10. leht 17-st

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 13 Mär 2011 11:54
Postitas iisak
kopamees kirjutas:Miks te mehed suppordi kolbide kättesaamiseks nii kurja vaeva näete??? Lase treialil teha tuts mis sobib kas piduri toru või vooliku avasse supordis.Vastava keermega.Tutsi teine ots peab olema nagu määrdeniplil.Nüüd keerad tutsi suppordi külge, soovitavalt avasse mis asub kolvi taga võtad määrde pritsi ja annad minna.Ei mingit kangutamist ega lõhkumist.Peale kolvi määrdega välja pressimist pesed silindri seest bensuga puhtaks.NB õhutus nippel peab küljes ja kinni keeratud olema.Kui on silindril veel avasid siis tuleb need keermestatud korkidega sulgeda.
Kui tihti neid kolbe remontima peaks, et treiali tüütamine ära tasuks? Mina olen näiteks lihtsalt piduritoru avasse kompressoriga hea surve järgi laksnud.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 13 Mär 2011 14:23
Postitas mario
suruõhk on lihtsaim variant.
aga kui on kolb viltu sees ja kinni roostetanud, siis ei aita see enne, kui on kolb sirgeks koputatud. elu õpetab. :)

Sõõrikud on küll head, vanaisal ilmselt hea meel, et need ikka lõpuks auto alla jõudsid.
Sweet!

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 22 Apr 2011 19:40
Postitas indrek06
Nii, vahepeal sai katuselt, tagatiibadelt ja kapotilt vana värv eemaldatud, krunditud ja läinud pühapäeval ka uus värv peale lastud. Nüüd masin ilusti ühte tooni ja mina tulemusega üsnagi rahul.
Täna reguleerisin kontaktivahe ja klapid ka ära. Natuke tuleb veel nokitseda ning järgmise nädala jooksul plaanin mosse garaazist välja ajada. Siis teen ka uusi pilte.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 24 Apr 2011 12:38
Postitas indrek06
Täna hommikul saigi mosse garaazist õue päikese kätte aetud ja paar pilti tehtud. Peab mainima, et klappide reguleerimisest oli päris palju kasu, sest nii ühtlaselt pole see mootor veel varem käinud. Ainult tühikäik vajaks sättimist veel.
Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 24 Apr 2011 15:56
Postitas mario
mõnusalt mahe. :)

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 27 Apr 2011 19:56
Postitas indrek06
Vahepeal midagi muud peale sõitmise teinud pole. Liigub väga hästi edasi. :)
Täna tuli sõiduajal lähitulede märguandelambi kate ära ja kukkus spidoploki sisse:
Pilt
Millagi liimin selle sinna tagasi. Hetkel pole viitsimist, kuna sinna ligipääsemiseks tuleks terve armatuur uuesti maha võtta.
Paar igavusest klõpsitud pilti ka:
Pilt
Pilt

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 27 Apr 2011 21:29
Postitas iisak
Paarutad seal matkaraja lähedastel teedel ringi muidu?

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 27 Apr 2011 21:38
Postitas indrek06
iisak kirjutas:Paarutad seal matkaraja lähedastel teedel ringi muidu?
Täpselt nii. :)

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 30 Apr 2011 14:10
Postitas indrek06
Nüüd on juba uus probleem autol kallal.. Nimelt on parempoolne tagumine piduri töösilinder kõvasti lekkima hakanud. :waah Praegu seisab auto taaskord pukkidel ja ootab uusi tagumisi töösilindreid, mis peaksid saabuma umbes mai keskpaigas.
Kuid ei ole halba ilma heata. Nimelt leidis sõber täna keldrist 2 uut mosse esistabika konti ning andis need mulle. Vahetasin kondid kohe ära ka ning suurest igavusest värvisin pidurisadulad, roolivardad ja alumised õõtshoovad musta värviga üle. :)

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 21 Mai 2011 22:12
Postitas indrek06
Mõned nädalad tagasi vahetasin need Luazi rehvid tänavasõidu rehvide vastu välja. Asemele läksid uued Lada Samara originaalrehvid. Kuna oli soov tagaotsa väheke jäigemaks ja samas ka madalamaks saada, siis sai vedrupakis üks leht teistpidi vahele keeratud. Hiljem lõikasin ka esivedrudelt 1,5 keerdu maha.
Tulemus sai selline:
Pilt
Pilt
Mõned päevad tagasi sain omale ka ühe kauaotsitud vidina - nimelt nõukaaegse tuuning käigukangi nupu. :P
Pilt
Lisaks sellele leidsin ka ühe toreda oldschool võtmehoidja:
Pilt