja see siis õlianduri asemele, kus mehhaaniline kell ja elektriline summer koos tulega- teostus tuttav treial, kes teeb mida iganes, rääkimata koonuskeermetest

jään siis ootama kõiki arvamusi- nii positiivseid kui negatiivseid, sest rahulolematuses peitub edasiviiv jõud.