10. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 15 Nov 2014 13:17
Postitas Lepik
Kui suve sõidad ja talvel ei sõida siis ei pea sa midagi tegema.Mul täpselt nii rohelise 401 ga ongi.Ülevaatus kehtib aasta,aga kindlustuse tegin vaid pooleks aastaks (suveks).Uue kindlustuse teen kevadel,seega on kahe kindlustuse vahe alla 12-ne kuu ja mingeid sundkindlustusi selga ei väänata. Martpoisil õige jutt, e-teenuses võtab see ajutine arvelt mahavõtt isegi minusugusel arvutivõhikul aega vaid 5-min.
Kui aga auto üle 2a. niisama õues seisnud saad sundkindlustuse kindlasti selga.Ja kui 2a. ka ülevaatusel pole käinud kustutab ARK su auto
lihtsalt registrist ära. Ma kohe kindlasti ei usu et uuesti registrisse arvele saamine tasuta on. Viimase mosse-400 uuesti arvelevõtt koos
numbritega- 191 EUR-i. Vormistatakse kui auto esmane registreerimine,ehkki auto ju oli sellessamas arkis 20a tagasi arvel.
Kurat,mul on nüüd üks uhiuus mosse 400 mis on 61a vana.Jumal küll,mis riik ja mis seadus see on.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 15 Nov 2014 19:25
Postitas partnermosse
Ütleks lühidalt, et kogu selle sundkindlustuse ja arveloleku jama taga on lihtsalt riigikassa täitmine....... endal pole lihtsalt sõnu kogu seda kräppi enam hukka mõista ...piiks, piiks, piiks..... :angry

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 07 Dets 2014 14:39
Postitas Lepik
Tervitus.Auto ehitus siis sealmaal,et tuleb hakata tegema tagumise otsa raami.Esimesed aknapostid said mõlemad uued tehtud ja
tagumistest tiivakoobastest ka pool tehtud. Eile õhtul sai selgeks ka see ,et mitte-midagi vana sinna taha otsa jätta pole mõtet,see piltideltki
vist näha.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 07 Dets 2014 19:31
Postitas SanderV
kurat








on viitsimist ikka mõnel :D

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 07 Dets 2014 21:42
Postitas Lepik
Arvasin,et nädal läheks täie ette,kui täna selle mosse tagumise otsa puhtaks rapin. Hea uut nädalat puhtalt platsilt jätkata ja mis
sihukse sita suusailmaga ikka muud peale hakata. Üks pilt ka sellest ,kui amortide kinnitus on tehtud vaid põhjapleki külge-tulemuseks praod.
Oleks teadnud kui mäda masin on, ega poleks viitsinud vist ehitama hakata ,aga nüüd oleks häbi pooleli ka jätta. Eks ta nii ole ,et iga loll
peab oma risti ise kandma,või siis ise oma mosset ehitama.

Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 09 Dets 2014 11:55
Postitas fokser
Selle uue põhjaga mine või lahinguväljale... väga viis. Kestab oma 65 aastat uuesti :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 09 Dets 2014 22:20
Postitas martvl
oeh,oleks endalgi aega niipalju.jõudu ja jaksu !:)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 17 Dets 2014 00:40
Postitas Lepik
Õhtust. Aastalõpu laiskus kipub vägisi peale tulema,aga midagi saab ikka iga päev nokitsetud.Tagumises otsas siis raam tehtud, vedru otsad,kiiged,uued kinnitus plaadid.
Pilt
Pilt

Pilt

Pilt
Vedrud alla pandud ja lõpuks ometi auto taguots ratastel.

Paika sai ka risti tala amortide kinnituseks,ei viitsinud plekist teha,-läks nelikant toru ja vinkli kombinatsioon.

Pilt

Ja õhtu kella kaheksaks said rattakoopa servad ka paika. Loodan ,et jõuan homme koopad ka valmis.


Tahtmine on aasta lõpuks ikka 4 ratast autole alla saada.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 17 Dets 2014 01:13
Postitas partnermosse
Mega töö !!! Mul pole sõnu.... :beer

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 17 Dets 2014 07:57
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mulle meeldib aga tagavedru kinnitus raami külge... Sain siit inspiratsiooni...
No autu ehitus läheb sul hästi edasi. Tegelt saaksid ka ise hakkama uue tegemisel....ma ei saa aru,miks sa seda Moskvitši seal raami peal poputad....tee juba kõik otsast lõpuni ise... :D