1. leht 2-st

mosse kolksub

Postitatud: 10 Juun 2010 22:11
Postitas Meku
kui l2hen kohalt 2ra kui kui sidurit natuke t6stan k2ib kolks ,enne kui t2itsa jala siduritlt t6stan tuleb mitu kolksu vahetasin k2igukasti ja sain kuskilt tugeva matsu saanud mosselt gardaani . ikka kolksub kas asi on ikka gardaanis k2igukastis v6i tagasillas. ? enne ytles s6bra isa et just kui gardaani rist peksaks yle aga saime matsu saanud mosselt teise gardaani ja ikka peksis yle kas on v6imalik et m6lemad gardaanid on katkised ?

Re: mosse kolksub

Postitatud: 10 Juun 2010 22:24
Postitas marko
Tundub viga olevat ikkagi tagasillas kus kolksu tekitab differ, millel mõned hambad jalutama läinud :)

Re: mosse kolksub

Postitatud: 10 Juun 2010 22:32
Postitas Sten
Mul enamvähem sama jama.

Re: mosse kolksub

Postitatud: 10 Juun 2010 23:26
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mõista,mõista,mis see on? Kolksub ja koliseb,mulksub ja muliseb. Eks ta ikka vana masin on...

Re: mosse kolksub

Postitatud: 10 Juun 2010 23:57
Postitas Edel
Kas sõites vibreerib ka? Kardaani riste saab ka ise kontrollida. Piisab väiksest loksust,et võll balansist välja läheks. Loksuv rist võib kolksu põhjuseks olla küll aga siis peaks kardaan alates teatud kiirusest vibreerima hakkama.
Kui kardaan korras,tuleb hakata teisi jõuülekande osasid kontrollima. Sidur,käigukast,tagasild. Edu!

Re: mosse kolksub

Postitatud: 11 Juun 2010 06:46
Postitas moskiito
Meku kirjutas:kui l2hen kohalt 2ra kui kui sidurit natuke t6stan k2ib kolks ,enne kui t2itsa jala siduritlt t6stan tuleb mitu kolksu vahetasin k2igukasti ja sain kuskilt tugeva matsu saanud mosselt gardaani . ikka kolksub kas asi on ikka gardaanis k2igukastis v6i tagasillas. ? enne ytles s6bra isa et just kui gardaani rist peksaks yle aga saime matsu saanud mosselt teise gardaani ja ikka peksis yle kas on v6imalik et m6lemad gardaanid on katkised ?
väga võimalik et mõlematel gardaanidel ristid läbi, kuid neid lihtne kontrollida. Käik välja ja käega loksutada gardaani. kui liigub, siis kindlaks teha kust loks tekkib ja see kõrvaldada. Kui ei, siis järgmisena redukotor maha.

Re: mosse kolksub

Postitatud: 11 Juun 2010 06:47
Postitas moskiito
Edel kirjutas:Kas sõites vibreerib ka? Kardaani riste saab ka ise kontrollida. Piisab väiksest loksust,et võll balansist välja läheks. Loksuv rist võib kolksu põhjuseks olla küll aga siis peaks kardaan alates teatud kiirusest vibreerima hakkama.
mitte alati edel. Olen sõitnud sellise ristiga mis on läbi olnud, kuid mitte mingisugust vibreerimist ei tekkinud. Sain aru ainult siis et rist läbi, kui hakkasin masinaga tagurdama.

Re: mosse kolksub

Postitatud: 11 Juun 2010 09:54
Postitas Sten
moskiito kirjutas: Olen sõitnud sellise ristiga mis on läbi olnud, kuid mitte mingisugust vibreerimist ei tekkinud. Sain aru ainult siis et rist läbi, kui hakkasin masinaga tagurdama.
Jep, tagurdades sidurit poole peal lahutades väriseb. Samuti kui näiteks 80kmh kiirusega gaas maha lasta.

Re: mosse kolksub

Postitatud: 11 Juun 2010 12:24
Postitas Meku
Edel kirjutas:Kas sõites vibreerib ka? Kardaani riste saab ka ise kontrollida. Piisab väiksest loksust,et võll balansist välja läheks. Loksuv rist võib kolksu põhjuseks olla küll aga siis peaks kardaan alates teatud kiirusest vibreerima hakkama.
Kui kardaan korras,tuleb hakata teisi jõuülekande osasid kontrollima. Sidur,käigukast,tagasild. Edu!
ei kui kui hoo yles saab siis pole midagi aga ainult suhtelist kohe pealt minnes ja k2iguvahetus madalatelt pööretelt siis kolksub , käigukast ja sidur on uued peale pandud

Re: mosse kolksub

Postitatud: 11 Juun 2010 12:26
Postitas Meku
moskiito kirjutas:
Meku kirjutas:kui l2hen kohalt 2ra kui kui sidurit natuke t6stan k2ib kolks ,enne kui t2itsa jala siduritlt t6stan tuleb mitu kolksu vahetasin k2igukasti ja sain kuskilt tugeva matsu saanud mosselt gardaani . ikka kolksub kas asi on ikka gardaanis k2igukastis v6i tagasillas. ? enne ytles s6bra isa et just kui gardaani rist peksaks yle aga saime matsu saanud mosselt teise gardaani ja ikka peksis yle kas on v6imalik et m6lemad gardaanid on katkised ?
väga võimalik et mõlematel gardaanidel ristid läbi, kuid neid lihtne kontrollida. Käik välja ja käega loksutada gardaani. kui liigub, siis kindlaks teha kust loks tekkib ja see kõrvaldada. Kui ei, siis järgmisena redukotor maha.
mul oli k2ik väljas ja siis sain keerata gardaani peaaegu kolmveerand ringi