1. leht 1-st
Külje peale tõstmine
Postitatud: 17 Mai 2010 13:43
Postitas SanderV
Kui tõsta mosset külje peale, ilma kallutusraudadeta, pole mootorit ega käigukasti benapaaki ega midagi peal, pmts puhas kere... mitu rehvi peab ukseposti alla panema?
Re: Külje peale tõstmine
Postitatud: 17 Mai 2010 13:53
Postitas sass
Mismöttes mitu?? Paned ju ühe koos veljega... kerega samas söidusuunas vastu ukseposti ja asi valmis. Rehviröhku ei ole mötet väga körgeks ajada.
Re: Külje peale tõstmine
Postitatud: 17 Mai 2010 14:35
Postitas moskiito
sass kirjutas:Mismöttes mitu?? Paned ju ühe koos veljega... kerega samas söidusuunas vastu ukseposti ja asi valmis. Rehviröhku ei ole mötet väga körgeks ajada.
või siis 2-3 tühja rehvi ilma veljeta.
Re: Külje peale tõstmine
Postitatud: 17 Mai 2010 17:30
Postitas jartmok
Ja kindlasti ei maksa hooga lasta. Sõbrad appi ja saab tehtud.
Re: Külje peale tõstmine
Postitatud: 17 Mai 2010 18:39
Postitas moskiito
jartmok kirjutas:Ja kindlasti ei maksa hooga lasta. Sõbrad appi ja saab tehtud.
ikka hooga ikka hooga
pärast mõnus mõlke välja taguda
Re: Külje peale tõstmine
Postitatud: 17 Mai 2010 19:45
Postitas SanderV
panin siis 2 veljega rehvi ja tippu veel 1 ilma veljeta rehv... kylje ja maa vahel mingi 3 cm vms
Re: Külje peale tõstmine
Postitatud: 17 Mai 2010 22:08
Postitas Edel
SanderV kirjutas:panin siis 2 veljega rehvi ja tippu veel 1 ilma veljeta rehv... kylje ja maa vahel mingi 3 cm vms
sa panid rehvid(rattad) pikali üksteise peale. Tegelikult pannakse üks ratas püstiasendis maa ja auto kere katuse lähedal keskmise ukseposti vahele.
Re: Külje peale tõstmine
Postitatud: 17 Mai 2010 22:27
Postitas SanderV
nojah kuidas kellegile.. olen näinud mõlemat pidi neid rehve... ja ise arvasin et pikali yksteise peale on "ohutum" kartes et natuke valesti paigaldatult võib püsti olev rehv kuidagi sealt vahelt ära tulla..
Re: Külje peale tõstmine
Postitatud: 18 Mai 2010 06:46
Postitas moskiito
olen kasutanud ise samat viisi mis sander ja elab üle, natuke parem ka, sest siis on autopõhi nagu rohkem "avatud"