Avariid
Re: Avariid
Eks neid juhtus sel ajal vähem,aga nüüd peaaegu,et igapäev
Punane Moskvich valgete triipudega.Mosse ruulib jeeeeeee.
Re: Avariid
esimene pilt on huvitav. mismoodi miliits selle laksu pani et mosul raam pooleks
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Avariid
Esimest pilti vaadates jäin mõtlema, et kas tol ajal, kui juba valge põhjaga numbrid käibel olid, miilitsad selliste Kombi-mossedega sõitsid ? Võibolla et mõnes väiksemas linnas sõitsid ka. Enamjaolt olid neil ikka Ladad kasutusel. Et kas see ei või mingi "Gaasiavarii" või "Energiateenistuse" masin olla ?
Re: Avariid
Uksele on kombil "Avari...(viimaseid tähti minu tönts silme enam välja ei loe) tehnitšeskaja" kirjutatud.
Re: Avariid
Täisraamil, kui siis, ainult 4x4 mossed olnud.
Re: Avariid
Kui siin juba avariipiltide ülespanekuks läks, siis paneks oma kollektsioonist ka midagi. Pildid on tehtud 1998 aasta augusti alguses ca kell 3.30. Pidin hakkama Mossega Tallinna minema, kuid enne autosse jõudmist pani üks kohalik parm oma Lada-panniga minu massinale sisse. Siks on õigetpidi, kuid minu Mosse asus teisel pool teed ninaga vastassuunas. Mosse läks mahakandmisele.
Aga sellegipoolest jõudis ta veel paljugi teha. Üks firma ostis selle vraki ära, mootor rändas töömeeste Mossele, kes ütlesid, et sellise minekuga Mosse mootorit nad ei ole veel enne tunda saanud. Mosseliiga algusaegadel liikus see kere ja ma ei tea mis veel ühe kalli konkurendi õuele. Palju seal midagi jõudis Lempu Mosse külge, selle kohta info puudub.
Pildid ka:
Aga peab ütlema, et minu mosse oli ikka korralik püss küll. Kahju, sest ma pidin Tallinna just sellepärast minema, et osta uus auto ja jätta Mosse koju pühapäevasõitudeks. Uue eluka raha oli juba taskus.
Aga eks selle Mossega oli viimastel nädalatel liiga palju imelikke kokkusattumisi. Mitte just kõige lõbusamaid.
Näiteks.
Mõni nädal enne seda, käisin Raplas vaatamas ühte valget Golfi. Tagasisõites leidsin, et kell on nii palju, et peaks kusagil sööma. Rapla ja Tallinna vahel on teeääres üks söögikohta. Panin juba sellest mööda, kui otsustasin, et lähen panen seal putru. Kiire obervolks, st. koos mustade juttidega, ja sööma.
Täpselt nädal hiljem sai samas kohas surma mu üks suur sõber ja klassivend. Valge Golfi (!) roolis. Mingi tahmas tont pani talle sisse. Mats oli nii vägev, et asfaldi sees oli üsna korralik auk ja kakskümmend meetrit eemal olid minu jutid veel näha...
Järgmise nädala teisipäval matsime sõbra maha, laupäeval olid meie ühise suure sõbra pulmad ja esmaspäeval läks minu Mosse... Vat sedasi siis...
Aga sellegipoolest jõudis ta veel paljugi teha. Üks firma ostis selle vraki ära, mootor rändas töömeeste Mossele, kes ütlesid, et sellise minekuga Mosse mootorit nad ei ole veel enne tunda saanud. Mosseliiga algusaegadel liikus see kere ja ma ei tea mis veel ühe kalli konkurendi õuele. Palju seal midagi jõudis Lempu Mosse külge, selle kohta info puudub.
Pildid ka:
Aga peab ütlema, et minu mosse oli ikka korralik püss küll. Kahju, sest ma pidin Tallinna just sellepärast minema, et osta uus auto ja jätta Mosse koju pühapäevasõitudeks. Uue eluka raha oli juba taskus.
Aga eks selle Mossega oli viimastel nädalatel liiga palju imelikke kokkusattumisi. Mitte just kõige lõbusamaid.
Näiteks.
Mõni nädal enne seda, käisin Raplas vaatamas ühte valget Golfi. Tagasisõites leidsin, et kell on nii palju, et peaks kusagil sööma. Rapla ja Tallinna vahel on teeääres üks söögikohta. Panin juba sellest mööda, kui otsustasin, et lähen panen seal putru. Kiire obervolks, st. koos mustade juttidega, ja sööma.
Täpselt nädal hiljem sai samas kohas surma mu üks suur sõber ja klassivend. Valge Golfi (!) roolis. Mingi tahmas tont pani talle sisse. Mats oli nii vägev, et asfaldi sees oli üsna korralik auk ja kakskümmend meetrit eemal olid minu jutid veel näha...
Järgmise nädala teisipäval matsime sõbra maha, laupäeval olid meie ühise suure sõbra pulmad ja esmaspäeval läks minu Mosse... Vat sedasi siis...
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Avariid
Selle kohta võiks juba ehk öelda, et sinu mosse ei tahtnud sinust loobuda, et sa ei vaataks uuema masina poole.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks