10. leht 12-st
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 18 Juun 2015 16:20
Postitas moskiito
MAZ kirjutas:Välja põletamine pole kõige targem idee. Mul on raamat,kus on sisse pressimise rakise joonis täitsa olemas. Kui vaja võin pildi teha.
tean et pole õige tee aga kui pole teist lahendust siis ...
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 18 Juun 2015 19:44
Postitas TALUPOEG TALUJA
moskiito kirjutas:tanello2 kirjutas:mul on veel parem küsimus: kuidas neid välja saab sealt ?(nii ülemisi kui alumisi)
on kaks varjanti, kas välja pressimine või põletamine.
Lisaks veel ühe variandi- välja löömine.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 18 Juun 2015 20:44
Postitas Edel
Ülemised õõtsad saab koplektsena kätte ja siis kruustangide vms vahel saab pärast edasi nikerdada. Alumistel õõtsadel tulevad puksid kohapeal vahetada. Oli vist nii (ma enam hästi mäleta ka, viimasel paaril aastal Mosse alla harva näha saanud
).
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 18 Juun 2015 23:20
Postitas partnermosse
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 19 Juun 2015 09:30
Postitas MAZ
Ma teeksin ettepaneku,et Partnermosse postitatud pildid võiks kleepsuna olla kusagil remondi teemas
see on väärt info.
Paistab,et Mosse õõtshoova pukside vahetus käib üsna samamoodi nagu 60-70date Pontiac,Chervolet,Oldsmobile autodel.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 19 Juun 2015 14:37
Postitas hard0
Mul on kuskil see raamat PDF-ina, saan õhtul siia kuskile üles panna.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 19 Juun 2015 20:19
Postitas MAZ
See oleks veel parem
siis saab iga üks lehitseda ja välja printida vajalikud peatükkid.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 08 Okt 2015 21:52
Postitas Martpoiss
Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud
Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi
Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.
Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.
Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha
(loodetavasti ikka Kuldse Mossega)
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 13 Okt 2015 00:37
Postitas tanello2
Martpoiss kirjutas:Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud
Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi
Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.
Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.
Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha
(loodetavasti ikka Kuldse Mossega)
mulle võid julgelt pilti jagada, mul uued asjad ootavad kokkupanemist, kusjuures mul oli ka ühel pool ainult 1 leht vahel ja teisel pool vist mingi 6-7 tk, aga see olivana sild, mis oli päris tüma juba.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 19 Okt 2015 22:16
Postitas Martpoiss
Istmed said sisse tagasi niiet areneb jälle vaikselt
Eks otsin rakise vanarauahunnikust üles kui valges garaazi satun järgmine kord Tanello