10. leht 11-st
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 25 Mai 2014 22:45
Postitas reygoo
Vahepeal sai auto taas garaazist väljaaetud ning tehtud pikem ots Jõhvi-Tartu-Elva-Suure-Jaani-Elva-Tartu-Jõhvi, auto pidas vapralt vastu, kadus ära ainult tagumine käik, mis käiguvahetuskulisside kulumise tõttu lahkus, see sai nüüd laagrite peale ümber tehtud, käiguvahetus mõnus ja täpne. Vanaisalt sain pagassitäie varuosasid mossele, mis tegid tuju heaks, piduriklotsid, sarniirid, uued esituled, tagavedrud, kolvid, saaled, hülsid jne jne jne(kuna algamas on ka projekt GAZ 21 II seeria eksportvariandi taastamine oli mul väga hea meel ka täiesti uue volga geneka üle mis vanaisal juhuslikult olemas oli), vanaisa oli väga uhke mosse taassünni üle ning oli väga õnnelik et auto õigetesse kätesse läks. Kiitis ja lausus: "Vaevalt et keegi ta selliseks oleks enam viitsinud taastada..."
Ühtlasi avastasin ka et aerodünaamika mis on ilmselt kehvem kui telliskivil korjab jubepalju putukaid nii esiklaasile kui ka esituled, võre jne.... suhteliselt tüütu kui puhta autoga tahaks sõita koguaeg...
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 25 Mai 2014 23:17
Postitas Martpoiss
Oikurat kui ilus ikka korralik 2140 on
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 26 Mai 2014 19:21
Postitas Lauri-L
Räägi lähemalt laagritest ja käiguvahetuskulissidest, tsin ka head lahendust et asi täpseks saada, remont komplekt Tallinnast Volga kauplusest ei õigusta ennast.
Kena töö ära tehtud, muretuid kilomeetreid !
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 26 Mai 2014 21:43
Postitas wax
Assaaa. See on kõige ilusam 40, mida mu silmad näinud on
Väga väga tubli töö!
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 26 Mai 2014 21:43
Postitas reygoo
Seekord ei hakanud oma pead vaevama selle ümberehitusega,lasin töökojas ärateha, ei olnud aega loovusega just tegeleda, aga mosseliiga vennad on kõik endal ümber ehitanud, sealt saad kindalsti abi
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 26 Mai 2014 21:51
Postitas reygoo
kiidusõnade eest tänud
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 29 Juun 2014 16:55
Postitas reygoo
Auto on nüüd jälle vahepeal seisnud pikemat aega, kuid see nädalavahetus sai külastatud Vihula mõisa vanade autode ja vanatehnika päeva, mille raames osalesime ka orienteerumisvõistlusel mis paraku nii hästi ei kulgenud kui võis loota. Enne sõitu said vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, pestud mootoriruum, salongis teostatud keemiline puhastus mille hind oli täpselt 1 pudel 0,7l Bacardy rummi, selle hinna sisse kuulus ka välispesu vahatamisega, igati tänud teostaja ettevõttele, kelle nime siinkohal mainimata jätan. Vahetust ootavad nüüd veel jagaja jalg, kuna ka sellele on aastatepikkuste kasutamiskordadele ajahambad lõtku tekitanud, pärast seda on siis näha kas karbuss vajab ka veel timmimist või saab nüüd ta tühikäigul ilma puterdamiseta tööle lõpuks.... lisan ka mõne pildi laupäevasest päevast. Kui kellelgi veel pilte toimunud üritusest võib neid lahkelt jagada
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 30 Juun 2014 07:53
Postitas wax
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 03 Juul 2014 08:47
Postitas ik260
Väga viis! Nägin ka nädalavahetusel ja vestsin juttu. Edu harrastamisel.
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Postitatud: 08 Juul 2014 23:18
Postitas reygoo
meeldiv jutuajamine meeldivate inimestega