98. leht 243-st

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 28 Dets 2011 00:39
Postitas 27151
Armid kaunistavad rallikat, nii et ära nuta, ega see kiirust ei vähenda :lol :beer

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 28 Dets 2011 03:01
Postitas SanderV
hui ei ... aerodünaamilised omadused sitemad. tuuletakistus suurem

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 28 Dets 2011 16:13
Postitas stern100
Käigukast vahetatud. Keerasin raamidega auto külili ning oli jälle üpris lihtne toimetada. Kohe lähen reguleerin veel natuke hoobasi ning siis peaks timmis olema.
Samuti hakkan vaikselt siis vana kasti kallal nokitsema, et see laiali võtta.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 31 Dets 2011 11:31
Postitas stern100
Head vana aasta lõppu kõigile!

Pilt

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 10 Jaan 2012 20:24
Postitas stern100
Täna sai siis üle pika aja natuke helerohelist näpitud. Panin teise seest enamvähem kokku. Samuti sain väikse ärplemise peale kätte ka undava geneka. Otsin nüüd vist väheke parema varudest välja ning poogin mingiaeg külge. Kui mahti saan siis võtan veel korra tagumise akna eest ära ning panen alla pori-ja karterikaitsme.

Vanake juba päris korraliku tolmukihi all garaasis...

Pilt

Pilt

Kollase kohta nii palju et uute saaltega on sõidetud tiba üle 200km. Hetkeseisuga veel 11 päeva aega sissesõitu teha enne kui olen stardis Piirsalu rahvasprindil.

Pilt

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 11 Jaan 2012 20:49
Postitas stern100
Uuriks siis natuke targemate käest jälle, generaatorite kohta seekord.

Helerohelisel oli peal selline isend: nagu näha, oli seal kasutusel kaks klemmi/otsa. Pluss sinna paremale mutri alla ning mingi juhe veel üles harjade juurde. Vasakul üleval(harjade kõrval) on tühi auk. Sellel genekal undas laager ning ka tuled vilkusid tühikäigul. Ka ampermeeter kippus kõikuma.

Pilt

Otsisin siis varudest välja veel 2 SAMASUGUST genekat.

Esimene nendest: Tundub, et seal on sees (kas see on tablett vms) mingi junn ära vahetatud, võrreldes teistega on see palju puhtam seestpoolt. Samuti näha, et seal on kasutatud kahte juhet.
Katsusin ja leidsin et sellel käib ka laager palju kergemini, kui eelmisel.

Pilt

Kolmas genekas siis: Nagu pildilt näha, paistab et siin on kasutatud kolme juhet. Üks plussi, teine harjade juurde ning kolmas vasakule üles kruvi alla? Nimelt mis on selle eesmärk?

Pilt

Vastavate generaatorite harjad siis. Samuti teisel genekal need kõige paremas seisus. Endisel helerohelise omal ja sellel viimasel olid ka harjade tööpinnad väga ebatasaseks kulunud.

Pilt

Vaade eestpoolt. Rihmaratta erinevus ei tohiks vist midagi tähendada, kui otsustan nüüd külge panna keskmise generaatori?

Pilt

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Jaan 2012 00:42
Postitas SanderV
ei tohiks jah.. ma ei tea küll milleks kolmas juhe.. tundub et läheb lihtsalt korpusesse vb mingi lisamass viidud vms.. keskmise rihmaratas ma eit ea.. ma paneks sellise mis kollasel.. lombist läbi sõites ei hakka eest geneka sisse sitta loopima

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Jaan 2012 18:35
Postitas hard0
Kolmanda generaatori vasaku ülemise klemmi ülesandeks ongi mass, kuna vanemal versioonil oli pinderegulaator generaatorist eraldi.
Tabletti minev klemm on generaatori ergutusvool, see tuleb süüteluku kolmandast(starteri)astmest.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Jaan 2012 18:59
Postitas stern100
Sain generaatori paika. Külge läks nendest eelmistest see kesmine. Midagi ei hakanud muutma ja näppima. Laeb kenasti.

Veel vaja alla panna porikaitse mootoriruumile ja tagaklaas korra eest ära võtta ja tihendit sättida. Siis jääb vast masin kevadet koos sillastendiga ootama.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 13 Jaan 2012 15:22
Postitas stern100
Üks küsimus.

Nimelt kui nüüd võtan tagumise akna eest ära...on ju üsna keeruline panna näiteks silikooni tihendi ja kere vahele, kuna seal on ju nöör, mille abiga akna ette tõmban? Mis teised arvavad, kas tuleks silikooni panna siis kui just tirin nööri ära ja tihend ei ole veel kere küljes? Põhjus miks üldse vaja klaas eest ära võtta korra ongi see et tihend laseb kuskilt vett läbi ning klaasi ja tihendi vahel on mingi hull sodi.