10. leht 33-st

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 08 Nov 2012 22:57
Postitas SanderV
tegelikult peaks ikka mootor optimaalsel segul töötama normaalselt, kui sinu mosse sooja mootoriga võtab rikast segu siis järelikult sul midagi paigast ära, süüde vms

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 08 Nov 2012 23:01
Postitas Jossu
ma vapsee ei saa aru miks sellisesse autosse kogu seda jura majandust on vaja, saaks aru kui mingi vägev tehnika peal, aga ei ole ju...

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 08 Nov 2012 23:03
Postitas moskiito
Jossu kirjutas:ma vapsee ei saa aru miks sellisesse autosse kogu seda jura majandust on vaja, saaks aru kui mingi vägev tehnika peal, aga ei ole ju...
no see on igaühe enda asi mis ta teeb :)

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 08 Nov 2012 23:23
Postitas SanderV
aga äkki on plaan panna mingi äge tehnika? muidu ma ei näe mõtet sellistel asjadel nagu boost gauge jne
my bad elektrooniline temp mõõtja hoopis

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 09 Nov 2012 07:50
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:aga äkki on plaan panna mingi äge tehnika? muidu ma ei näe mõtet sellistel asjadel nagu boost gauge jne
my bad elektrooniline temp mõõtja hoopis
no mõttet on alati, kasvõi kogemuste saamise eesmärgil. Tuunimisel on ju kolm teed. kas tuunid ainult mootorit ja veermikut, ainult salongi ja välimust või siis mõlemaid korraga. See kui öeldakse et "ma tuunin enda masinat" ei tähenda alati seda et pannakse võimsam mootor ja salong tehakse "vingeks". Mõnele meeldib näiteks ainult välimine ilu ja see mis kapoti all tiksub, suurt vahet ei ole.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 09 Nov 2012 08:02
Postitas Vanapagan
SanderV kirjutas:tegelikult peaks ikka mootor optimaalsel segul töötama normaalselt, kui sinu mosse sooja mootoriga võtab rikast segu siis järelikult sul midagi paigast ära, süüde vms
Aga nii huvipärast võrrelge ka ülevaatuse norme karpaga mootoril ja pritsega mootoril.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 09 Nov 2012 13:38
Postitas Martpoiss
Kas mõistlik ei oleks kõiki näidikuid juba uusi ja sama välimusega osta? Eriti kui veel üritad sellist autot teha kus väljanägemisel suur rõhk.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 09 Nov 2012 15:35
Postitas hannes24
Martpoiss kirjutas:Kas mõistlik ei oleks kõiki näidikuid juba uusi ja sama välimusega osta? Eriti kui veel üritad sellist autot teha kus väljanägemisel suur rõhk.
mina sain vanakooli välimusega kellad www.bdsauto.ee lehelt

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 09 Nov 2012 17:59
Postitas hallarvi
Nonii, siin siis väike selgitus ka, et milleks nii palju kellasid.
Kuna teadaolevalt vana tehnika pole kuigi töökindel, siis võimalikult erinevate süsteemide kontrollnäidud aitavad oluliselt lihtsama vaevaga viga leida- katsetamist ja kukla sügamist oluliselt vähem.
Eks te pärast näete veel igasuguseid andureid piltide peal.
Õlirõhule panin lisaks mehhaanilisele ka elektrilise anduri, mis surve puudumisel paneb armatuuris ledide ja summeritega varustatud infoallika tööle.
Samasuguse summeriga lambi panin radikast tagasitulevale veele, mille anduri panin lõdviku vahele peale el. ventilaatori lülituse andurit ja mis annab 100 kraadi juures valguse ja helisignaaliga teada, et vaja kontrollida jahutussüsteemi.
Ma leian, et ma ei viitsi vahtida näidikuid kogu aeg, selle töö jaoks on tänapäeval igasuguseid andureid olemas ja miks mitte neid siis kasutada.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 09 Nov 2012 21:55
Postitas hallarvi
Nii, käisin kuuri all kriitikute rõõmuks pilte tegemas.

sai paigaldatud üks õhtu klapikambri kaane alt tuleva saasta jaoks koguja, mille filter küll esialgu vales kohas, polnud voolikut rohkem, edaspidi üritan filtri allapoole oluliselt lasta.

Pilt


sellisesse karpi peab ära mahtuma keskluku aju, signa, kõik releed ja kaitsmed- ilmselt jääb ruumi väheks

Pilt

kuna mootor jääb ainult välimuselt samaks, siis vaja ka lisaseadmeid- see siis paigaldatud huvi pärast mehhaanilise pumba surve kontrolliks- edaspidi siis elektriline pump

Pilt

need siis ebayst tellitus summeriga led lambid vee temperatuuri ja õli surve kontrolliks

Pilt


milleks siis vaakumi kell? selleks, et kui sisselaske tihend läbi, ei pea leiutama, et kus on viga, et mootori töö häiritud

Pilt

ka tulevad erinevate süsteemide juhtimiseks sellised lülitid, kaasa arvatud süüte sisse lülitamine

Pilt

siis ka starter nupust......


Pilt

ja see siis õlianduri asemele, kus mehhaaniline kell ja elektriline summer koos tulega- teostus tuttav treial, kes teeb mida iganes, rääkimata koonuskeermetest

Pilt






jään siis ootama kõiki arvamusi- nii positiivseid kui negatiivseid, sest rahulolematuses peitub edasiviiv jõud.