Nimelt sai siis auto pukkide otsa aetud ning vaikselt terve esisild eemaldatud. Ühtegi asja puruks ei keeranud.

Peale tala eemaldamist selgus karm tõsiasi. Usun, et tegelikult on see viga väga paljudel mossedel, seda lihtsalt ei ole näha

Venelastel on veel hästi tehtud see raam...eest ju on raam lahtine nind seest kenasti paksult kruusa täis.
Juhipoolne raam siis


Kundepoolne raam


Ega siis ei jäänud muud ülegi kui otsida välja ketaslõikur ning keevitusaparaat. Sai mõlemad augud korda tehtud ning mingi väike lapitaoline asi peale suristatud.

Kuna mul tuleb veel niikuinii eemaldada terve varraste süsteem ning ka roolikarp, mõtlesin et võtan ka karteripõhja ära ning teen õlisõela puhtaks, ning samas kontrollin ka 110tuhat sõitnud saalede seisukorda. Õlisõel ei olnud nii puhas kui lootsin, kuid tegin selle puhtaks. Saalede seisukord oli rahuldav.



Homme plaanin siis raamid veel puhtaks ajada, roostesurmaga töödelda ning ka mingi värv selga tõmmata. Uut tala enne alla ei pane kui roolikarp ja vardad on välja vahetatud.
Järgmise korrani.
EDIT:
Paar küsimust.
Kuidas see õlisurve peale keeramine täpselt käiski...?
Ja mismoodi ma praegu selles seisus roolikarbi kõige kergemini kätte saaksin?