Ettekanne tänasest päevast: (kollase mosse kohta)
Hommikul sai mindud töökotta ning pandud siis mootorile sisse uued kepsu- ja raamsaaled. Originaalide läbisõiduks jäi tibake üle 30 tuhande. Ilusti mootor kokku.
Vahepeal tuli kõne, et eterniit hakkas lendama ja ka mosse sai viga.
Kodus vaatasin kahjustused üle, nojah. Katus natuke mõlkis ning sellistes kohtades veel, kust neid välja lüüa vist ei saa. Samuti üle terve katuse jutid kus värv maas ja sügavad kraapsu peal.
Mootori pealepanekuga alustasin 15.30. Käima panin masina 19.00. Ennem veel muidugi ajasin vändast ringi mõne minuti ning peale seda veel starteri pealt ilma süüdeta.
Õlisurve kena, ainult klapid ja kett teevad jälle häält, aga need kipuvad alatasa reguleerimist tahtma kui masinale pööret anda.
Kui hakkasin sõitma, kostus teise käigu ajal hull klõbin. Mõtlesin juba et panin midagi valesti kokku mootoris:waah . Peale väikest uurimist ja proovimist aga jõudsin järeldusele, et Kiltsi Rahvasprindil on käigukast jälle otsa lõppend, nimelt ei saanud sellest teise käigu klõbinast aru kui ka mootor ise kolises
Aga mis teha, kui viitsin, läheb homme jälle lammutamiseks ning vahetan käigukasti ära.
Ja nüüd hakkan siis vaikselt sissesõitu tegema mootorile, et 21 jaanuar Piirsalu Rahvasprindil stardis olla.
Pilt siis tuulekahjustusest:
Samuti on võimalik, et oleksin huvitatud kui keegi oskab mosse käigukastile kapitaalremonti teha. Nimelt neid poolpiduseid kaste kulub juba rallika all üsna palju. Praeguse kastiga sai küll peale remonti kokku 4-5 aastat sõita(küll erinevate autode all), kuid need suvalised kasutatud kastid lähevad kärmelt.
Jõudu-jaksu ka teistele selle tormiga