M-402 1956
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
M-402 1956
Tere, mul see ammune projekt, kui ükskord valmis saan siis vist pean kere tegema hakkama
Vist 10-aastat tasapisi teen, teinekord jääb aasta või paar vahele Aga ehk nüüd sel suvel saan ehk sõitma, ma väga loodan ise , kui midagi pakilist vahele ei tule
Kaks aastat seisab ta mul käimakoti pärast.
Vist 10-aastat tasapisi teen, teinekord jääb aasta või paar vahele Aga ehk nüüd sel suvel saan ehk sõitma, ma väga loodan ise , kui midagi pakilist vahele ei tule
Kaks aastat seisab ta mul käimakoti pärast.
porra-porra
Re: M-402 1956
Kas need liistud on ise pandud?
Mosse on muidu väga kena
Mosse on muidu väga kena
Re: M-402 1956
See on ainuke pilt mu mossest Pole rohkem klõbistanud
Oli mõttes need liistud eemaldada Ehk siis, kui kere saab teha.
Oli mõttes need liistud eemaldada Ehk siis, kui kere saab teha.
porra-porra
Re: M-402 1956
Kas see mis fotol on hetke seis või siis aastate pikune tulemus?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: M-402 1956
See on siis tehtud, kui ta veel sõitis, ütleme nii, et oli sõidukorras aga ülevaatusele pole ma sellega veel jõudnud Aeg-ajalt käin ja lükkan tolmu ta pealt Eks ma katsun teha tänapäevase pildi ka, et siia üles panna Otse garaazist
Üle 10-aasta olen sõitnud garaazi ja sealt välja, korra ka kindlustuse teinud
Pikim ots vist oli umbes 14-kilti
Üle 10-aasta olen sõitnud garaazi ja sealt välja, korra ka kindlustuse teinud
Pikim ots vist oli umbes 14-kilti
porra-porra
Re: M-402 1956
Tere kõigepealt.
Natuke siis värskendan ka teemat Kuna aeg on piiratud siis polegi tavaliselt palju aega
Eelmine aasta ka sain korra ligi ja näpu vähe õliseks. Aga praegu tuli ka selline aeg, et hakkasin natuke pusima mossega,
eks ma tahan ta ükskord liikuma ka saada, eks näeb, millal ainult.
Tegin siis; kast peale, radikas külge(orginaal tahab remonti, ajutiselt panin 412 oma) piduri peasilindri manseti vahetus, uus pidurivedelik, väike pidurite õhutus, käigu hoovastiku regullimine.
Käigu hoovastiku on vaja veel regullida, praeguseks sain tagurpidi, esimese, ja kolmanda käigu, seda on nii paha regullida.
Soojendus mootor on kinni roostetanud, tulede lülitid tahavad liigutamist, ei anna teinekord ühendust hästi. Stabika varda puksid tahavad vahetust, kindlasti midagi veel aga esmavaatlusel lihtsalt jäi silma. Uusi rehve ka siis alla vaja. Tahaks loota, et suudan ikka valmis meisterdada ta ükskord
Aga tegin paar pilti ka.
Kunagi sai sinise värvi peale, seest on näha ka natuke rohelist, kus mõned detailid värvimatta..
Natuke siis värskendan ka teemat Kuna aeg on piiratud siis polegi tavaliselt palju aega
Eelmine aasta ka sain korra ligi ja näpu vähe õliseks. Aga praegu tuli ka selline aeg, et hakkasin natuke pusima mossega,
eks ma tahan ta ükskord liikuma ka saada, eks näeb, millal ainult.
Tegin siis; kast peale, radikas külge(orginaal tahab remonti, ajutiselt panin 412 oma) piduri peasilindri manseti vahetus, uus pidurivedelik, väike pidurite õhutus, käigu hoovastiku regullimine.
Käigu hoovastiku on vaja veel regullida, praeguseks sain tagurpidi, esimese, ja kolmanda käigu, seda on nii paha regullida.
Soojendus mootor on kinni roostetanud, tulede lülitid tahavad liigutamist, ei anna teinekord ühendust hästi. Stabika varda puksid tahavad vahetust, kindlasti midagi veel aga esmavaatlusel lihtsalt jäi silma. Uusi rehve ka siis alla vaja. Tahaks loota, et suudan ikka valmis meisterdada ta ükskord
Aga tegin paar pilti ka.
Kunagi sai sinise värvi peale, seest on näha ka natuke rohelist, kus mõned detailid värvimatta..
porra-porra
Re: M-402 1956
Tere, ma nüüd putitan natuke jälle aga mul tekkis mõni probleem piduritega, tagasilla pidurisilindrid sain liikuma/puhtaks aga esisilla omad on kinni ja ei saa liikuma neid, kolb sees kinni ja kätte ei saa, kas keegi oskaks öelda , kust ma esiratastele pidurisilindreid saaks, kas sinna lähevad uuema mosse silindrid ka või on need täitsa erinevad ?
porra-porra
Re: M-402 1956
Kolvid võid seest kätte saada piduri pedaali muljudes, paar tugevat lööki ja nad peaks hakkama liikuma, eelnevalt tuleb muidugi klotsid ja muu selline eemaldada.
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET