Tere!
Avastasin, et tagapiduriregulaator on eelmise omaniku poolt kasutusest kõrvaldatud (küll auto küljes aga piduritoru otse veetud).
Küsimus selline, et kas see vidin on vajalik, kahjulik või vahet pole, kas on või mitte.
PS jätaks ülevaatuse aspekti vahele: olen kaks korda läbi saanud ametlikult- saan ka edaspidi loodetavasti
Tagapiduri regulatori vajadusest
Re: Tagapiduri regulatori vajadusest
stupiduser kirjutas:Tere!
Avastasin, et tagapiduriregulaator on eelmise omaniku poolt kasutusest kõrvaldatud (küll auto küljes aga piduritoru otse veetud).
Küsimus selline, et kas see vidin on vajalik, kahjulik või vahet pole, kas on või mitte.
PS jätaks ülevaatuse aspekti vahele: olen kaks korda läbi saanud ametlikult- saan ka edaspidi loodetavasti
Kui võimalik, kisu see jubin alati vahelt ära, isegi silla küljest lõika kinnitus koht ära, siis ei saa keegi vinguda. Kui see julla seal nässu peaks minema, siis tagapidurid kaovad laksust ära. Kogemused olemas, ladal lõpetas nt tagumine regulaator töö, 100- pealt korra pidurid puutusid, laksust essad blokkis, tagumised ei teind midagi. Ning pidurid muutuvad üldiselt paremaks kui regulaatorit vahel pole(minu arvamus).
Ühesõnaga, ei ole vajalik
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Tagapiduri regulatori vajadusest
Korras regulaatorist on rohkem abi kerge koormaga sõidul,see ei lase tagapidureid liiga kergesti blokki,täiskoormaga ei ole see nii tähtis kuid järsul pidurdusel,kui auto ettepoole noogutab,on sest ka abi koorma puhul.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Tagapiduri regulatori vajadusest
Olen seda meelt,et kui ta on olemas ja on töökorras, siis on temast rohkem abi kui ilma.Olen sama meelt Seenioriga.Ja leian,et on vajalik.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Tagapiduri regulatori vajadusest
vajalik on ta tõesti kuid seda niikaua kuni ta on "töökorras". Mina ise võtsin selle regulaatori koheselt välja kui mosse kätte sain ja ei ole kordagi rattaid plokki saanud (tagumised)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: Tagapiduri regulatori vajadusest
On siis tegelikult kah vajalik või mitte?
Re: Tagapiduri regulatori vajadusest
saab ilma hakkama, aga originaalis on ikka ette nähtud. Ise tead, sõidetakse mõlemat moodi. Mina oma uunikumile jätan küll esialgu alla, rallikatel olen kõigil ära kiskunud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!