Madaldus

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Madaldus

Postitus Postitas SanderV »

Kui palju võib vedru madalamaks võtta eest, mitu tiiru? kas peab uued amordid ka panema v mitte? Mis hetkest hakkab madaldus amordtidele käima?
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Madaldus

Postitus Postitas sass »

Oleneb vedrust. Pehme vedru ei tasu palju maha vötta, pöllumajanduslikust (jäigem) saab kuni 2 kindlasti maha vötta. Amortidele hakkab ta nagunii käima.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Madaldus

Postitus Postitas SanderV »

hetkel endal praegu suht kõrge.. tahaks umbes taoliseks teha nagu sellel kollasel kuressaares mis sa postitasid
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Madaldus

Postitus Postitas sass »

Sellel masinal on minu meelest originaalvedrud, st. löikamata.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldus

Postitus Postitas partnermosse »

Ettevaatust lõikamisel.Vedrudel on tehasest peal sälgud, mis näitavad kui pehmed /jäigad on vedrud. 1 sälk väha pehme, 2 sälku normaalne-suurem enamus mossedel ja 3 sälku põllumajandus mossede all-väga jäigad.Noh nii infoks teile kui ei teadnud :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta