95. leht 100-st

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 03 Mai 2016 21:32
Postitas MAZ
Nõnda sain siis parema ja tunduvalt asjalikuma karburaatori. Küsimus vaid,mis valemiga teine kamber avatakse?
Pilt
Pilt
Üks neist aukudest on ilmselt vaakumi oma aga kumb? Teine tundub olema,miski lisa õhu,segu ava???

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 03 Mai 2016 21:39
Postitas Urukoer
avatakse ikka vaakumi abiga.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 03 Mai 2016 21:43
Postitas MAZ
Aga kus see vaakum võetakse?

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 03 Mai 2016 21:52
Postitas Urukoer
Üks neist aukudest on ilmselt vaakumi oma aga kumb? Teine tundub olema,miski lisa õhu,segu ava???


kui nüüd jutt esimesel pildil olevatest avadest siis:
vasakpoolsest läheb voolik jagajasse
parempoolne on nn ekonomaiser süsteemi jaoks.
ehk siis kui seal vaakumit pole ,peaks klapp olema suletud asendis ja ei anna kütust peale.
kui seda süsteemi autol peal pole ,tuleb sinna anda vaakum peale,et klapp avatud oleks.
sul esmese otsa mosse ,sellel seda ekonomaiser süsteemi peal pole.
peaksid võtma vaakumi sisselaske kollektorilt kus vaakumvõimendi ots ühendatud.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 03 Mai 2016 22:57
Postitas MAZ
Siis peab leiutama,miski vahe stutseri nagu Saksa autodel,kust ka läbi sisselaske kollektori imetakse,teise kambri vaakum.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 03 Mai 2016 23:05
Postitas Urukoer
MAZ kirjutas:Siis peab leiutama,miski vahe stutseri nagu Saksa autodel,kust ka läbi sisselaske kollektori imetakse,teise kambri vaakum.

?????

:kill

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 04 Mai 2016 08:58
Postitas MAZ
Urukoer kirjutas:
MAZ kirjutas:Siis peab leiutama,miski vahe stutseri nagu Saksa autodel,kust ka läbi sisselaske kollektori imetakse,teise kambri vaakum.

?????

:kill
Lihtne tuleb teha kolmik ja panna see sinna,kuhu sa ise viitad oma postituses:

Tsitaat: peaksid võtma vaakumi sisselaske kollektorilt kus vaakumvõimendi ots ühendatud.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 04 Mai 2016 09:22
Postitas tarmo400
Teise kambri avamiseks pole midagi vaja ühendada. See vaakumiga avamise põhjus on see et kui sa vajutad madalatel pööretel mõlemad segusiibrid pedaalist täiesti lahti ei teki piisavat vaakumit et kütust läbi düüside välja imeda. Kuna selle karburaatoril puudub segu rikastumiseks mõeldud ökonomaiserklapp siis avataksegi teine kamber alles hetkel kui on piisav vaakum tekkinud. Aga need vaakumühendused on karburaatori korpuse sees. See kuuekandiline pole mitte ökonomaiser vaid tühikäigu kanali sulgemise klapp mida avatakse vaakumiga. Algselt on see mõeldud mootoriga pidurdamisel tühikäigu süsteemi välja lülitamiseks kuni pöörded langevad 1400 -ni. Et seda kasutada tuleb ühendada süsteemi ka juhtklapp, juhtrelee ja lüliti. Hetkel tuleks see klapp ühendada lihtsalt pidurivõimendi vaakumvoolikusse nagu eelpool juba mainiti

Tarmo

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 04 Mai 2016 09:34
Postitas MAZ
Ühesõnaga ei saa seda kasutada,sest puuduvad teised komponendid. Tuleb vist ikka K-126H üle minna ja muud ei miskit.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 04 Mai 2016 11:29
Postitas Urukoer
miks ei saa kasutada.
saab ju küll.
pidurivõimu vaakumi otsa juurde käib vahestuts ja sealt saadki vaakumi.
kui sul II kamber ei avane,vaata karpa üle.
võib olla vigane membraan (selle suure korpuse sees ,mis asub II kabri juures ,välisküljel)