10. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 16 Nov 2014 20:56
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:Ülemine tross ju mosu enda tooreklapi tross.Vähemalt minu massinal selline.
Alumine,nooltega,käis UAZ-il tooreklapina.
No ülemine tundus jah nagu Mosse oma olema.
No see teine oli õite pikk ja jagus päris pikalt....

Pilt

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 16 Nov 2014 21:01
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Muhulane kirjutas:Ülemine tross ju mosu enda tooreklapi tross.Vähemalt minu massinal selline.
Alumine,nooltega,käis UAZ-il tooreklapina.
No ülemine tundus jah nagu Mosse oma olema.
No see teine oli õite pikk ja jagus päris pikalt....

Pilt
Kunagi oli omal villis ja sellel oli küll nooltega nupp ning tross küll teab,mis eriti pikk ei olnud. Vb on keegi samratskompunni teinud ja pikemale trossile siis olemasoleva-käepärasema nupu otsa istutanud.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 16 Nov 2014 21:53
Postitas TALUPOEG TALUJA
Aga järsku on tegu ribikatiku trossiga?

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 16 Nov 2014 22:00
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Aga järsku on tegu ribikatiku trossiga?
Ribikatiku trossikäepide oli villisel sama kujuga,kui GAZ 53 kapotiavamistrossi käepide. 53 käepidemel oli vene keeles Kapot kirjutatud.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 17 Nov 2014 19:26
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna siis sai jälle autu kallal pusitud. Kodurahu ja koerte huvides sai resonaator tagasi pistetud. Nüüd on ikka auto hääled küljes. Mõte oli hea aga tulemus oli kehvapoolne....
Sai lisaks tehtud ühte kohta sumpsi toru külge lisakinnitus käigukastiga. Igaks juhuks. Kahjuks sai proovitud raud-rauaga variant,mis kokkuvõttes pole eriti hea. Asi peaks olema veidi painduv aga ikkagi kindlalt kinni. Midagi tuleb sinna igaks juhuks vahele toppida,kardan et muidu murdub vibratsiooni puhul ära. Tahtsin panna vahele suka aga see ei lahenda muret kollektorist kuni resoni. Kuhugile vaja panna ikka kinnitus mootoriga. Mõtted liiguvad ka mingi kummipuhvri moodi asja peale. Raud-rauaga kandub ju müra käigukasti külge ja sealt kogu autole. Muidu ju ka 412 on mingi rauast kronsa pükste ümber...... Mõtteid igaljuhul on. Kuidagi peaks asja lahendama. Eks peab siis sõidu aeg jälgima,kuidas kõrvadele parem on.
Suure punnitamise peale sain ka lõpuks seismajätmistrossi paika. Vahepeal tundsin puudust kolmandast käest millega..... :D Maru kitsas oli toimetada.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 18 Nov 2014 19:58
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!
Mul oli juba hommikul tunne,et hakkab külmale minema.... :D
Ja sellepärast võtsin kätte plokisoojenduse ehitamise. Vene keedukannu spiraale on kogutud juba pikemat aega ja ka juhtmeid,pistikuid tagavaraks olemas. Plaan oli ka kunagi Valgele Varesele samasugune asjandus teha aga niikaugele ei jõudnudki. Üks vana tõde on,et---ära vingu,hakka pihta! No ja siis talitasingi selle järgi.... :lol

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kõik sai tehtud tellija materjalist... :D ehk siis vanast veneaegsest plekist sai välja painutatud tükid. Käisin ka auto juures luurel,et kuidas mahuks ja sobiks. Ei hakanud voolikuid ka maha kakkuma ja tegin umbes täpselt. Ruumi seal mootori paremal poolel suurt pole aga sellepärast saigi vastava kujuga tehtud. Plokist tulev torujupp on lühike ja kui nüüd oleks päris kandilise teinud karbi siis ei oleks saanudki vist panna heasti. Nüüd peaks siis natuke voolikut ka jääma kahe torujupi vahele. Alumine väljavõte sai tsipa allapoole viidud. Mida allapoole asi läheb seda paremini tsirkuleerib. Loodame parimat ja tulemusi näeb siis alles katsetamisel...... Mine tea,võibolla tuleb midagi ka pisut täiustada või ümber teha. Praegu on asi nii tehtud,et kui spiraal kunagi läbi kärssab siis see ei ole takistuseks. Saab otsa lahti lõigata ja järgmise panna.
Võimsus on spiraalil 1250W ja praegu lõdvikute vahel olev 550W. Kartsin,et see jääb väikseks. Teisel Rohelisel Mosul on 2000W aga see on pisut liiga võimas,juhtmed lähevad pehmeks ja pistikud tuliseks.
Praegu ei ole õiget külma veel olnud ja pole teada,kas Perkinsi pätakas üldse nii suurt külma talub......nagu meitel. Olen mingeid hirmujutte kuulnud põhja poolt.... :D Kas kellegil on miskit lisada?

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 19 Nov 2014 19:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
No täna saigi asi lõpuks valmis. Pidin väljas toimetama ja võttis ninaotsa ikka niiskeks. Päris kõva külm juba õues. Sain ka nina sooja pista ja osad protseduurid töötoas teha. Kõige hullem on see,et traadikeevitusega jäävad imepisikesed augud kust siis vesi välja tilgub...ja sellepärast sai kaks tiiru tehtud. Vahepeal käiasin ülearuse maha. Aga ikkagi kippus mõnes kohast läbi laskma. Kontrollisin siis nii,et panin punnid ette ja lasin kompressoriga surve sisse. Seebiveega käisin õmblused üle ja nii oli kohe näha,kust läbi laseb. Kõige parem oleks olnud sellise töö jaoks lausa gaasikeevitus aga näe,ei ole mina jõudnud muretseda ega oska ka ümber käia selle aparatuuriga. Tuleb siis teha nii nagu oskad ja nende vahenditega mis olemas. Lõpptulemus siis selline:

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 19 Nov 2014 19:21
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No täna saigi asi lõpuks valmis. Pidin väljas toimetama ja võttis ninaotsa ikka niiskeks. Päris kõva külm juba õues. Sain ka nina sooja pista ja osad protseduurid töötoas teha. Kõige hullem on see,et traadikeevitusega jäävad imepisikesed augud kust siis vesi välja tilgub...ja sellepärast sai kaks tiiru tehtud. Vahepeal käiasin ülearuse maha. Aga ikkagi kippus mõnes kohast läbi laskma. Kontrollisin siis nii,et panin punnid ette ja lasin kompressoriga surve sisse. Seebiveega käisin õmblused üle ja nii oli kohe näha,kust läbi laseb. Kõige parem oleks olnud sellise töö jaoks lausa gaasikeevitus aga näe,ei ole mina jõudnud muretseda ega oska ka ümber käia selle aparatuuriga. Tuleb siis teha nii nagu oskad ja nende vahenditega mis olemas. Lõpptulemus siis selline:

Pilt

Pilt
Timm värk
Lisaks daatumile oleks võinud ka meistrimehe initsiaalid olla 8)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 19 Nov 2014 19:30
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No täna saigi asi lõpuks valmis. Pidin väljas toimetama ja võttis ninaotsa ikka niiskeks. Päris kõva külm juba õues. Sain ka nina sooja pista ja osad protseduurid töötoas teha. Kõige hullem on see,et traadikeevitusega jäävad imepisikesed augud kust siis vesi välja tilgub...ja sellepärast sai kaks tiiru tehtud. Vahepeal käiasin ülearuse maha. Aga ikkagi kippus mõnes kohast läbi laskma. Kontrollisin siis nii,et panin punnid ette ja lasin kompressoriga surve sisse. Seebiveega käisin õmblused üle ja nii oli kohe näha,kust läbi laseb. Kõige parem oleks olnud sellise töö jaoks lausa gaasikeevitus aga näe,ei ole mina jõudnud muretseda ega oska ka ümber käia selle aparatuuriga. Tuleb siis teha nii nagu oskad ja nende vahenditega mis olemas. Lõpptulemus siis selline:

Pilt

Pilt
Timm värk
Lisaks daatumile oleks võinud ka meistrimehe initsiaalid olla 8)
Jah,oleks aga pole isegi millegagi nime sisse peksta. Tähestiku raudu netu...Kunagi mõtlesin,et löön isikukoodi sisse,selle järgi leiab ikka üles.... Tegelt isegi hea endal vaadata,et millal miski näputöö tehtud. Pensipõlves hea vaadata.....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 19 Nov 2014 19:39
Postitas SanderV
aukude asetust oleks saanud ju tiba efektiivsemaks ka teha