AZLK 2140 1983 rainz
Postitatud: 03 Aug 2010 08:16
Tere mosselised!
Juhtus selline asi, et sain värskeks mosse omanikuk . Nimelt pärisin vanaonult 2140ne 1,5, 55kw aastast 83 ja mille läbisõit uskuge või mitte täpselt 2534 kmi. Masinat nägin üle pika aja kuu aega tagasi ja seisab garaages ning on(oli) vene registris. Auto on seisma jäänud kuna pole teda käima saadud. On näha, et on üritatud käivitad-uus aku oli peale ostetud ja rehvid täis pumbatud aga kuna onul polnud eriti nutti sell teemal(nagu ka minul ) siis ei ole saadud käima teda. Üritasin teda isegi käivitada aga ei saanud. Nüüd sel pühapäeval käisime isaga garaages ja panime ta käima. Viga oli kõiges kontakti vahes-seda polnud. Masina seisukorrast veel niipalju, et juhi uks on käinult õrnalt tagurpidi ja tagumise parema tiivaga puusse tagurdatud ning see robustselt parandatud(sellega kaasnes ka stange muljumine) ja kuna seisnud kaua on niiskus ukse tihendite kohalt kere rooste ajanud (muidu roostet ei ole) . Muidu välimus nagu ikka kaua seisnud autol-tolmune ja laiguline. Pidurid toimivad, sidur oli kinni ja seda jõuga alla vajutades hakkas pedaal lipa-lopa käima. Õnneks mootorit soojaks ajades sidur hakkas tööle ja sai isegi väike tiir tehtud.
Järgmine plaan on saada ta eesti registrisse ja vahetada kõik moosid. Kindlasti tahan jätta ta originaali-mingeid liiga rallisi ei ole plaanis tegema hakata. Jääb n.ö. pühapäeva autoks.
Nüüd kallid mosse klubilased antke nõu mis oleks veel hea ära teha. Kas tuleks kindlasti jätta originaal värv ning lasta tiib ja rooste üle värvida?
Ja kust võiks saada uue taga stange-kui kellegil on pakkuge
Ahjaa pildid kaa: http://album.ee/node/23386813/50242121
Kahjuks halvad pildid aga tulevikus teen kindlasti uusi
Lugupidamisega,
Rainz
Juhtus selline asi, et sain värskeks mosse omanikuk . Nimelt pärisin vanaonult 2140ne 1,5, 55kw aastast 83 ja mille läbisõit uskuge või mitte täpselt 2534 kmi. Masinat nägin üle pika aja kuu aega tagasi ja seisab garaages ning on(oli) vene registris. Auto on seisma jäänud kuna pole teda käima saadud. On näha, et on üritatud käivitad-uus aku oli peale ostetud ja rehvid täis pumbatud aga kuna onul polnud eriti nutti sell teemal(nagu ka minul ) siis ei ole saadud käima teda. Üritasin teda isegi käivitada aga ei saanud. Nüüd sel pühapäeval käisime isaga garaages ja panime ta käima. Viga oli kõiges kontakti vahes-seda polnud. Masina seisukorrast veel niipalju, et juhi uks on käinult õrnalt tagurpidi ja tagumise parema tiivaga puusse tagurdatud ning see robustselt parandatud(sellega kaasnes ka stange muljumine) ja kuna seisnud kaua on niiskus ukse tihendite kohalt kere rooste ajanud (muidu roostet ei ole) . Muidu välimus nagu ikka kaua seisnud autol-tolmune ja laiguline. Pidurid toimivad, sidur oli kinni ja seda jõuga alla vajutades hakkas pedaal lipa-lopa käima. Õnneks mootorit soojaks ajades sidur hakkas tööle ja sai isegi väike tiir tehtud.
Järgmine plaan on saada ta eesti registrisse ja vahetada kõik moosid. Kindlasti tahan jätta ta originaali-mingeid liiga rallisi ei ole plaanis tegema hakata. Jääb n.ö. pühapäeva autoks.
Nüüd kallid mosse klubilased antke nõu mis oleks veel hea ära teha. Kas tuleks kindlasti jätta originaal värv ning lasta tiib ja rooste üle värvida?
Ja kust võiks saada uue taga stange-kui kellegil on pakkuge
Ahjaa pildid kaa: http://album.ee/node/23386813/50242121
Kahjuks halvad pildid aga tulevikus teen kindlasti uusi
Lugupidamisega,
Rainz