10. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 19 Nov 2014 22:13
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:Küsimus - kas PSK-d ja BSK-d võib omavahel segada?
On nigu kuulda olnud,et ei või. Aga tee proovi. Võta katseklaas ja tee üks segu.....

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 19 Nov 2014 22:18
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Muhulane kirjutas:Küsimus - kas PSK-d ja BSK-d võib omavahel segada?
On nigu kuulda olnud,et ei või. Aga tee proovi. Võta katseklaas ja tee üks segu.....
Tjahh,tulebki nii teha jah :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 19 Nov 2014 23:58
Postitas Edel
Muhulane kirjutas:Küsimus - kas PSK-d ja BSK-d võib omavahel segada?
Pidid täiesti erinevad vedelikud olema.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 20 Nov 2014 00:09
Postitas Muhulane
Edel kirjutas:
Muhulane kirjutas:Küsimus - kas PSK-d ja BSK-d võib omavahel segada?
Pidid täiesti erinevad vedelikud olema.
No mulle varasemast noorusest kuskilt koidaks,et siiski võib. Neva-t ja BSK-PSK-d ei tohtinud segamini ajada,siis oli klimbisupp kindel.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 21 Nov 2014 00:18
Postitas Muhulane
Sai siis pisut hädavärvitöid tehtud...
Pilt
Pilt
Pilt

Homme ehk saab esimese värvikihi ka pääle.

Küsimus suurele ringile.
Kas sellised käepidemed on originaalid 427-l tagumistel ustel?
Pilt

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 21 Nov 2014 09:21
Postitas Sidorov
See käepide vast Lada oma.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 21 Nov 2014 11:19
Postitas Muhulane
Sidorov kirjutas:See käepide vast Lada oma.
Mulle tundub ka,et nagu Lada oma...

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 21 Nov 2014 11:53
Postitas Karu2
Kokteil PSK+BSK= OK! See on piirituse ja kastoorõli baasil, värvus kollakasoranžist-punaseni. Aja jooksul piiritus lendub, järgi jääb õli, mis suvesõite ei sega, talvel aga on õli nii paks, et pidurid peale rakendust vabastuvad vaevaliselt. Ettenähtud ainult trummelpiduritega süsteemides.
Kokteil NEVA+DOT(olenemata numbrist)= OK! Nii neeva kui ka dot on omaduselt hügroskoopsed, st. nad imavad õhust niiskust, piduridetailid kipuvad roostetama. Võib kasutada nii ketas- kui trummelpidurites.
Kokteile omavahel või ühe komponente teise omaga segada ei tohi.
Ei soovita ühte tüüpi vedelikku asendada teisega, isegi pärast eelnevaid süsteemipesusid, kuna 75% juhtudest tekivad kummidetailide punsumisest hilisemad jamad, kuna need on läbi imbunud eelmist tüüpi vedelikust.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 21 Nov 2014 13:30
Postitas väikevend
Mis huvitav laev see on, kus lubatakse tekil teostada v2rvimis töid? :o

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 21 Nov 2014 16:29
Postitas Muhulane
väikevend kirjutas:Mis huvitav laev see on, kus lubatakse tekil teostada v2rvimis töid? :o
;) Tssst....väga valjusti ei tohi rääkida
Kuna amet on laevas ja aeg ajalt tuleb ette ka pikemaid seisakuid,siis saab vahel ikka kõbida ühtteist. Posttõstuk ka veel monteerida,siis oleks täitsa timm