Vahepeal on remonditud ja töö vehitud nii,et halb hakkab.
Sai siis tagarehvid välja vahetatud ja ka täis pumbatud ja kohe tuli ka esimene ebameeldiv üllatus. Üks õhukumm ei pea õhku
. Tuleb ilmselt,see tassida kohalikku kummi boksi. Kummi heeblitega seda kivikõva karkassiga rehvi maha ei saa ilma,et midagi ära ei rikuks,seega ei hakka ise üritama.
Aga asi vaid sellega ei piirdunud:
Avastasin,et piduritrummlitel on puudus koonuskruvid aga peaks ka ilma nendeta peal püsima.
Lisaks kunagi paigaldatud uus tagumine pidurivoolik on ära mõranenud, sellega ei ole väga probleemi(v.a õhutamine pärastpoole). Järeldasin,et põhja all tuleb suurem töö ettevõtta üle üldiselt, kas see teha enne või pärast ülemise osa värvimist on ise küsimus.
Esirehvidega on ka jama,külg mõrad on sees ja nendega ilmselt pole mõtet TÜV minna tegema. Kuid selle probleemiga annab ka hiljem tegelda.
Ukse sain seest määritud ja teise ukse juures sain ka nii moodi paika,et lukusti seda enam ära ei hõõru.
Nüüd lähiajal peaks saama siis uue värvi peale ja juba osaliselt ära komplekteerida auto.
Seekord pildimaterjali ei ole,sest fotokas jäi koju, fotosid tuleb hiljem.