96. leht 100-st

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 04 Mai 2016 15:09
Postitas MAZ
Seda vaherõngast mul ei ole. Vanast karpast saab vaid siis asja kui leiaks enam vähem sirge ja retsimata korpuse detaili numbriga 2101-1107010-03

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 04 Mai 2016 16:49
Postitas tarmo400
Kui vastavat stutsi vaakumi jaoks pole siis võta see kuuekandiline klapp välja ja eemalda klapi varda otsas olev seib. Siis hakkab tööle ka ilma vaakumita. Tühikäigu pöördeid saab reguleerida klappi pöörates.

PS
Ma ei lugenud välja kuidas sa proovisid aga teine kamber avanebki ainult siis kui mootor töötab.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Mai 2016 09:09
Postitas MAZ
Käega liigutades teine kamber liigub vabalt,ei usu,et membraan puru või midagi sealtpoolt on katki.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Mai 2016 10:04
Postitas Urukoer
kas sa oled selle karpa juba autole peale pannud ja proovinud.
või katsud niisama käevahel?

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Mai 2016 10:20
Postitas sass
Mismoodi saad aru, et membraan terve on, kui käevahel liigutad? Võta kruvikeeraja kätte, kaas maha ja vaata, kas on terve või mitte.

Vaakumiga karbuss ei ole keeruline, endale peab lihtsalt põhitõed selgeks tegema.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Mai 2016 10:30
Postitas SanderV
üldiselt et see teine klapp tööle saada tuleb esimese vaakumiava külge ja alu keevitusega keevitada või joota stuts (see mis on peal pool 2 lööri vahel ja jääb kütuse otsa poole U kujuline ava) selle vaakum tuleb viia esimesel pildil oleva vaakumklapiga samasse otsa, selle vaakum tuleb pidurivõimu otsast ja võib ka sinna samasse ühendada või ühendada sinna samasse klappi kuna vaakumid peavad olema neil otsadel võrdsed, muidu keerab segu karpas valeks. muidu aga tasub seda teha, sest need vaakumkarpad on suht hea minekuga ja suht ökonoomsed kui nad õigesti tööle saab.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Mai 2016 10:40
Postitas SanderV
okei maz, kuna mul vanadus hakkab peale tulema ja ei viitsi enam tõmmata väga kedagi siis ma räägin sulle lühidalt lihtsalt ära.
teise klapi avamiseks ei pea midagi tegema, selle vaakum on sisse ehitatud karpa konstruktsiooni ja see võtab otse sisselaske lööride poolt sisselaskest

vaakumitest

vasakpoolne on jagaja vaakum, sealt vea otse vaakum jagajasse, seda peaksid VIST ise teadma miks seda vaja on.

keskmine on ekonomaiseri or whatever ots, kuna sa vaakumitega jamada ei viitsi siis kisu see klapp sealt välja (ettevaatlikult et mitte rikkuda O-rõngast mis seal ümber on, hiljem nkn soovitatav vahetada) lammuta see klapp nii ära et selle klapi sealt kätte saad nii et klapp oleks pmts koguaeg avatud, vaakumiots tee pimedaks.

kruvist regullid segu ja vaakumklapi keeramisega kütusekogust ehk pöördeid (kui klappi näed saad aru selle keeramise süsteemist)

naudi sõitu

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 12 Juun 2016 19:23
Postitas MAZ
Proovisin ühte vanarauast leitud DAAZ 2140 karburaatoreid aga mitte midagi ei muutu paremaks,veel hullemaks läks. Seega on variant,et viga on mujal.
Proovin veel ühte karpat lähiajal aga tundub,et vist kas plokikaas on kõver või plokikaane tihend on ära. 4 ja 3 silindri juurest ajab kuskilt õli välja.
Kui asi kisub juba sinna,et mootor ise on kutu siis võtan teise mootori,mis pole deforss ja ei tapa mind õlivinguga ära. Praegu on meeletult õlikärssamise hais üleval kui mootor tööle panna.

Ainsad kaks positiivset asja on uus katuseraam:
Pilt
Ning selline huvitav moosiriiul 2140le,mille sain Kolga Laadalt.
Pilt

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 13 Juun 2016 11:43
Postitas moskiito
MAZ kirjutas:Proovisin ühte vanarauast leitud DAAZ 2140 karburaatoreid aga mitte midagi ei muutu paremaks,veel hullemaks läks. Seega on variant,et viga on mujal.
Proovin veel ühte karpat lähiajal aga tundub,et vist kas plokikaas on kõver või plokikaane tihend on ära. 4 ja 3 silindri juurest ajab kuskilt õli välja.
Kui asi kisub juba sinna,et mootor ise on kutu siis võtan teise mootori,mis pole deforss ja ei tapa mind õlivinguga ära. Praegu on meeletult õlikärssamise hais üleval kui mootor tööle panna.
kui õli kärsatab ja pressib õli välja on rõngad õhtal ja võimalik ka kaas kõver. Kui kuuri all vedeleb korras mootor, viska see parem aiste vahele, kl pärast praegust aega remontida on.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 13 Juun 2016 17:50
Postitas MAZ
Ma kardan,et see praegune mootor on küpse ilmselt. Teine mootor tuleb veel sõbra juurest ära tuua aga enne kui täielikult alla anna proovin veel ühte nippi.
Kui see ka ei toimi võib selle deforss mootori viia utiiliks edaspidi.