SanderV kirjutas:neid ka vist 3 erinevat läbi käinud
Ei no siis põle enam midagist teha...
Kas see õlisurve häirib Sind? Vaata,sedasi võivad närvid läbi minna. Mul näiteks perearst keelas muretsemise üldse ära... Soovitan ka,et võta vahepeal midagi rahustavat kas enda kõrvale või sisse...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Aga ei. Mis õli kasutad? Mis viskoossusega? Kui näiteks soojast peast liiga madal surve, löö paksem õli sisse ( soojast peast paksem variant siis ). Näiteks kui hetkel 10w-40, proovi 10w-50 või 10w-60 varianti. Või kui üldse 10w-30, katseta 10w-40.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Sinu mootoreid ma ei taha, sest ma ei usu et need korralikud on Talupoeg häirib jah kui iga 5-10 tuhande tagant mootoreid peab vahetama siis veidi häirib Hetkel kasutan Castroli 10w40
SanderV kirjutas:Sinu mootoreid ma ei taha, sest ma ei usu et need korralikud on Talupoeg häirib jah kui iga 5-10 tuhande tagant mootoreid peab vahetama siis veidi häirib Hetkel kasutan Castroli 10w40
Ma ei tea kust neid mootoreid hangid aga ma tegin oma mootorile korraliku remondi ja peale seda sõitsin ikka üle 100 tuh. lõdvalt ära. Ei pidanud midagi suurt näppima. Kui ikka oma käe järgi teed mootori siis see sõidab väga kaua. Teiste käest saadud mootorid ei pruugi head olla. Võib ju trehvata ka aga mina usaldaks ikka oma näputööd....
10W40 käib kenasti küll.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
proovisin veel seda reduktsiooni klappi, mingi 6 keeret sain peale keerata enne kui põhja läks.. aga pmts mittemidagi ikkagi, tühikäigul isegi näit langes, 90km/h pealt vb 0.3 sain lisaks ehk 2 kokku... tühikäik ikka 0.3 vms.. hetkel jätsin ta nii 2 keeret tagasi keeratud asendisse maksimumist..
Ju need mootorid mul sp lähevad ka et mulle meeldib foori tagant minema panna, kui ikka praktiliselt 0 õlirõhuga kohe pähe laiatad siis need saaled vist kaua ei kesta ka
SanderV kirjutas:proovisin veel seda reduktsiooni klappi, mingi 6 keeret sain peale keerata enne kui põhja läks.. aga pmts mittemidagi ikkagi, tühikäigul isegi näit langes, 90km/h pealt vb 0.3 sain lisaks ehk 2 kokku... tühikäik ikka 0.3 vms.. hetkel jätsin ta nii 2 keeret tagasi keeratud asendisse maksimumist..
Ju need mootorid mul sp lähevad ka et mulle meeldib foori tagant minema panna, kui ikka praktiliselt 0 õlirõhuga kohe pähe laiatad siis need saaled vist kaua ei kesta ka
No see õlirõhk siin küll midagi hullu ei tee. Ega väntvõll pole kuiv.....õlitus toimib ka 0.3 atsi juures edukalt.
Võid kimada küll.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
SanderV kirjutas:proovisin veel seda reduktsiooni klappi, mingi 6 keeret sain peale keerata enne kui põhja läks.. aga pmts mittemidagi ikkagi, tühikäigul isegi näit langes, 90km/h pealt vb 0.3 sain lisaks ehk 2 kokku... tühikäik ikka 0.3 vms.. hetkel jätsin ta nii 2 keeret tagasi keeratud asendisse maksimumist..
Ju need mootorid mul sp lähevad ka et mulle meeldib foori tagant minema panna, kui ikka praktiliselt 0 õlirõhuga kohe pähe laiatad siis need saaled vist kaua ei kesta ka
No see õlirõhk siin küll midagi hullu ei tee. Ega väntvõll pole kuiv.....õlitus toimib ka 0.3 atsi juures edukalt.
Võid kimada küll.
Reduktsiooniklapp iseenesest peaks olema reguleeritud nii, et ta avaneb 6-8 bar-i juures. Selle kruttimine ei tohiks mõjutada, kui eelnevalt pole seda keegi keeranud. Sealt ei ole mõtet viga otsida, ma arvaks...
10W40 on suhteliselt vedel, aga ei tohiks olla samuti põhjuseks, eriti kui külmalt näitab normaalset õlirõhku. Tühikäigu õlirõhk soojal mootoril võiks jääda ikka 2 bar-i kanti, alla selle peaks mõtlema remondile (või õige õli peale). Tehase ettenähtud õli peaks kvalifitseeruma 15W30 ja 15W40 markeeringuga õlide alla. Proovida võid näiteks 20W50 õli, poolsünteetilist või täissünteetilist... Tolerantsid nii vanal mootoril on üsna suured selleks, et kasutada nt. 5W40 õli... Külmalt veel näitab rõhku, aga soojalt kukub täitsa ära. 10W60 õliga pole rõhuprobleeme, aga tänavale see õli ei sobi.