MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Nõnda sain siis parema ja tunduvalt asjalikuma karburaatori. Küsimus vaid,mis valemiga teine kamber avatakse?
Üks neist aukudest on ilmselt vaakumi oma aga kumb? Teine tundub olema,miski lisa õhu,segu ava???
Üks neist aukudest on ilmselt vaakumi oma aga kumb? Teine tundub olema,miski lisa õhu,segu ava???
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
avatakse ikka vaakumi abiga.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Üks neist aukudest on ilmselt vaakumi oma aga kumb? Teine tundub olema,miski lisa õhu,segu ava???
kui nüüd jutt esimesel pildil olevatest avadest siis:
vasakpoolsest läheb voolik jagajasse
parempoolne on nn ekonomaiser süsteemi jaoks.
ehk siis kui seal vaakumit pole ,peaks klapp olema suletud asendis ja ei anna kütust peale.
kui seda süsteemi autol peal pole ,tuleb sinna anda vaakum peale,et klapp avatud oleks.
sul esmese otsa mosse ,sellel seda ekonomaiser süsteemi peal pole.
peaksid võtma vaakumi sisselaske kollektorilt kus vaakumvõimendi ots ühendatud.
kui nüüd jutt esimesel pildil olevatest avadest siis:
vasakpoolsest läheb voolik jagajasse
parempoolne on nn ekonomaiser süsteemi jaoks.
ehk siis kui seal vaakumit pole ,peaks klapp olema suletud asendis ja ei anna kütust peale.
kui seda süsteemi autol peal pole ,tuleb sinna anda vaakum peale,et klapp avatud oleks.
sul esmese otsa mosse ,sellel seda ekonomaiser süsteemi peal pole.
peaksid võtma vaakumi sisselaske kollektorilt kus vaakumvõimendi ots ühendatud.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Siis peab leiutama,miski vahe stutseri nagu Saksa autodel,kust ka läbi sisselaske kollektori imetakse,teise kambri vaakum.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
MAZ kirjutas:Siis peab leiutama,miski vahe stutseri nagu Saksa autodel,kust ka läbi sisselaske kollektori imetakse,teise kambri vaakum.
??
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Lihtne tuleb teha kolmik ja panna see sinna,kuhu sa ise viitad oma postituses:Urukoer kirjutas:MAZ kirjutas:Siis peab leiutama,miski vahe stutseri nagu Saksa autodel,kust ka läbi sisselaske kollektori imetakse,teise kambri vaakum.
??
Tsitaat: peaksid võtma vaakumi sisselaske kollektorilt kus vaakumvõimendi ots ühendatud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Teise kambri avamiseks pole midagi vaja ühendada. See vaakumiga avamise põhjus on see et kui sa vajutad madalatel pööretel mõlemad segusiibrid pedaalist täiesti lahti ei teki piisavat vaakumit et kütust läbi düüside välja imeda. Kuna selle karburaatoril puudub segu rikastumiseks mõeldud ökonomaiserklapp siis avataksegi teine kamber alles hetkel kui on piisav vaakum tekkinud. Aga need vaakumühendused on karburaatori korpuse sees. See kuuekandiline pole mitte ökonomaiser vaid tühikäigu kanali sulgemise klapp mida avatakse vaakumiga. Algselt on see mõeldud mootoriga pidurdamisel tühikäigu süsteemi välja lülitamiseks kuni pöörded langevad 1400 -ni. Et seda kasutada tuleb ühendada süsteemi ka juhtklapp, juhtrelee ja lüliti. Hetkel tuleks see klapp ühendada lihtsalt pidurivõimendi vaakumvoolikusse nagu eelpool juba mainiti
Tarmo
Tarmo
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Ühesõnaga ei saa seda kasutada,sest puuduvad teised komponendid. Tuleb vist ikka K-126H üle minna ja muud ei miskit.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
miks ei saa kasutada.
saab ju küll.
pidurivõimu vaakumi otsa juurde käib vahestuts ja sealt saadki vaakumi.
kui sul II kamber ei avane,vaata karpa üle.
võib olla vigane membraan (selle suure korpuse sees ,mis asub II kabri juures ,välisküljel)
saab ju küll.
pidurivõimu vaakumi otsa juurde käib vahestuts ja sealt saadki vaakumi.
kui sul II kamber ei avane,vaata karpa üle.
võib olla vigane membraan (selle suure korpuse sees ,mis asub II kabri juures ,välisküljel)