M 401, 1955, hallarvi

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas SanderV »

tegelikult peaks ikka mootor optimaalsel segul töötama normaalselt, kui sinu mosse sooja mootoriga võtab rikast segu siis järelikult sul midagi paigast ära, süüde vms
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Jossu »

ma vapsee ei saa aru miks sellisesse autosse kogu seda jura majandust on vaja, saaks aru kui mingi vägev tehnika peal, aga ei ole ju...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas moskiito »

Jossu kirjutas:ma vapsee ei saa aru miks sellisesse autosse kogu seda jura majandust on vaja, saaks aru kui mingi vägev tehnika peal, aga ei ole ju...
no see on igaühe enda asi mis ta teeb :)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas SanderV »

aga äkki on plaan panna mingi äge tehnika? muidu ma ei näe mõtet sellistel asjadel nagu boost gauge jne
my bad elektrooniline temp mõõtja hoopis
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:aga äkki on plaan panna mingi äge tehnika? muidu ma ei näe mõtet sellistel asjadel nagu boost gauge jne
my bad elektrooniline temp mõõtja hoopis
no mõttet on alati, kasvõi kogemuste saamise eesmärgil. Tuunimisel on ju kolm teed. kas tuunid ainult mootorit ja veermikut, ainult salongi ja välimust või siis mõlemaid korraga. See kui öeldakse et "ma tuunin enda masinat" ei tähenda alati seda et pannakse võimsam mootor ja salong tehakse "vingeks". Mõnele meeldib näiteks ainult välimine ilu ja see mis kapoti all tiksub, suurt vahet ei ole.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vanapagan
Postitusi: 4
Liitunud: 24 Okt 2012 22:01
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Vanapagan »

SanderV kirjutas:tegelikult peaks ikka mootor optimaalsel segul töötama normaalselt, kui sinu mosse sooja mootoriga võtab rikast segu siis järelikult sul midagi paigast ära, süüde vms
Aga nii huvipärast võrrelge ka ülevaatuse norme karpaga mootoril ja pritsega mootoril.
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Martpoiss »

Kas mõistlik ei oleks kõiki näidikuid juba uusi ja sama välimusega osta? Eriti kui veel üritad sellist autot teha kus väljanägemisel suur rõhk.
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hannes24 »

Martpoiss kirjutas:Kas mõistlik ei oleks kõiki näidikuid juba uusi ja sama välimusega osta? Eriti kui veel üritad sellist autot teha kus väljanägemisel suur rõhk.
mina sain vanakooli välimusega kellad www.bdsauto.ee lehelt
"ONU HEINO RALLITIIM"
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Nonii, siin siis väike selgitus ka, et milleks nii palju kellasid.
Kuna teadaolevalt vana tehnika pole kuigi töökindel, siis võimalikult erinevate süsteemide kontrollnäidud aitavad oluliselt lihtsama vaevaga viga leida- katsetamist ja kukla sügamist oluliselt vähem.
Eks te pärast näete veel igasuguseid andureid piltide peal.
Õlirõhule panin lisaks mehhaanilisele ka elektrilise anduri, mis surve puudumisel paneb armatuuris ledide ja summeritega varustatud infoallika tööle.
Samasuguse summeriga lambi panin radikast tagasitulevale veele, mille anduri panin lõdviku vahele peale el. ventilaatori lülituse andurit ja mis annab 100 kraadi juures valguse ja helisignaaliga teada, et vaja kontrollida jahutussüsteemi.
Ma leian, et ma ei viitsi vahtida näidikuid kogu aeg, selle töö jaoks on tänapäeval igasuguseid andureid olemas ja miks mitte neid siis kasutada.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Nii, käisin kuuri all kriitikute rõõmuks pilte tegemas.

sai paigaldatud üks õhtu klapikambri kaane alt tuleva saasta jaoks koguja, mille filter küll esialgu vales kohas, polnud voolikut rohkem, edaspidi üritan filtri allapoole oluliselt lasta.

Pilt


sellisesse karpi peab ära mahtuma keskluku aju, signa, kõik releed ja kaitsmed- ilmselt jääb ruumi väheks

Pilt

kuna mootor jääb ainult välimuselt samaks, siis vaja ka lisaseadmeid- see siis paigaldatud huvi pärast mehhaanilise pumba surve kontrolliks- edaspidi siis elektriline pump

Pilt

need siis ebayst tellitus summeriga led lambid vee temperatuuri ja õli surve kontrolliks

Pilt


milleks siis vaakumi kell? selleks, et kui sisselaske tihend läbi, ei pea leiutama, et kus on viga, et mootori töö häiritud

Pilt

ka tulevad erinevate süsteemide juhtimiseks sellised lülitid, kaasa arvatud süüte sisse lülitamine

Pilt

siis ka starter nupust......


Pilt

ja see siis õlianduri asemele, kus mehhaaniline kell ja elektriline summer koos tulega- teostus tuttav treial, kes teeb mida iganes, rääkimata koonuskeermetest

Pilt






jään siis ootama kõiki arvamusi- nii positiivseid kui negatiivseid, sest rahulolematuses peitub edasiviiv jõud.
Vasta